Fitness Seller

Sticky Het grote SARMS topic

Bezoekers in dit topic

Ja is wel van Focused Nutrition Kleinespanjaard, ik dacht te lezen dat deze LGD wel goed was. Iemand ervaring?
 
Na veel reviews lezen en zoeken op het internet toch begonnen aan GW-50156. Ik had echt mijn twijfels over GW, maar wat een apart spul

Na het innemen van de eerste 20mg merkte ik al echt een verschil in conditie! Zware rug training ging zonder conditonele onderbrekingen.

Stair mill interval ging van standje 8 naat 12. Ging op laatst alsnog helemaal stuk, maar wel op een veel hoger tempo!

Kan niet wachten tot het effect toe neemt en hopelijk ook de fatloss eigenschappen beginnen

Je voelt je ook niet anders, zoals je vaak hebt bij andere producten. Geen rush, geen hype.. je bent gewoon jezelf alleen is je conditie een stuk hoger en herstel je conditioneel een stuk sneller.

Zo ver tevreden over het product!
Voor welk merk heb jij gekozen?
 
Voor welk merk heb jij gekozen?

Ik heb het geen merk gekozen. Ik las op het internet zoveel troep over verschillende merken. Volgens mij is sarms1 online volgens mij betrouwbaar maar alleen extreem duur! Ik ben door wat onderzoek bij iemand terecht gekomen de pure grondstof omzet in tabeleten.

En na 2 trainingen kan ik ( en 2 vrienden die het ook testen) zeggen, het bevalt ons extreem goed!
 
Vandaa
 
Laatst bewerkt:
Vandaag eerste training gehad, kan zijn dat het tussen mijn oren zat maar al het gewicht wat ik normaal pak leek echt stukken lichter. En nieuw record gesquat.
Verder echt lekker zweten en cardio wat ik altijd doe
 
Laatst bewerkt:
Ik ben ook eens meer aan het lezen over LGD. Nu lees ik op sommige fora dat LGD alleen betrouwbaar is in de vloeibare vorm. In hoeverre zijn jullie hier bekend mee?

Op sommige Engelse fora lees ik weer goede dingen over Olympus.

De ene spreekt weer over PCT, de ander niet. De ene raadt HCG aan tijdens cycle, de ander niet.

Van dat research doen krijg ik juist nog meer vragen. Ik zit te denken aan LGD only van Olympus 8mg per dag (8 weken) en Clomid als PCT.
 
Gister slecht getraind
 
Laatst bewerkt:
Morgen begin ik mijn nakuur met SARMS , ik doe ook een logje op forum bodybuilding dus als jullie geitnteresseerd zijn kunnen jullie een kijkje nemen.
Hoop dat jullie niet boos worden dat ik het hier promote:p
 
Vind het toch maar niks, gewoon lekker zonder trainen nu
 
Laatst bewerkt:
Heb toch besloten om er voorlopig mee te stoppen, ook door zondag en het voelt gewoon niet goed. Ben er te druk mee in mijn hoofd.
Ik pussy hem out ( mooi woord )
Bewaar het potje wel en begin misschien straks weer eens ermee.

Niks pussy's aan, gezondheid eerst. ;)
 
Ja
 
Laatst bewerkt:
Ja heb echt een tijd veel last gehad van paniekaanvallen en dit gaat al tijden goed, zondag voelde weer als heel slecht dus daar zit ik niet op te wachten.
Probeer het later wellicht nog eens! kan me wel voorstellen dat het werkt, voelde wel lekkere pomp etc met trainen.
Ohh dat is vervelend bro... was je alleen op LGD4033?
 
Morgen begin ik mijn nakuur met SARMS , ik doe ook een logje op forum bodybuilding dus als jullie geitnteresseerd zijn kunnen jullie een kijkje nemen.
Hoop dat jullie niet boos worden dat ik het hier promote:p
welk logje?
 
Ohh dat is vervelend bro... was je alleen op LGD4033?
Ja alleen op LGD0433, misschien zat het ook teveel tussen mijn oren want de 2 dagen daarna had ik nergens last van.
Maar toch even stapje terug, ik probeer het denk ik over een maandje wel weer. Potje blijft wel even goed :P
 
Ja alleen op LGD0433, misschien zat het ook teveel tussen mijn oren want de 2 dagen daarna had ik nergens last van.
Maar toch even stapje terug, ik probeer het denk ik over een maandje wel weer. Potje blijft wel even goed :P
En als het weer zo is weet je dat het daar aan ligt.
 
Ja alleen op LGD0433, misschien zat het ook teveel tussen mijn oren want de 2 dagen daarna had ik nergens last van.
Maar toch even stapje terug, ik probeer het denk ik over een maandje wel weer. Potje blijft wel even goed :P

Goh wat raar man. Dit klinkt niet echt als LGD, ben je er zeker van dat het echt lgd is of kan het ook gewoon een pro-hormoon zijn>? In het verleden vaker last gehad van paniekaanvallen?
 
Goh wat raar man. Dit klinkt niet echt als LGD, ben je er zeker van dat het echt lgd is of kan het ook gewoon een pro-hormoon zijn>? In het verleden vaker last gehad van paniekaanvallen?
Ja is LGD van sarmstore.nl , maar zoals ik zei, het kan ook tussen mijn oren zitten en te maken hebben met de combinatie van pre workout en LGD, ik heb geen idee.
Las er ook een slecht verhaal over, waardoor je er nog meer mee bezig gaat in je kop en meer zorgen maakt
 
Ik wil in het begin van het nieuwe jaar een sarm cycle gaan doen en dan voornamelijk om dieper te cutten.
Ik was toch wel benieuwd wat jullie aanraden om mee te gaan cutten. Heb in het verleden al een aantal prohormoon cycles gedaan maar dat staat los van de sarms.

En een site die goed te vertrouwen is, heb al een aantal sites gevonden maar vond het er persoonlijk nog al shady uitzien.
 
Back
Naar boven