Da's toch niet de ervaring die ik had met osta. Ik zal er geen twee keer mijn geld aan besteden.Ja ik zie hem alleen in de gym he, na een paar sets ben je echt wel opgepomp ook met osta![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Da's toch niet de ervaring die ik had met osta. Ik zal er geen twee keer mijn geld aan besteden.Ja ik zie hem alleen in de gym he, na een paar sets ben je echt wel opgepomp ook met osta![]()
Da's toch niet de ervaring die ik had met osta. Ik zal er geen twee keer mijn geld aan besteden.
Maar die kans is niet groter dan goederenverkeer tussen NL en B. Zelfs bij gewone binnenlandse zendingen is die kans even groot.
Niet van belang. Weet ik niet meer maar geloof me maar want ik heb toch al wat ervaring met echte anabolen en weet wel waarmee ik het moet vergelijken.
Dat heeft er niets mee te maken. Op gebied van vervoer van goederen is er geen enkel probleem tussen GB en vastenland.In een ideale wereld wel. Niet in de echte wereld. GB vindt het vasteland niet zo lief.
Dat betekend dus dat er prohormonen in Nederland verkocht worden.....
Klopt, maar niet via een officiële webshop inclusief KVK nummer.
Zit te twijfelen om een boost aan mijn cut te geven door middel van een sarm. Waar moet ik dan op letten? Welk merk / product staat goed aangeschreven ?
? Ik heb de vorige keer devils grow besteld bij mucle-lad.de prima levering. Wat was er volgens jou niet oke? Resultaat was ook dikke prima 3,5 vvm in 8 weken waarvan 4 weken sarms.Geen idee man , heb er geen ervaring mee .. Zeker niet bij muscle-lab bestellen zijn oplichters ..
Ik heb er al meerdere keren besteld en geen problemen gehad!Vriend van me heeft zijn bestelling nooit aangekregen.. En krijgt geen reactie op mails
Gw501516 en evt in combinatie met Sr9009. Sr9009 is nog vrij weinig over te vinden. Sr9009 is een PPAR alpha modififer sarm en is te vergelijken met GW501516. Heb zelf geen ervaring met SR9009 dus kan je er weinig over vertellen.Zit te twijfelen om een boost aan mijn cut te geven door middel van een sarm. Waar moet ik dan op letten? Welk merk / product staat goed aangeschreven ?