Fitness Seller

Sticky Het grote SARMS topic

Bezoekers in dit topic

In ieder geval staat hiermee toch vast dat het niet slecht is voor de lever en het cholesterol
Op lange termijn misschien wel. Iemand die zijn bloed laat nemen tijdens een kuurtje van een paar weken, is geen referentie om te weten welke invloed het op je cholesterol heeft. En de ene mens is de andere niet.
 
Merk met 30mg geen meerwaarde ten opzichte van 20mg. Experimenteer nu op gevoel met 30mg voor een paar dagen. Ik stack het verder met 25mg Nutrobal (MK-677). Heb wel de hele dag door dat ik kan eten, maar dit had ik op 20mg ook en is niet noemenswaardig toegenomen. Op 20mg heb ik geen druk op m'n borst, op 30mg heb ik er af en toe wel last van. Koppijn lijkt op 30mg ook eerder op te komen dan op 20mg maar is steeds prima te verhelpen door instant een halve liter water weg te drinken
 
Iemand die een goede sarm kan voorstellen om te cutten.zou graag van 20percent naar 10percent vet gaan.zit momenteel 500kcal onder onderhoud.zie er tegen op om half jaar te cutten.mischien kan het iets sneller met een sarm.
 
Iemand die een goede sarm kan voorstellen om te cutten.zou graag van 20percent naar 10percent vet gaan.zit momenteel 500kcal onder onderhoud.zie er tegen op om half jaar te cutten.mischien kan het iets sneller met een sarm.
Zelfs zonder sarms hoeft dat geen half jaar te duren hoor. Dieet
 
Toch een week of 20 min denk ik.in het begin 500g per week maar na enkele weken zal het wel minder vlot gaan moet 12 kg vet kwijt en waarschijnlijk gaan er ook wat spieren verloren.ga gw 501516 eens proberen denk.ga ook enkele maal per week joggen dus iets meer uithouding zou ook fijn zijn.
 
Ik wil binnenkort beginnen met een cycle van lgd 10mg, zijn er nog tips voor een eerste cycle of eigen ervaringen waar ik misschien wat aan heb?

ook heb ik nog een vraag over de samenstelling E/K/V, moet deze nog aangepast worden? bijvoorbeeld meer eiwit, zoja hoeveel meer?

momenteel ben ik 91kg bij 1.89m, ik heb een erg hoog metabolisme en eet nu al rond de 5k kcals (rustmetabolisme van 3,3k)
 
blijkbaar had ik het bericht 2x gestuurd, mijn excuses
 
Hi iedereen,

Hoe weet ik zeker dat de SARMS die ik bestel de real deal zijn?
 
Hoe weet ik zeker dat de SARMS die ik bestel de real deal zijn?

niet, want het drugs testcentrum test bijvoorbeeld dit soort stoffen niet.

Btw bij een van de Nederlandse suppliers is GW al een tijdje out of stock, iemand tips?
 
Ik wil het toch eens proberen> nu hoor ik van mensen die enkel S4 gebruiken in een cycle. Gaat dat überhaupt iets brengen aan groei?
 
S4 is voor hardheid van de spieren en eventueel droog trainen. Meest toegankelijke sarm voor staters is 20 mg ostamuscle (mk2866) per dag.
 
Laatst bewerkt:
my bad lange werkdag:rolleyes:
 
eerder werd mij verteld dat lgd een goede starter was, ik heb geen ervaring met sarms of cycles.. dus lgd of mk als eerste? en waarom?
 
eerder werd mij verteld dat lgd een goede starter was, ik heb geen ervaring met sarms of cycles.. dus lgd of mk als eerste? en waarom?
Naar mijn mening kan het allebei, maar lgd op 10mg is wel aan de hoge kant voor een eerste keer. Heb zelf 4mg lgd gepakt voor 60 dagen en is me prima bevallen
 
ow, ja ik zag op sarmstore.nl dat deze 10mg capsules hadden, waar zag je de 4mg per dosering?

het is btw voornamelijk op massa te gainen, eventueel wat vetverlies is mooi meegenomen.

hoeveel heb je grof geschat gegaind in die 60 dagen?
 
Mijn pa heeft 40jr geleden wat zenuwschade opgelopen bij een aanrijding, is hier met een sarm nog wat aan te herstellen?
 
Mijn pa heeft 40jr geleden wat zenuwschade opgelopen bij een aanrijding, is hier met een sarm nog wat aan te herstellen?

Zou daarvoor gaan kijken naar BPC-157 i.p.v. sarms, daar kan je pa vast wel wat mee.
 
Back
Naar boven