Fitness Seller

Sticky Het grote SARMS topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik dacht niet dat ik een van deze regels overtrad met mijn post. Onder welke regel valt het delen van korting via pb zonder commercieel doeleinde?

Bespreken van bronnen, in het verleden was dit toegelaten, tegenwoordig dus niet meer.
 
mk-677 de moeite waard?
 
ik zit er aan te denken om mij ook eens te wagen aan de sarms. nadat ik de informatie van de eerste post doorgelezen heb heb ik nog wel een aantal vragen.
ik las over yk11 het volgende :

YK11 → meer follistation als dht
Follistatin > prostate growth

dit lijkt mij nogal negatief toch?

verder leek mij S4 de veilligste optie als ik zo de bijwerkingen heb vergeleken, de nachtblindheid verdwijnt gelijk na verlaging van dosis of stoppen, ook kan een 5 on 2 off principe gebruikt worden.

ik ben compleet onervaren met sarms en andere steroiden, ik heb er enkel wat onderzoek naar gedaan door artikelen te lezen.

met deze reden in het achterhoofd zou ik ook graag willen beginnen met een sarm die zo min mogelijk schadelijk is.
ik ben 20 jaar, train nu al een aantal jaar, waarvan 2 jaar compleet met voeding en dergelijk. ik wil de sarm voornamelijk gebruiken om te bulken,
welke raden jullie mij aan ? ik ben bereid om hier nog extra onderzoeken over te lezen.
 
ik zit er aan te denken om mij ook eens te wagen aan de sarms. nadat ik de informatie van de eerste post doorgelezen heb heb ik nog wel een aantal vragen.
ik las over yk11 het volgende :

YK11 → meer follistation als dht
Follistatin > prostate growth

dit lijkt mij nogal negatief toch?

verder leek mij S4 de veilligste optie als ik zo de bijwerkingen heb vergeleken, de nachtblindheid verdwijnt gelijk na verlaging van dosis of stoppen, ook kan een 5 on 2 off principe gebruikt worden.

ik ben compleet onervaren met sarms en andere steroiden, ik heb er enkel wat onderzoek naar gedaan door artikelen te lezen.

met deze reden in het achterhoofd zou ik ook graag willen beginnen met een sarm die zo min mogelijk schadelijk is.
ik ben 20 jaar, train nu al een aantal jaar, waarvan 2 jaar compleet met voeding en dergelijk. ik wil de sarm voornamelijk gebruiken om te bulken,
welke raden jullie mij aan ? ik ben bereid om hier nog extra onderzoeken over te lezen.

Lgd-4033 is dan aan te raden
 
Lgd-4033 is dan aan te raden

oke bedankt,
hier heb ik inderdaad over gelezen dat ze goed waren, wel heb ik gezien dat het goede cholestrol (HDL) hiervan omlaag gaat, daarentegen de hoeveelheid tryglyceriden weer omlaag.

waarom raad je deze aan? is die minder krachtig of heeft deze de minste negatieve side effects?
 
oke bedankt,
hier heb ik inderdaad over gelezen dat ze goed waren, wel heb ik gezien dat het goede cholestrol (HDL) hiervan omlaag gaat, daarentegen de hoeveelheid tryglyceriden weer omlaag.

waarom raad je deze aan? is die minder krachtig of heeft deze de minste negatieve side effects?

Momenteel neem ik LGD 10mg per dag, nu is het dag 25.
Ik ben zeker tevreden over wat het doet, meer kracht, meer pomp, hoger libido. Tot nu toe geen bijwerkingen. Misschien verhoog ik het naar 15mg.
 
dat klinkt erg goed, wat kan ik verwachten qua massa gains?

verander je verder nog iets in de training? daarmee bedoel ik volume, hoeveelheid compounds, rep range, rust periodes en aantal trainingsdagen per week.

ik zit verder nog met een klein probleempje, ik heb psoriasis ( huidziekte) en daarvoor slik ik een medicijn (dimethylfumaraat), enig idee of dit kwaad kan?
ik was al van plan om dit aan de dokter te vragen, nou heb ik een beetje research gedaan en kwam ik op een logje terecht van iemand die dacht ik ostarine gebruikte en die had het gevoel dat zijn psoriasis verminderde dankzij deze sarms.
 
Massa is geheel afhankelijk van je dieet. Ik zou met je huisarts overleggen of het geneesmiddel opzoeken in het farmaceutisch kompas.
 
