MuscleMeat

Sticky Het grote SARMS topic

Begint steeds gekker te worden hier, de één krijgt gyno en een verhoogde bloeddruk na 5 dagen "ostarine" de ander steken in ballen van "GW-501516"...???

Dit is niet totaal waar, aangezien je uit verschillende bronnen je sarms haalt en ik toch degelijk een lichte shutdown heb ervaren na GW van omega labs.. ik heb ook clomid genomen en ik had zeker 2 weken last van steken in mn ballen en heel gevoelige tepels + een paar dagen echt depressief geweest
Als je stopt met een pré workout booster krijg je ook een shutdown en kun je ook wat depressief zijn. En wat heeft steken in je ballen te maken met nakuur of niet. Had je geen clomid genomen was je dat ook even vlug te boven gekomen. Je kan het ook niet vergelijken met volledige onderdrukking vermits je geen kuurervaring hebt.

Alle stekende ballen op een stokje, volgende casus;

Scopische operatie waarbij nettoyage (schoonmaken) van het gewricht na langdurende (langer dan 2 jaar) problemen rond datzelfde gewricht waarbij lokale atrofie. Ik denk over een stack met TB500 & BPC 157 om beter / sneller te herstellen. Vraag;

- iemand met ervaring hiermee?
- injectiesite, subcutaan of intramusculair?
- andere suggesties?

Van GW kan je geen shutdown krijgen.

Heb jij labtests van de GW die ik heb gebruikt? weet je zeker dat er niks anders doorheen zat? nee dacht ik ook.

Als je stopt met een pré workout booster krijg je ook een shutdown en kun je ook wat depressief zijn. En wat heeft steken in je ballen te maken met nakuur of niet. Had je geen clomid genomen was je dat ook even vlug te boven gekomen. Je kan het ook niet vergelijken met volledige onderdrukking vermits je geen kuurervaring hebt.

Ik heb niks gezegd over een volledige onderdrukking, het was mild omdat het ook vrij snel wegtrok naarmate ik begon met clomid. Ik snap je referentie naar een pre workout booster niet?

Ik heb niks gezegd over een volledige onderdrukking, het was mild omdat het ook vrij snel wegtrok naarmate ik begon met clomid. Ik snap je referentie naar een pre workout booster niet?
Ik heb de indruk dat je niet veel snapt en ga er daarom niet meer op in.

Heb jij labtests van de GW die ik heb gebruikt? weet je zeker dat er niks anders doorheen zat? nee dacht ik ook.

Ik heb inmiddels via PB een aantal andere Endurobolin gebruikers gesproken (zelfde merk, zelfde leverancier). Je bent de enige tot dusver met deze akelige bijwerkingen, de overig broeders hebben alleen de voordelen ervaren.
Dat betekent niet dat ik je niet geloof hoor. Wel ben ik benieuwd of je parallel, of vlak ervoor, andere stoffen hebt gebruikt.

Hij zegt toch ook van GW (de stof) kan je geen onderdrukking krijgen? Hij zegt niet van het supplement dat jij gebruikt hebt, waar mogelijk andere stoffen in kunnen zitten, krijg je geen onderdrukking. Dit zou inderdaad mogelijk zijn, maar dan zorgt de andere stof in het supplement dus voor de onderdrukking.

Gisteren begonnen met Ostar1ne @ 15 mg. Volgende week ophogen naar 20 mg. Hou jullie op de hoogte[emoji1303]

Gisteren begonnen met Ostar1ne @ 15 mg. Volgende week ophogen naar 20 mg. Hou jullie op de hoogte[emoji1303]

Ga je het gebruiken in een cut of bulk? Je hebt blijkbaar de poedervorm van osta? Ik ben ook nog voorzichtig opzoek naar osta of cardarine in poedervorm. Mocht iemand het hier voorradig hebben voor een scherpe prijs, pb graag.

Ga je het gebruiken in een cut of bulk? Je hebt blijkbaar de poedervorm van osta? Ik ben ook nog voorzichtig opzoek naar osta of cardarine in poedervorm. Mocht iemand het hier voorradig hebben voor een scherpe prijs, pb graag.
Gebruik het in een bulk op 500 kcal surplus. Ben erg benieuwd wat het doet. Zit in capsules, is van Olympus Labs, dus geen losse poeder.

Gewoon in China bestellen. Heb ik ook gedaan. Contactgegevens van de leverancier staan in dit topic, een stukje terug

Ik heb inmiddels via PB een aantal andere Endurobolin gebruikers gesproken (zelfde merk, zelfde leverancier). Je bent de enige tot dusver met deze akelige bijwerkingen, de overig broeders hebben alleen de voordelen ervaren.
Dat betekent niet dat ik je niet geloof hoor. Wel ben ik benieuwd of je parallel, of vlak ervoor, andere stoffen hebt gebruikt.

Ik heb nog nooit andere stoffen gebruikt. Dit was het eerste wat ik ooit heb genomen

Ik heb nog nooit andere stoffen gebruikt. Dit was het eerste wat ik ooit heb genomen
En dan ga jij mij de les spellen over nakuren. Het spul dat jij gebruikt hebt, heeft helemaal geen nakuur nodig. Je weet toch wat GW is, of niet? Of heb je iets genomen waarvan je niet eens weet wat het is?

En dan ga jij mij de les spellen over nakuren. Het spul dat jij gebruikt hebt, heeft helemaal geen nakuur nodig. Je weet toch wat GW is, of niet? Of heb je iets genomen waarvan je niet eens weet wat het is?

Ik weet heel goed wat GW is, echter hoort GW ook niet 12,5kg aan mijn benchpress toe te voegen wat het ook deed dus ik betwijfel dat het alleen GW was. Zoals het wel werd verkocht.

Mooie flesjes, mooie labeltjes...:rolleyes:

Ik weet heel goed wat GW is, echter hoort GW ook niet 12,5kg aan mijn benchpress toe te voegen wat het ook deed dus ik betwijfel dat het alleen GW was. Zoals het wel werd verkocht.

gw slap spul, lgd-4033 is goat met erna nog even doorgaan op mk-2866

Iemand die nog wat Cardarine poeder kwijt wil. PM me effe :D

Terug
Naar boven