Fitness Seller

Sticky Het grote SARMS topic

Bezoekers in dit topic

Hee,

Wat werkt volgens jullie beter, druppels of tabs? Ik heb namelijk een goedr website gevonden voor druppels.

Groeten
 
Hee,

Wat werkt volgens jullie beter, druppels of tabs? Ik heb namelijk een goedr website gevonden voor druppels.

Groeten
De meesten zullen druppels zeggen maar eerlijk gezegd zou ik niet weten waarom. Waarschijnlijk bedoel je dezelfde website die de meesten kennen. Er zijn er niet veel buiten de VS die de liquide vorm verkopen.
 
In liquids is dezelfde rawpowder opgelost als welke ook in de capsules gaat of waar tabletten van gepressed worden. Er is geen verschil
 
Ik heb gewoon caps en ben er zeer tevreden van
 
Kan je door mk 677 je maximale genetische potentie voorbij? Ik las hier Laatst iets over, echter dacht ik dat dit met sarms nauwelijks mogelijk is.

Ik gebruik momenteel lgd maar zit eraan te denken om deze toe te voegen mits dit inderdaad voorbij je potentie kan.
 
Kan je door mk 677 je maximale genetische potentie voorbij? Ik las hier Laatst iets over, echter dacht ik dat dit met sarms nauwelijks mogelijk is.

Ik gebruik momenteel lgd maar zit eraan te denken om deze toe te voegen mits dit inderdaad voorbij je potentie kan.
Ik denk dat het voor spiergroei niet zo heel veel doet
 
De meesten zullen druppels zeggen maar eerlijk gezegd zou ik niet weten waarom. Waarschijnlijk bedoel je dezelfde website die de meesten kennen. Er zijn er niet veel buiten de VS die de liquide vorm verkopen.



Maar geen verschil dus? Prijzen zijn gelijk aan capsules. Hoor in omgeving druppels betet werken. Athans lgd is iemand uit de gym 8kilo opgegroeid in 10 weken 10mg per dag.

Heb ben nu zelf ook met tabs bezig, nu 2 weken lgd maar maandag start ik met 10mg rad erbij. Hopelijk kan ik van de 104 naar 108 klimmen in een week of 8. Ga ook 1000kcal boven onderhoud zitten.
 
Laatst bewerkt:
Is uk website Home Page

Maar geen verschil dus? Prijzen zijn gelijk aan capsules. Hoor in omgeving druppels betet werken. Athans lgd is iemand uit de gym 8kilo opgegroeid in 10 weken 10mg per dag

Serieus? Ik zou je bron even verwijderen... :no:
 
Is uk website

Maar geen verschil dus? Prijzen zijn gelijk aan capsules. Hoor in omgeving druppels betet werken. Athans lgd is iemand uit de gym 8kilo opgegroeid in 10 weken 10mg per dag
Je mag geen bronnen vermelden maar ik had het over dezelfde site.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat het voor spiergroei niet zo heel veel doet

Okee, daar hoor ik verschillende meningen over. Ik hoor en lees juist dat mensen er heel hard op groeien, waarvoor doet het volgens jou wel veel? Of ben je over het algemeen niet tevreden over deze sarm?
 
Okee, daar hoor ik verschillende meningen over. Ik hoor en lees juist dat mensen er heel hard op groeien, waarvoor doet het volgens jou wel veel? Of ben je over het algemeen niet tevreden over deze sarm?
Zeer tevreden over mk 677 (op 15mg). Ik heb het gebruikt voor honger en dat had ik zeker. Ik gebruikte het wel naast AAS. Ik denk dat je er qua spiergroei als natty iets meer zult van merken. De resultaten wijt ik voornamelijk aan de AAS. Maar goed, het zal wel iets gedaan hebben.

Wat verwacht je er zelf van?
 
Zeer tevreden over mk 677 (op 15mg). Ik heb het gebruikt voor honger en dat had ik zeker. Ik gebruikte het wel naast AAS. Ik denk dat je er qua spiergroei als natty iets meer zult van merken. De resultaten wijt ik voornamelijk aan de AAS. Maar goed, het zal wel iets gedaan hebben.

Wat verwacht je er zelf van?

Nou ik heb een lgd only gedaan en merkte dat ik na 6/7 weken geen resultaat meer boekte, zal iets met de receptoren te maken hebben. Verder hoor ik voor bulk stacks vaak dat lgd en mk677 een goede combi is, is mij door meerdere aangeraden ook ivm de gewenning aan lgd na 6/7 weken. Echter heb ik het gevoel dat ik bijna op mijn genetische limiet zit en nu las ik dat mk je limiet kan uitstellen. Verder heb ik een aantal reviews gezien van goede kracht en massa gainz.
 
Zijn er hier ook mensen die al bloedonderzoek hebben gedaan na het gebruik vam sarms?
 
Zijn er hier ook mensen die al bloedonderzoek hebben gedaan na het gebruik vam sarms?

Ja, ik ondere andere. Mijn spiegel van testosteron werd in totaal bij LGD (een van de meest bedrukkende echte SARMs) verminderd met 20 punten, dus dat is werkelijk niks.

Zoals hierboven genoemd is YK-11 erg bedrukkend en dat komt omdat het als chemische structuur verdacht veel lijkt op DHT. (Dihydrotestosteron)
Dan krijg je natuurlijk een vergelijkbare onderdrukking van je testosteron als met Winstrol bijvoorbeeld, dat is ook een DHT gebaseerd hormoon.

Van echte SARMs die correct gedoseerd zijn heb je geen zware onderdrukking :) heel ver ervan zelfs. 10 tot 20 procent maximaal.

MK-677 is ook technisch gezien geen SARM, dat is een ghreline booster. Dat hongerhormoon regelt onze lichaamseigen GroeiHormoon productie. (Deze dient tevens ook 25mg gebruikt te worden)

Eventjes @Didiane:

10mg per dag met 10 weken LGd... en dan 8kg. Dat is dus onmogelijk. Hij moet zich laten testen op leverwaarden en zijn hormoonspiegel... Want dat is geen LGD :(

Daarom koop ik ook niet van een website maar van een eigen vertrouwensbron... levensgevaarlijk anders man
 
Back
Naar boven