MuscleMeat

Sticky Het grote SARMS topic

En ik ben dan weer op zoek naar Sr9011 (vooral voor endurance), maar dus nergens (nog) niet te vinden.

• Topic Starter Topic Starter
En ik ben dan weer op zoek naar Sr9011 (vooral voor endurance), maar dus nergens (nog) niet te vinden.

Ik wist er een maar helaas al 2 x besteld maar de hele zooi in beslag genomen door de douane. Dus dat is geen optie meer...

Hallo allemaal,

Na enige tijd dit forum te hebben gevolgt wil ik ook startte met het gebruiken van Sarms, alleen nu is mijn vraag wat raden jullie mij aan?
Na het lezen van de verschillende ervaringen ben ik er nog steeds niet helemaal over uit.

Wil het graag gebruiken om te cutten.

Hallo allemaal,

Na enige tijd dit forum te hebben gevolgt wil ik ook startte met het gebruiken van Sarms, alleen nu is mijn vraag wat raden jullie mij aan?
Na het lezen van de verschillende ervaringen ben ik er nog steeds niet helemaal over uit.

Hallo Djarie,

Als je wil cutten kun je dit het beste doen met gw501516 lees in veel logjes dat ze ook aicar erbij gebruiken. Heb zelf geen ervaring met aicar maar lees wel veel goede dingen in logjes. Evt kun je er nog voor kiezen om Sr9009 te nemen echter is dit een vrij nieuw goedje waar nog niet heel veel overbekend is. Met zo'n kuur als deze hoef je niet na te kuren want geen van de bovengenoemde middelen onderdrukt je eigen test productie. Waneer je ervoor wilt kiezen om bijv osta of lgd erbij te nemen word het vaak wel aangeraden ook is dit niet helemaal nodig want je zal gewoon herstellen het duurt alleen wat langer.

Hallo allemaal,

GW-501516 en MK-2866 werken samen uitstekend voor een cut. De ostarine voor het minimaliseren van spierverlies en de cardarine voor het stimuleren van vetverlies en uithoudingsvermogen.

Of powermyself

Zit er groot verschil tussen het gebruik van Prohormonen of Sarms? Behalve dat de nakuur die je moet volgen na het gebruik van Prohormonen.
Wil namelijk 1 van de 2 ervaren voordat ik aan het 'echte' werk wil beginnen.

Zit er groot verschil tussen het gebruik van Prohormonen of Sarms? Behalve dat de nakuur die je moet volgen na het gebruik van Prohormonen.
Wil namelijk 1 van de 2 ervaren voordat ik aan het 'echte' werk wil beginnen.

Dan zou ik gewoon eerst aan de sarms en die rommel van pro hormonen links laten liggen. Enigste die misschien noemenswaardig is is epi.

Dan zou ik gewoon eerst aan de sarms en die rommel van pro hormonen links laten liggen. Enigste die misschien noemenswaardig is is epi.

Nee er zijn er nog wel meer.. BC heeft er eens een stuk over verteld in een topic. M1T en Superdrol kwamen daar ook in voor.. Maar dit is geheel off topic. Epi is mij prima bevallen als kennismaking met AAS jaren geleden. Sarms lijken de veiligere keus op dit moment voor een kennismaking met chemical bodybuilding.

Nee er zijn er nog wel meer.. BC heeft er eens een stuk over verteld in een topic. M1T en Superdrol kwamen daar ook in voor.. Maar dit is geheel off topic. Epi is mij prima bevallen als kennismaking met AAS jaren geleden. Sarms lijken de veiligere keus op dit moment voor een kennismaking met chemical bodybuilding.

Oke, dat zou misschien in de toekomst kunnen gebruiken. Bedankt voor je reactie.

Oke, dat zou misschien in de toekomst kunnen gebruiken. Bedankt voor je reactie.

Achteraf gezien niet nodig geweest en kun je ook prima dbol of tbol proberen, of winny.. Maar net wat je doel is. Er is geen reden te denken dat een prohormoon (in dit geval zijn de genoemde geen prohormonen, maar designer steroids), veiliger zal zijn dan de al vele jaren gebruikte AAS.

Achteraf gezien niet nodig geweest en kun je ook prima dbol of tbol proberen, of winny.. Maar net wat je doel is. Er is geen reden te denken dat een prohormoon (in dit geval zijn de genoemde geen prohormonen, maar designer steroids), veiliger zal zijn dan de al vele jaren gebruikte AAS.

Nu cutten en wil aankomen in droge spiermassa.

Nu cutten en wil aankomen in droge spiermassa.

Ik ben vorige week begonnen met een kuur GW501516 & Ostarine. Ik switch momenteel van enkel gewichtheffen naar gewicht en cardio. Op korte tijd is uithoudingsvermogen sterk verbeterd zonder dat ik op de bank kracht verloor dus ben tevreden.

Ook geen enkele negatieve bijwerkingen. Maar zoals ik al zei ben nu 1 week bezig.

Ik bestelde van iemand op het forum waar alles zeer vlot verliep..

Ja sws heb ook wel over superdrol gelezen is volgensmij wel een beste aanslag op de lever.. Maargoed zal vast wel wat opleveren, dat zou ik het persoonlijk als kickstart nemen en niet als ''stand-alone''

Ja sws heb ook wel over superdrol gelezen is volgensmij wel een beste aanslag op de lever.. Maargoed zal vast wel wat opleveren, dat zou ik het persoonlijk als kickstart nemen en niet als ''stand-alone''
epi kan je lever ook aardig vernietigen, en dat zou een lichte ph/ds moeten zijn. k spreek uit ervaring helaas :o

Terug
Naar boven