XXL Nutrition

Sticky Het grote SARMS topic

Zit te twijfelen om een boost aan mijn cut te geven door middel van een sarm. Waar moet ik dan op letten? Welk merk / product staat goed aangeschreven ?

Gw en osta

Zit te twijfelen om een boost aan mijn cut te geven door middel van een sarm. Waar moet ik dan op letten? Welk merk / product staat goed aangeschreven ?

Denk dat die sarms in pilvorm die verkocht worden als supplementen heel wat andere dingen bevatten dan wat ze beweren.

Brawn Nutrition goed spul?

Geen idee man , heb er geen ervaring mee .. Zeker niet bij muscle-lab bestellen zijn oplichters ..

Idd , ik zou gezien de berichten hier , het er niet op gokken met die fabrikanten. Ik had toch een beter gevoel om het hier intern te regelen ;)

Heb het hier al staan haha. Maar wanneer het niet goed bevalt dan weet ik waar ik moet zijn ;)

Geen idee man , heb er geen ervaring mee .. Zeker niet bij muscle-lab bestellen zijn oplichters ..
? Ik heb de vorige keer devils grow besteld bij mucle-lad.de prima levering. Wat was er volgens jou niet oke? Resultaat was ook dikke prima 3,5 vvm in 8 weken waarvan 4 weken sarms.

Vriend van me heeft zijn bestelling nooit aangekregen.. En krijgt geen reactie op mails

Vandaag begonnen met Ostarine van Brawn.
Eerste week op 10mg en daarna naar 20mg. Eens kijken hoe bevalt en ik blijf hier het e.e.a. posten. Max 6 weken, wanneer ik iets van gyno merk meteen kappen met de zooi. Ik heb op het moment geen PCT klaarliggen.

Vandaag: nog geen ander gevoel, wel lichte hoofdpijn. Vanavond 1e training. We zullen het zien.

Beginstats 76kg met 11% vet.

• Topic Starter Topic Starter
Gw501516 en evt in combinatie met Sr9009. Sr9009 is nog vrij weinig over te vinden. Sr9009 is een PPAR alpha modififer sarm en is te vergelijken met GW501516. Heb zelf geen ervaring met SR9009 dus kan je er weinig over vertellen.

Terug
Naar boven