MuscleMeat

Sticky Het grote SARMS topic

• Topic Starter Topic Starter
epi kan je lever ook aardig vernietigen, en dat zou een lichte ph/ds moeten zijn. k spreek uit ervaring helaas :o

Oke ja das mooi klote dan... gelukkig is je lever wel het enigste orgaan wat zichzelf kan herstellen. Of loop jij nog met lever problemen?

Oke ja das mooi klote dan... gelukkig is je lever wel het enigste orgaan wat zichzelf kan herstellen. Of loop jij nog met lever problemen?
je kan mn problemen in het prohormonen topic lezen als je wilt, maar morgen opnieuw bloedprikken. asat en alat zaten rond de 125 zo uit mn hoofd lol

je kan mn problemen in het prohormonen topic lezen als je wilt, maar morgen opnieuw bloedprikken. asat en alat zaten rond de 125 zo uit mn hoofd lol

Oke zal eens kijken zo. Welke dosis en voor hoelang zat je erop? Wat ik me dan stevig afvraag of je epi wel g2g was.

Oke zal eens kijken zo. Welke dosis en voor hoelang zat je erop? Wat ik me dan stevig afvraag of je epi wel g2g was.
vraag ik mezelf ook sterk af man. steeg wel lekker in gewicht en had droge gewrichten, dikke kracht boost. ongeveer 4 weken op 45mg en de laatste week gw van Olympus erbij.

vraag ik mezelf ook sterk af man. steeg wel lekker in gewicht en had droge gewrichten, dikke kracht boost. ongeveer 4 weken op 45mg en de laatste week gw van Olympus erbij.

Tja heb ondertussen genoeg van olympus gehoord, gaat er bij mij niet meer komen. Wat zijn de referentie waardes dan van de alat en asat?

Ha sportmannen,

Is er iemand bekend met
Olympus UK EnduraShred
GW + osta Combi,

Wat zijn je bevindingen? Wel of niet kopen?

Ha sportmannen,

Is er iemand bekend met
Olympus UK EnduraShred
GW + osta Combi,

Wat zijn je bevindingen? Wel of niet kopen?

Niet kopen. Ik zou gewoon bij jw supplements hun merk kopen goedkoper en beter. Heb meerdere verhalen over olympus gelezen en gehoord NIET KOPEN!

Niet kopen. Ik zou gewoon bij jw supplements hun merk kopen goedkoper en beter. Heb meerdere verhalen over olympus gelezen en gehoord NIET KOPEN!

Oke dan kan ik beter beide los kopen indd, ik las ook weer een goedje op jwsupplemts. Jammer want de prijs is super goed beide ingredienten voor een lage prijs. Dan toch maar ostapure van Blackstone kopen:)
Spartan Lean

Olympus is kut.

Iemand ooit al eens focused nutrition gehad of van gehoord ?

Dag mannen,

Even een vraagje aan de experts, ik zou graag sarms kuurtje doen voor winst aan massa met milde bijwerkingen, vooral voor het haar. Welke combi zouden jullie mij aanraden en voor hoe lang in hoeveel Mg. En behoeft dit een nakuur?

Oke dan kan ik beter beide los kopen indd, ik las ook weer een goedje op jwsupplemts. Jammer want de prijs is super goed beide ingredienten voor een lage prijs. Dan toch maar ostapure van Blackstone kopen:)
Spartan Lean

Geen blackstone labs dingen kopen, zit vol met prohormonen...

Beste Heren,

Na het doorlezen van dit topic, ik wil graag beginnen met een Ostarine cycle of een combi.
Alleen ben ik aan het twijfelen of ik alleen Ostarine ga doen of een stack.

Wanneer Ostarine, zou ik Osta Elite van Focused Nutritions willen proberen.
Dit is 25mg per capsule, is dit niet een te hoge dosing om te beginnen?

Ook heb ik de Elite Sarm Stack van Focused Nutritions in gedachte.
LDG-4033 15MG
Ostarine 12,5MG
GW-501516 10MG
Hierbij de vraag LDG dosering niet aan de hoge kant is?

Alvast bedankt

Terug
Naar boven