XXL Nutrition

Sticky Het grote SARMS topic

Bezoekers in dit topic

Ik pak al geruime tijd mk677, maar heb nooit echte hgh gepakt dus kan niet meten of het nu overeen komt.
En wat vind je van de mk677? Hoelang neem je het al en wat zijn tot nu toe de resultaten?
 
En wat vind je van de mk677? Hoelang neem je het al en wat zijn tot nu toe de resultaten?
Merk dat het herstel net iets sneller is en vetverbranding gaat net wat harder, eerste paar dagen wat hogere eetlust en soms diepere slaap. Nu bijna een jaar 25/30mg ed pak ik het, soms mk677 only soms met wat meer erbij.
 
Ik ga over paar dagen beginnen met Ostarine van Olympus Labs, begin met 10mg voor eerste 2-3 dagen en dan 20mg per dag. Ga de laatste 3 weken ofzo er ook nog GW bij voegen voor de extra vet verbranding
 
Ik ga over paar dagen beginnen met Ostarine van Olympus Labs, begin met 10mg voor eerste 2-3 dagen en dan 20mg per dag. Ga de laatste 3 weken ofzo er ook nog GW bij voegen voor de extra vet verbranding

Ga je logje bijhouden?
 
Merk dat het herstel net iets sneller is en vetverbranding gaat net wat harder, eerste paar dagen wat hogere eetlust en soms diepere slaap. Nu bijna een jaar 25/30mg ed pak ik het, soms mk677 only soms met wat meer erbij.
Al bijna een jaar? En hoe zit het dan met shutdown, daar geen schrik voor of is dat niet bij mk677?
 
Al bijna een jaar? En hoe zit het dan met shutdown, daar geen schrik voor of is dat niet bij mk677?
Ja met af en toe wel een paar dagen tot een week of 3 off geweest dus die shutdown ben ik niet zo bang voor.
 
Ja met af en toe wel een paar dagen tot een week of 3 off geweest dus die shutdown ben ik niet zo bang voor.
En welke resultaten heb je hiermee geboekt? MK677 wordt vnl als cutter gebruikt, niet?
 
En welke resultaten heb je hiermee geboekt? MK677 wordt vnl als cutter gebruikt, niet?
cutten gaat net iets sneller maar niet echt noemenswaardig naar mijn mening. maarja baat het niet dan schaat het niet.
 
Ik ben een totale newb op het gebied van SARMS. Ik heb tot nu toe een paar artikelen gelezen die dateren uit een paar jaar geleden waarin nog niet heel veel veranderingen hadden plaatsgevonden en het gebruik dus nog niet echt de moeite waard was.

Is dit inmiddels veranderd? Is het gebruik van SARMS te vergelijken met AAS? En is het de moeite waard om van AAS over te stappen op SARMS mbt gezondheid?

Zo ja, welke zijn de moeite waard?
 
Ik ben een totale newb op het gebied van SARMS. Ik heb tot nu toe een paar artikelen gelezen die dateren uit een paar jaar geleden waarin nog niet heel veel veranderingen hadden plaatsgevonden en het gebruik dus nog niet echt de moeite waard was.

Is dit inmiddels veranderd? Is het gebruik van SARMS te vergelijken met AAS? En is het de moeite waard om van AAS over te stappen op SARMS mbt gezondheid?

Zo ja, welke zijn de moeite waard?
sarms is een leuke toevoeging maar aas kunnen ze nog steeds niet aan tippen.
 
Merk dat het herstel net iets sneller is en vetverbranding gaat net wat harder, eerste paar dagen wat hogere eetlust en soms diepere slaap. Nu bijna een jaar 25/30mg ed pak ik het, soms mk677 only soms met wat meer erbij.

Hoeveel geld ben je dan wel niet kwijt? Welke gebruik je?
 
Ik ben een totale newb op het gebied van SARMS. Ik heb tot nu toe een paar artikelen gelezen die dateren uit een paar jaar geleden waarin nog niet heel veel veranderingen hadden plaatsgevonden en het gebruik dus nog niet echt de moeite waard was.

Is dit inmiddels veranderd? Is het gebruik van SARMS te vergelijken met AAS? En is het de moeite waard om van AAS over te stappen op SARMS mbt gezondheid?

Zo ja, welke zijn de moeite waard?

