Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En ik ben dan weer op zoek naar Sr9011 (vooral voor endurance), maar dus nergens (nog) niet te vinden.
Hallo allemaal,
Na enige tijd dit forum te hebben gevolgt wil ik ook startte met het gebruiken van Sarms, alleen nu is mijn vraag wat raden jullie mij aan?
Na het lezen van de verschillende ervaringen ben ik er nog steeds niet helemaal over uit.
Wil het graag gebruiken om te cutten.
Hallo allemaal,
Na enige tijd dit forum te hebben gevolgt wil ik ook startte met het gebruiken van Sarms, alleen nu is mijn vraag wat raden jullie mij aan?
Na het lezen van de verschillende ervaringen ben ik er nog steeds niet helemaal over uit.
Wil het graag gebruiken om te cutten.
Bedankt voor de snelle reacties @knetttergek en @JWalker Waar bestellen jij als ik vragen mag?
Zit er groot verschil tussen het gebruik van Prohormonen of Sarms? Behalve dat de nakuur die je moet volgen na het gebruik van Prohormonen.
Wil namelijk 1 van de 2 ervaren voordat ik aan het 'echte' werk wil beginnen.
Dan zou ik gewoon eerst aan de sarms en die rommel van pro hormonen links laten liggen. Enigste die misschien noemenswaardig is is epi.
Dan zou ik gewoon eerst aan de sarms en die rommel van pro hormonen links laten liggen. Enigste die misschien noemenswaardig is is epi.
Nee er zijn er nog wel meer.. BC heeft er eens een stuk over verteld in een topic. M1T en Superdrol kwamen daar ook in voor.. Maar dit is geheel off topic. Epi is mij prima bevallen als kennismaking met AAS jaren geleden. Sarms lijken de veiligere keus op dit moment voor een kennismaking met chemical bodybuilding.
Oke, dat zou misschien in de toekomst kunnen gebruiken. Bedankt voor je reactie.
Achteraf gezien niet nodig geweest en kun je ook prima dbol of tbol proberen, of winny.. Maar net wat je doel is. Er is geen reden te denken dat een prohormoon (in dit geval zijn de genoemde geen prohormonen, maar designer steroids), veiliger zal zijn dan de al vele jaren gebruikte AAS.
Bedankt voor de snelle reacties @knetttergek en @JWalker Waar bestellen jij als ik vragen mag?
Nee er zijn er nog wel meer.. BC heeft er eens een stuk over verteld in een topic. M1T en Superdrol kwamen daar ook in voor.. Maar dit is geheel off topic. Epi is mij prima bevallen als kennismaking met AAS jaren geleden. Sarms lijken de veiligere keus op dit moment voor een kennismaking met chemical bodybuilding.
epi kan je lever ook aardig vernietigen, en dat zou een lichte ph/ds moeten zijn. k spreek uit ervaring helaasJa sws heb ook wel over superdrol gelezen is volgensmij wel een beste aanslag op de lever.. Maargoed zal vast wel wat opleveren, dat zou ik het persoonlijk als kickstart nemen en niet als ''stand-alone''