MuscleMeat

Sticky Het grote SARMS topic

Bezoekers in dit topic

Heb een weegschaaltje tot 1mg nauwkeurig. Dan kan ik het per dag afwegen

Soms los ik 125mg in 20ml water en trek het op in een 20ml spuit. Dan iedere dag 4ml in een glaasje of mond spuiten.

Hmm goed idee. Hopelijk lost mijn cardarine wel op in water. Ff kijken welke spuiten ik nog heb liggen. Ik denk 5 ml als grootste
 
zijn er onderhand al mensen die bloedtesten hebben gedaan na sarms? ik heb zelf ostarine eenmaal gebruikt en krijg erge steken in mn ballen, wat ik bijvoorbeeld bij epistane niet had. ook vraag ik me nog af of ostarine niet levertoxisch is, en of bij cardarine de enige zorg is dat het bij een belachelijke dosis op ratten de kans op kanker vergrootte

Een tijd geleden kwam ik langs een artikel waarbij iemand een bloedtest voor en na ostarine had laten doen, ik heb het .pdf bestand van zijn bloedresultaten helaas niet meer. Maar wat van ik mij kan herinneren was zijn LDL was gestegen en HDL gezakt. Zijn vrije test levels waren van 900 ng/dL gezakt naar 300 ng/dL na 12 weken gebruik op 25 mg per dag. In hetzelfde artikel had hij zijn ostarine ook laten testen en de zuiverheid van de ostarine was 98,6%. Ook ik had last van een lichte pijn in mijn ballen na ongeveer 12 weken op 20 mg, echter was dit weer weg na een PCT van 4 weken op clomid @ 25 mg. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, alhoewel er meerdere mensen in dit topic beweren dat het "onnodig" is om een PCT voor ostarine te doen - fuck jezelf niet op en doe het wel, altijd. Cardarine nooit problemen mee gehad, tot op heden nog steeds tevreden erover. Echter doe ik niet aan de flesjes met mooie labeltjes (olympus, omega etc).
 
Ik ga over paar dagen beginnen met Ostarine van Olympus Labs, begin met 10mg voor eerste 2-3 dagen en dan 20mg per dag. Ga de laatste 3 weken ofzo er ook nog GW bij voegen voor de extra vet verbranding
Ik ook het zelfde zodra het binnen is . 8 weken op 15 mg of evt na een paar weken verhogen na 20 mg. Wat zijn je doelen?
 
Ik ook het zelfde zodra het binnen is . 8 weken op 15 mg of evt na een paar weken verhogen na 20 mg. Wat zijn je doelen?

15 Mg is wel beetje weinig. Mijn vrouw nam zelfs 10mg. Voor vrouwen word vaak 10-15 Mg geadviseerd. Mannen toch wel 20-25mg
 
15 Mg is wel beetje weinig. Mijn vrouw nam zelfs 10mg. Voor vrouwen word vaak 10-15 Mg geadviseerd. Mannen toch wel 20-25mg
Wordt mijn 1e x dat ik 'iets' doe. Ben eerst benieuwd wat het met me doet, verhogen kan altijd nog.
 
Hmm goed idee. Hopelijk lost mijn cardarine wel op in water. Ff kijken welke spuiten ik nog heb liggen. Ik denk 5 ml als grootste
Mk677 lost prima op, rad140 totaal niet. Cardine nog niet geprobeerd, wel liggen :o.

Had per ongeluk een verkeerde doos besteld dus zit met nog bijna 40 20ml drukkers:o
 
Mk677 lost prima op, rad140 totaal niet. Cardine nog niet geprobeerd, wel liggen :o.

Had per ongeluk een verkeerde doos besteld dus zit met nog bijna 40 20ml drukkers:o

Heb je die gekocht bij jw sups?
 
Mk677 lost prima op, rad140 totaal niet. Cardine nog niet geprobeerd, wel liggen :o.

Had per ongeluk een verkeerde doos besteld dus zit met nog bijna 40 20ml drukkers:o

Mocht je die cardarine binnenkort gaan proberen op te lossen, laat even weten of het gelukt is aub.
 
