XXL Nutrition

Sticky Het grote SARMS topic

Bezoekers in dit topic

maar nu ben ik nog steeds niet verder geholpen :D ik heb LGD met MK stack gedaan wel tevreden over maar wou volgende Yk-11 met Osta doen
 
maar nu ben ik nog steeds niet verder geholpen :D ik heb LGD met MK stack gedaan wel tevreden over maar wou volgende Yk-11 met Osta doen

Met YK-11 een beetje oppassen natuurlijk. Myostatine beperkend, lees jezelf even in. Het werkt wel hoor, maar we hebben natuurlijk niet voor niks myostatine ;)

Verder is LGD-4033 met YK-11 meer geschikt voor pure massa bouw. Ostarine is beter op het gebied van spiermassa vasthouden in bijvoorbeeld PCT van een bulk kuur of een SARMs cut kuur.
 
ja heb al veel zitte lezen, no worries wou gwn persoonlijke ervaringen horen, op hoeveel heb jij gedosseerd?
 
ja heb al veel zitte lezen, no worries wou gwn persoonlijke ervaringen horen, op hoeveel heb jij gedosseerd?
10mg per dag. 5mg in de ochtend en in de avond is het beste. Maar het is niet super erg om het in een keer 10mg te nemen elke dag. Je kunt me altijd pb doen als je vragen hebt nog :)
 
10mg per dag. 5mg in de ochtend en in de avond is het beste. Maar het is niet super erg om het in een keer 10mg te nemen elke dag. Je kunt me altijd pb doen als je vragen hebt nog :)

De halfwaardetijd van YK-11 is 6-10 uur, dus het is verstandiger om het over de dag te verdelen...
 
De halfwaardetijd van YK-11 is 6-10 uur, dus het is verstandiger om het over de dag te verdelen...
Ja daarom zeg ik het ook. Het is dat sommige mensen dat simpelweg niet halen soms, om hem in de avond ook te nemen.

Het is ideaal om hem 2 keer te nemen idd.
 
Ja daarom zeg ik het ook. Het is dat sommige mensen dat simpelweg niet halen soms, om hem in de avond ook te nemen.

Het is ideaal om hem 2 keer te nemen idd.

1 als je wakker wordt, 1 als je naar bed gaat...dat moet iedereen lukken toch? :D
 
How how, niet zo snel gaan, je bent me kwijt... Kan het ook eenvoudiger aub?

1 om 7:00 uur, 1 om 22:00 uur...sleep, repeat... Alsjeblieft!

:trollface:
 
Jullie weten dat er natuurlijk ook mensen zijn die wisselende diensten draaien die kuurtjes doen. En simpelweg dat de pilletjes vergeten worden. Ik persoonlijk vergeet ze niet of heb geen wisselende diensten, maar ze zijn er wel. :S
 
Jullie weten dat er natuurlijk ook mensen zijn die wisselende diensten draaien die kuurtjes doen. En simpelweg dat de pilletjes vergeten worden. Ik persoonlijk vergeet ze niet of heb geen wisselende diensten, maar ze zijn er wel. :S
Alarm op je gsm zetten...
 
Jullie weten dat er natuurlijk ook mensen zijn die wisselende diensten draaien die kuurtjes doen. En simpelweg dat de pilletjes vergeten worden. Ik persoonlijk vergeet ze niet of heb geen wisselende diensten, maar ze zijn er wel. :S

Pilletjes vergeten heeft dus niets meer met halfwaardetijd te maken, maar met discipline...Dat geldt ook voor mensen die medicijnen slikken...en als je op voor jou vaste tijden die dingen klaarlegt (zoals ik elke avond, voordat ik ga slapen), dan wordt het routine ;)
 
Hoe zit het met alcohol tijdens een lgd cycle? Heb vnv een feestje, was niet van plan om veel te drinken maar wat is het effect van 1a 2 glaasjes? Zelfde als zonder cycle of juist erger?
 
Hoe zit het met alcohol tijdens een lgd cycle? Heb vnv een feestje, was niet van plan om veel te drinken maar wat is het effect van 1a 2 glaasjes? Zelfde als zonder cycle of juist erger?
Wat zijn dat voor vragen. Dacht je nu echt dat 2 glaasjes op een feestje invloed op je zullen hebben tijdens SARM of AS gebruik? Denk je dat mannen die constant testosteron moeten gebruiken (trt) nooit een glaasje wijn of een paar pintjes drinken.
 
Wat zijn dat voor vragen. Dacht je nu echt dat 2 glaasjes op een feestje invloed op je zullen hebben tijdens SARM of AS gebruik? Denk je dat mannen die constant testosteron moeten gebruiken (trt) nooit een glaasje wijn of een paar pintjes drinken.


Het zou kunnen? Er bestaan genoeg medicijnen waarbij 2 glaasjes alcohol schade aanrichten... en aangezien sarms dacht ik onder medicijnen vallen vind ik de vraag niet zo heel raar. Overigens heb ik verder geen kennis over aas dus je zou de volgende keer ook iets vriendelijker kunnen reageren
 
Back
Naar boven