Mk677 is wel de moeite waard. Denk dat het ook wel veel doet in combinatie met AAS. Denk dat ik bij een volgende kuur ook mk677 erbij neem en maybe rad140. Lgd kun je nog een keer als een kickstart gebruiken, maar het is zeker niet te vergelijken met AAS. Al denk ik dat yk-11 wel een veelbelovende sarm is.
 
Mk677 is wel de moeite waard. Denk dat het ook wel veel doet in combinatie met AAS. Denk dat ik bij een volgende kuur ook mk677 erbij neem en maybe rad140. Lgd kun je nog een keer als een kickstart gebruiken, maar het is zeker niet te vergelijken met AAS. Al denk ik dat yk-11 wel een veelbelovende sarm is.

Zal me er is wat in gaan verdiepen.

Wat levert het volgens jou op?
 
Hee guys, even een update ik ben zeer tevreden over de sarms. In 8 weken lekker vooruit gegaan. Vandaag namelijk weer een meting gehad, 3.2kilo zwaarder en 0,2% vet eraf en ik heb nog voor 5 dagen. Ik ben in deze periode meer gaan eten. Maar ook 1a2 avonden alchol gedronken 1a2 flessen wijn. Heel slecht ik weet het maar ik ben gewoon eerlijk;) Ik merk doordat ik meer ben gaan eten dat ik snachts om tussen 4 en 5 wakker wordt met ernstige honger.

Heb devils grow gebruikt 2capsules, zeer lage dosring van alle stoffen, aangezien de meeste ostarine op 20a30mg pakken
Osta-lgd-gw
10-4-10mg per 2 caps

Mijn training schema is ook zeer gewijzigd ten opzichte van een paar weken geleden door een blessure. Ik heb namelijk 3 push oefeningen en 2 pull zonder biceps en triceps te trainen. Benen train ik ook apart ene dag voorkant en andere dag de achterkant.
 
Zal me er is wat in gaan verdiepen.

Wat levert het volgens jou op?

Diepere slaap, lichaamsvet blijft wat stabieler door de dag heen had ik meer energie omdat ik altijd goed en wel uitgerust wakker werd. Sochtends werd ik wel vaak wakker met gevoeloze handen en voeten dat is eigenlijk de enigste bijwerking die ik echt gemerkt heb. Ik denk dat ik het bij een volgende kuur zeker mee ga laten lopen. Verder heb ik er wel veel op gelezen op het internet er zijn een aantal gevallen met waterretentie ik had hier geen last van. En het mooie is dat je igf-1 flink omhoog gaat en gh geloof ik een beetje en het heeft geen effect op cortisol. Er zijn op ncib database wel zat onderzoeken te vinden neem eens een kijkje zou ik zeggen!
 
zijn er onderhand al mensen die bloedtesten hebben gedaan na sarms? ik heb zelf ostarine eenmaal gebruikt en krijg erge steken in mn ballen, wat ik bijvoorbeeld bij epistane niet had. ook vraag ik me nog af of ostarine niet levertoxisch is, en of bij cardarine de enige zorg is dat het bij een belachelijke dosis op ratten de kans op kanker vergrootte
 
zijn er onderhand al mensen die bloedtesten hebben gedaan na sarms? ik heb zelf ostarine eenmaal gebruikt en krijg erge steken in mn ballen, wat ik bijvoorbeeld bij epistane niet had. ook vraag ik me nog af of ostarine niet levertoxisch is, en of bij cardarine de enige zorg is dat het bij een belachelijke dosis op ratten de kans op kanker vergrootte

En steken in mn ballen + tepels. (Cardarine)
 
Hoeveel geld ben je dan wel niet kwijt? Welke gebruik je?
Puur poeder, geld valt opzich mee had het voor 35€ de gram, als je all year round 25mg pak heb je ruim 9gram nodig.

Edit rekenfoutje
 
Laatst bewerkt:
Puur poeder, geld valt opzich mee had het voor 35€ de gram, als je all year round 25mg pak heb je ruim 2gram nodig.

Hoe doseer je en hoe neem je die poeder in? Ik heb zelf ook nog wat poeder liggen maar moet nog beslissen hoe ik de poeder ga innemen.
 
Hoe doseer je en hoe neem je die poeder in? Ik heb zelf ook nog wat poeder liggen maar moet nog beslissen hoe ik de poeder ga innemen.
Heb een weegschaaltje tot 1mg nauwkeurig. Dan kan ik het per dag afwegen

Soms los ik 125mg in 20ml water en trek het op in een 20ml spuit. Dan iedere dag 4ml in een glaasje of mond spuiten.
 
Back
Naar boven