Ik ook het zelfde zodra het binnen is . 8 weken op 15 mg of evt na een paar weken verhogen na 20 mg. Wat zijn je doelen?

Begin maar met 10 of 15, en verhoog het na 1 week maar gelijk naar 20mg anders zit je echt op te weinig. Mijn doelen zijn.. geen idee? sowieso vet% omlaag maar voor de rest heb ik helemaal geen idee wat de cardarine met me gaat doen.
 
Is het geoorloofd om naar SARM aanbieders te verwijzen dan wel te vragen op dit forum?
 
Een tijd geleden kwam ik langs een artikel waarbij iemand een bloedtest voor en na ostarine had laten doen, ik heb het .pdf bestand van zijn bloedresultaten helaas niet meer. Maar wat van ik mij kan herinneren was zijn LDL was gestegen en HDL gezakt. Zijn vrije test levels waren van 900 ng/dL gezakt naar 300 ng/dL na 12 weken gebruik op 25 mg per dag. In hetzelfde artikel had hij zijn ostarine ook laten testen en de zuiverheid van de ostarine was 98,6%. Ook ik had last van een lichte pijn in mijn ballen na ongeveer 12 weken op 20 mg, echter was dit weer weg na een PCT van 4 weken op clomid @ 25 mg. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, alhoewel er meerdere mensen in dit topic beweren dat het "onnodig" is om een PCT voor ostarine te doen - fuck jezelf niet op en doe het wel, altijd. Cardarine nooit problemen mee gehad, tot op heden nog steeds tevreden erover. Echter doe ik niet aan de flesjes met mooie labeltjes (olympus, omega etc).
Ik denk dat je verkeerd redeneert. Indien zijn testlevels van 900ng/dl naar 300ng/dl gezakt waren na 12 weken wil toch zeggen dat zijn ballen en hypofyse zijn blijven werken. Ze hebben enkel maar op een lager pitje gedraaid. Dan kan je eigenlijk ook concluderen dat zonder nakuur die persoon ook vlug zou hersteld zijn. Dit is niet vergelijkbaar met een kuur waar je volledig onderdrukt en alles terug moet opstarten. Voor mij wil dat juist zeggen dat een nakuur niet echt moet maar het zal wel beter zijn. Na een kuur met AS heb je geen 300ng/dl testosteron in je bloed wanneer je exogene testosteron uit je lichaam verdwenen is. Je mag al blij zij als je aan die waarde komt twee maanden later.
 
We vergelijken AAS daarom ook niet met SARMS, ook heb ik nergens gezegd dat dingen zijn gestopt met werken. Die daal in vrije testosteron is naar mijn mening al meer dan zat reden om een PCT te doen. En ja, herstellen doe je hoe dan ook wel op het moment dat je test levels zijn gedaald naar 300 ng/dl (alhoewel ik mij afvraag wat je verstaat onder "vlug herstellen"), maar liever eerder dan later...toch?
 
Zijn hier mensen die rad140 hebben gebruikt in combinatie met test-e?
 
We vergelijken AAS daarom ook niet met SARMS, ook heb ik nergens gezegd dat dingen zijn gestopt met werken. Die daal in vrije testosteron is naar mijn mening al meer dan zat reden om een PCT te doen. En ja, herstellen doe je hoe dan ook wel op het moment dat je test levels zijn gedaald naar 300 ng/dl (alhoewel ik mij afvraag wat je verstaat onder "vlug herstellen"), maar liever eerder dan later...toch?
Dalen naar 300ng/dl wil zeggen dat alles nog werkte maar op een lager pitje. Er moet dus niets opgestart worden. Vanaf dat je stopt, zal het gewoon dag na dag beter gaan. Clomid of nolva wordt gebruikt na een kuur omdat je hypofyse geen stuurhormonen meer aanmaakt en omdat je ballen ook helemaal plat liggen. Toch na een kuur van 6 weken of meer. Daarom ook dat als iemand stopt met een kuur na drie-vier weken, het niet echt nodig is om na te kuren. Op dat ogenblik is dat de moeite ook niet. Ik heb niet geschreven dat je geen clomid mag nemen na een sarmkuur, ik schrijf enkel dat je zonder nakuur ook geen probleem zal hebben omdat er niet iets terug moet opgestart worden. Als je testosteron naar 300ng/dl is gedaald, zal je testosteronwaarde na 2-3 weken weer genormaliseerd zijn zonder nakuur.
 
