XXL Nutrition

Sticky Het grote SARMS topic

Guys,

Zit nu in de eerste week van een simpele ostarine cycle 10mg ed (dag 6)
Mijn bedoeling is om de ostarine op te bouwen naar 20mg ed en hier later LGD 10mg ed aan toevoegen voor een bulk van 6 weken.

Nu is het zo dat ik na de 2e dag mijn linker tepel licht begint te branden en heel iets harder is. (nog geen knobbel) en mijn bloeddruk is gaan schommelen, (bloedneuzen, duizelig, moe)
Ook heb ik de eerste paar dagen flinke steken in m'n balle gehad???

Het rare is dat dit mijn 2e osta cycle is, heb hiervoor 6 weken lang 25mg ed gebruikt in (januari-februari). Nergens last van gehad en een goede 2 kilo aangekomen en droger geworden. Nagekuurd met een testbooster en geen bijwerkingen ondervonden.

Tevens is dit hetzelfde merk (nederlands bedrijf) dus ik vind het heel vreemd dat mij nu overkomt. Zou het kunnen zijn dat deze verpakking misschien fake sarms zijn?

Ik heb nolva en aromasin hier thuis liggen. Wat raden jullie mij aan? direct stoppen en een bloedtestje doen? of 10mg ed nolva ernaast runnen en overstappen op LGD en kijken hoe dat gaat.

alvast bedankt! Gr.
Over steken in de ballen hoor je mensen op osta vaker klagen

klopt ja, maar dat is gelukkig al over. maak me meer zorgen om die brandende tepels. Zou 10mg nolva ed verstandig zijn om erbij te pakken tot de jeuk weg is? aangezien osta niet hoort te aromatiseren..

klopt ja, maar dat is gelukkig al over. maak me meer zorgen om die brandende tepels. Zou 10mg nolva ed verstandig zijn om erbij te pakken tot de jeuk weg is? aangezien osta niet hoort te aromatiseren..

Weet je zeker dat je source goed is? Het moet niet kunnen aromatiseren, dus het kan zomaar zijn dat je iets anders hebt...

Zou lullig zijn als je toch een oral oid hebt zonder dat je 't weet. Heb verder niet echt advies :p, maar als geld geen issue is kun je 't misschien beter wegdoen.

de lgd heb ik ook hier liggen. wil daarmee dit weekend beginnen. ik ga voor de zekerheid nolva erbij pakken!

tijdens de kuur? ik dacht dat dat alleen voor nakuur was?

klopt ja maar in mijn ostarine zit zeer waarschijnlijk iets anders in waardoor ik last krijg van beginnende gyno. vandaar dat ik 10mg ed erbij pak en hopelijk het branderig gevoel weg gaat..

klopt ja maar in mijn ostarine zit zeer waarschijnlijk iets anders in waardoor ik last krijg van beginnende gyno. vandaar dat ik 10mg ed erbij pak en hopelijk het branderig gevoel weg gaat..
ah op die manier. vervelend man, hoop dat het werkt

Heb van de week voor de zekerheid ook een bloedtest gedaan aangezien mijn nieren minder functioneerden door antibiotica (roaccutane). Vanochtend de uitslag gekregen en er waren geen waardes gevonden die te hoog/ laag waren ;). Dus ik ga er vanuit dat er geen prohormonen ofzo in die ostarine zitten. Bijwerkingen zijn tot zover minder geworden. Vooral de eerste week erg last van gehad.

Ben vandaag ook begonnen met de LGD van het nederlandse merk.

Heb van de week voor de zekerheid ook een bloedtest gedaan aangezien mijn nieren minder functioneerden door antibiotica (roaccutane). Vanochtend de uitslag gekregen en er waren geen waardes gevonden die te hoog/ laag waren ;). Dus ik ga er vanuit dat er geen prohormonen ofzo in die ostarine zitten. Bijwerkingen zijn tot zover minder geworden. Vooral de eerste week erg last van gehad.

Ben vandaag ook begonnen met de LGD van het nederlandse merk.

Ben heel benieuwd naar de LGD! Ik heb die ook, op hoeveel MG ga je hem runnen? en hoeveel MG ostarine zit je nu?
Hoe ziet je voeding eruit?

Ben heel benieuwd naar de LGD! Ik heb die ook, op hoeveel MG ga je hem runnen? en hoeveel MG ostarine zit je nu?
Hoe ziet je voeding eruit?

ik begin de eerste week met 1 capsule 5mg ed. kijken hoe ik erop reageer. daarnaast laat ik deze week de ostarine ook nog met 10 mg ed doorlopen en ga deze uppen naar 20mg.

week 1-2 ostarine 10mg ed
week 2-3 lgd 5mg ed
week 3-12 ostarine 20mg ed
week 4-8 lgd 10mg ed
week 9-12 gw-501516 20mg ed

week 12-14 nolva 20mg

voeding ga ik de eerste 8 weken iets boven onderhoud zitten. ongeveer het volgende aanhouden:

e: 200g
k: 450g
v: 110g

laatste 4 weken kcal 200 onder onderhoud door koolhydraten te verlagen en maandje droogtrainen met osta en gw.

ik heb geen idee of het door de LGD kan komen maar ik heb ineens een nogal rode Balzak net alsof die helemaal geschuurd is.. kan dit door de lgd komen? heb het gevoel dat het vandaag al minder is, pijn doet het niet maar het schuurt wel aardig. verder niks raars gedaan ofso naar mijn weten. zit nu op dag 5 van de kuur 10mg/d

ik heb geen idee of het door de LGD kan komen maar ik heb ineens een nogal rode Balzak net alsof die helemaal geschuurd is.. kan dit door de lgd komen? heb het gevoel dat het vandaag al minder is, pijn doet het niet maar het schuurt wel aardig. verder niks raars gedaan ofso naar mijn weten. zit nu op dag 5 van de kuur 10mg/d

Note to self: Niet naakt lepelen met een schuurmachine... :roflol:

Ach, ik heb wel gekkere dingen gelezen... :D Maar wel een nare bijwerking (die ik eerlijk gezegd nog nooit eerder gehoord heb).

nou geen idee of het daardoor komt hoor, heb ook wel veel gefietst en gelopen, heb dat wel vaker op me benen dat ze langs elkaar schuren met warm weer, op die plek alleen nog nooit gehad dus ik dacht misschien dat het ermee in verband ligt. gaat na paar dagen vast wel over.

Terug
Naar boven