Massa is geheel afhankelijk van je dieet. Ik zou met je huisarts overleggen of het geneesmiddel opzoeken in het farmaceutisch kompas.

moet er nog een aanpassing komen in de voeding? bij roids nemen de meeste het dubbele aantal eiwitten dacht ik?

ik verwacht sowieso dat ik meer moet gaat eten, zit nu al rond de 5000kcal dus dat word nog wel een hele opgave
 
Lees veel over hoe geweldig die MK677 is en 't klinkt natuurlijk mooi, voor een paar tientjes je GH verhogen waar je normaal het 3-voudige voor betaald aan HGH. Zijn er echter al mensen die daadwerkelijk bloedtesten hebben laten doen?
 
op het farmeutisch kompas heb ik dit gevonden over dimethylfumaraat :

Interacties
Voorzichtigheid is geboden bij gelijktijdig gebruik met immunosuppressieve, immunomodulerende en anti-neoplastische therapie. Gebruik van een levend verzwakt vaccin vermijden, vanwege de toegenomen kans op infecties tenzij, in uitzonderlijke gevallen, die kans niet opweegt tegen het risico dat niet-vaccineren met zich meebrengt.

Gelijktijdig gebruik van andere fumaarzuurderivaten (lokaal of systemisch) vermijden.

Gelijktijdige gebruik van nefrotoxische geneesmiddelen (zoals aminoglycosiden, diuretica, NSAID’s of lithium) vermeerdert de kans op bijwerkingen in de nieren (bv. proteïnurie).

Gelijktijdige inname van grote hoeveelheden sterke alcoholische drank (> 30% alcoholvolume) verhoogt het oplossen van dimethylfumaraat en verhoogt daarmee de frequentie van maag-darmbijwerkingen.


ik word hier zelf niet veel wijzer van omdat ik geen idee heb of deze sarms hier onder vallen, heeft iemand hier verstand van?
 
Lees veel over hoe geweldig die MK677 is en 't klinkt natuurlijk mooi, voor een paar tientjes je GH verhogen waar je normaal het 3-voudige voor betaald aan HGH. Zijn er echter al mensen die daadwerkelijk bloedtesten hebben laten doen?

37 days on MK-677, blood work results. - Professional Muscle is het eerste wat ik zo 123 vind. Verder laat onderzoek wel zien dat mk677 daadwerkelijk je GH verhoogt.

Zit momenteel iig op zo'n 18.5mg e/d. Merk aan m'n slaap en hongergevoel dat het werkt, maar zit d'r net 2 1/2 week aan, dus wat het verder doet weet ik nog niet echt. Tevens run ik lgd 10mg e/d ernaast, dus de meeste gains zullen toch wel daarvan komen. Ook word ik door de Mk677 wel eens wakker met een tinteling in m'n arm of hand, da's blijkbaar ook 'n side die voor kan komen.

Weet niet of ik in het vervolg mk677 nogmaals neem, zou dat eigenlijk eens los moeten runnen, maar ja.
 
Zijn er nou al bloeduitslagen gedaan op sarms of betere wetenschappelijke onderzoeken? Niet dat gezuiver over ratten en kanker aub :)
 
Zijn er nou al bloeduitslagen gedaan op sarms of betere wetenschappelijke onderzoeken? Niet dat gezuiver over ratten en kanker aub :)

Iemand in de sportschool heeft bloedonderzoek gehad terwijl hij lgd en ostarine nam. Leverwaardes en cholesterol hadden de goede waardes volgens de arts.
 
Iemand in de sportschool heeft bloedonderzoek gehad terwijl hij lgd en ostarine nam. Leverwaardes en cholesterol hadden de goede waardes volgens de arts.
En waarom zouden die slecht moeten zijn? Het is niet omdat deze middelen niet leverbelastend zijn dat ze niet slecht kunnen zijn voor andere zaken. Een middel kan kankerverwekkend zijn zonder afwijkende leverwaardes te geven. Het één heeft niets met het ander te maken. En wat was de dosis die hij nam?
 
En waarom zouden die slecht moeten zijn? Het is niet omdat deze middelen niet leverbelastend zijn dat ze niet slecht kunnen zijn voor andere zaken. Een middel kan kankerverwekkend zijn zonder afwijkende leverwaardes te geven. Het één heeft niets met het ander te maken. En wat was de dosis die hij nam?
In ieder geval staat hiermee toch vast dat het niet slecht is voor de lever en het cholesterol
 
Op 30mg LGD 4033 heb ik af en toe wel last van druk op de bovenkant borst. Kan hinderlijk zijn met ademhalen. Maar das op 30mg
 
Op 30mg LGD 4033 heb ik af en toe wel last van druk op de bovenkant borst. Kan hinderlijk zijn met ademhalen. Maar das op 30mg

Wat vind jij de meerwaarde op 30mg? Ik zit op 15mg maar ondervind geen bijwerkingen. 15mg werkt beter dan 10mg. Het verschil is wel klein. Stack jij het daarbij nog met andere sarms?
 
Back
Naar boven