Dalen naar 300ng/dl wil zeggen dat alles nog werkte maar op een lager pitje. Er moet dus niets opgestart worden. Vanaf dat je stopt, zal het gewoon dag na dag beter gaan. Clomid of nolva wordt gebruikt na een kuur omdat je hypofyse geen stuurhormonen meer aanmaakt en omdat je ballen ook helemaal plat liggen. Toch na een kuur van 6 weken of meer. Daarom ook dat als iemand stopt met een kuur na drie-vier weken, het niet echt nodig is om na te kuren. Op dat ogenblik is dat de moeite ook niet. Ik heb niet geschreven dat je geen clomid mag nemen na een sarmkuur, ik schrijf enkel dat je zonder nakuur ook geen probleem zal hebben omdat er niet iets terug moet opgestart worden. Als je testosteron naar 300ng/dl is gedaald, zal je testosteronwaarde na 2-3 weken weer genormaliseerd zijn zonder nakuur.

Dit is niet totaal waar, aangezien je uit verschillende bronnen je sarms haalt en ik toch degelijk een lichte shutdown heb ervaren na GW van omega labs.. ik heb ook clomid genomen en ik had zeker 2 weken last van steken in mn ballen en heel gevoelige tepels + een paar dagen echt depressief geweest
 
Mk677 is wel de moeite waard. Denk dat het ook wel veel doet in combinatie met AAS. Denk dat ik bij een volgende kuur ook mk677 erbij neem en maybe rad140. Lgd kun je nog een keer als een kickstart gebruiken, maar het is zeker niet te vergelijken met AAS. Al denk ik dat yk-11 wel een veelbelovende sarm is.

Heb je het al eens in een kuur gebruikt? Uit je woorden neem ik aan van niet.

Want als je er goed en diep van kan slapen is dit wel echt een uitkomst.

Mk677 zo sterk dan dat het in de buurt lijkt te komen van hgh en igf?

Zo maar eens een artikel over gaan zoeken en lezen.


Heb Ostarine in mijn cruise gebruikt en ik ben nu in vet gedaald en gewicht maar twee kilo terug gevallen. Ik zat op test/deca en hield best beetje vocht vast. Dus ben tot nu toe tevreden.
 
Heb je het al eens in een kuur gebruikt? Uit je woorden neem ik aan van niet.

Want als je er goed en diep van kan slapen is dit wel echt een uitkomst.

Mk677 zo sterk dan dat het in de buurt lijkt te komen van hgh en igf?

Zo maar eens een artikel over gaan zoeken en lezen.


Heb Ostarine in mijn cruise gebruikt en ik ben nu in vet gedaald en gewicht maar twee kilo terug gevallen. Ik zat op test/deca en hield best beetje vocht vast. Dus ben tot nu toe tevreden.

Ik heb het 3 maanden gebruikt samen met lgd, rad140 en S4. Als ik ging slapen droomde ik altijd over de gekste dingen en dan wakker worden echt het gevoel alsof je uren hebt liggen pitten terwijl het er werkelijk maar een paar uur was. Had wel last van gevoeloze handen en voeten wanneer ik wakker werdddd.
 
Dit is niet totaal waar, aangezien je uit verschillende bronnen je sarms haalt en ik toch degelijk een lichte shutdown heb ervaren na GW van omega labs.. ik heb ook clomid genomen en ik had zeker 2 weken last van steken in mn ballen en heel gevoelige tepels + een paar dagen echt depressief geweest


Van GW kan je geen shutdown krijgen.
 
Back
Naar boven