AndroidHealthClinic

Sticky Het grote SARMS topic

Bezoekers in dit topic

iemand ervaring met krampen tijdens nakuur?

zit op 20mg nolva 1e week

af en toe kramp die behoorlijk vervelend is vooral in de abs doet pijn, drink al extra water en heb taurine toegevoegd maar helpt niet echt

Magnesium tekort?
 
Magnesium tekort?




kans is klein, zit al in me multivit en slik zma.
zal vnv een extra zma nemen kijken wat dat doet.

had magnesium niet een bovengrens van 600mg? dacht dat ik dit ooit op school gehad heb

tijdens de cycle nergens last van pas sinds ik 2e dag nolva slik heb ik het

thanks :)
 
kans is klein, zit al in me multivit en slik zma.
zal vnv een extra zma nemen kijken wat dat doet.

had magnesium niet een bovengrens van 600mg? dacht dat ik dit ooit op school gehad heb

tijdens de cycle nergens last van pas sinds ik 2e dag nolva slik heb ik het

thanks :)
Magnesium dose is 6mg/kgbw. Geen oxide vorm.
 
Magnesium dose is 6mg/kgbw. Geen oxide vorm.

ja dan klopt die 600mg voor mij wel ongeveer.

heb het gevoel dat ik daar wel in de buurt zit maar ik zal is een iets hogere dosis proberen kijken hoe ik daar op reageer
 
voor 6 weken osta 20mg is een testbooster voldoende, je kan ook even kijken naar arim-ex androsta dit is makkelijker te verkrijgen

Dank voor je toelichting Toenlytje.
Ik sta op het punt arim-ex androsta te bestellen, ik kan er echter weinig over vinden. Heb jij ervaring met dit product tijdens PCT?
Ik zie dat je nu nolva neemt tijdens PCT wat was jouw overweging om bijv geen arim-ex androsta te nemen en voor Nolva te gaan?
 
Dank voor je toelichting Toenlytje.
Ik sta op het punt arim-ex androsta te bestellen, ik kan er echter weinig over vinden. Heb jij ervaring met dit product tijdens PCT?
Ik zie dat je nu nolva neemt tijdens PCT wat was jouw overweging om bijv geen arim-ex androsta te nemen en voor Nolva te gaan?

Om heel eerlijk te zijn had ik nog nooit van die arim-ex androsta gehoord. Vandaar bekend product nolva gekozen.

Echter op bijvoorbeeld het forum van de website, hoor ik er veel mensen over met positieve ervaringen. Meer bedoeld voor sarms.
 
Neem clomid ipv nolva. Misschien reageer je daar beter op.
 
Mannen, ik wil wel eens aan de SARMs. Schuimbekkend door de gym. Epic gains.

Zo lang mijn haar maar niet uit valt.

Wat is de beste killer stack? Ik ga me nog wel even meer inlezen, maar wat is beetje de go to b&b stack voor sarms?
 
Mannen, ik wil wel eens aan de SARMs. Schuimbekkend door de gym. Epic gains.

Zo lang mijn haar maar niet uit valt.

Wat is de beste killer stack? Ik ga me nog wel even meer inlezen, maar wat is beetje de go to b&b stack voor sarms?

Welke doelstellingen heb je? En wil je sarm only of met een test base erbij?
 
Welke doelstellingen heb je? En wil je sarm only of met een test base erbij?

Hey baas,

Ja het moet SARM only zijn. Ik wil gewoon lekker even knallen recomp/cleanbulk en zo veel mogelijk bang for buck hebben. Het moet wel echt werken zeg maar. Vind het beetje jammer om helemaal enthousiast te worden enzo en dat je dan zo'n anti climax hebt. Niet erg om een pct te doen, dat kan prima.

Begonnen dit topic te lezen maar goed, veel posts maar het is lastig echt beetje overzicht te zien van welke middelen wat doen.

LGD-4033 op 12 mg/dag voor kracht en massa
GW501516 op 20 mg/dag voor de vrouwtjes
Dat dan voor week of 8?

Ik zie en hoor wel eens van mensen die Ostarine nemen, maar dat is dan alleen omdat het geen pct behoeft?

RAD-140 op 20 mg betere resultaten dan lgd? Lees ook dat dit voor 12-16 weken wordt genomen.

mk677 nog enig effect?
 
Waarom pak je niet gewoon een deftige AAS kuur als je een PCT toch niet erg vindt? 8 weekjes test mast is een prachtkuur.
 
Hey baas,

Ja het moet SARM only zijn. Ik wil gewoon lekker even knallen recomp/cleanbulk en zo veel mogelijk bang for buck hebben. Het moet wel echt werken zeg maar. Vind het beetje jammer om helemaal enthousiast te worden enzo en dat je dan zo'n anti climax hebt. Niet erg om een pct te doen, dat kan prima.

Begonnen dit topic te lezen maar goed, veel posts maar het is lastig echt beetje overzicht te zien van welke middelen wat doen.

LGD-4033 op 12 mg/dag voor kracht en massa
GW501516 op 20 mg/dag voor de vrouwtjes
Dat dan voor week of 8?

Ik zie en hoor wel eens van mensen die Ostarine nemen, maar dat is dan alleen omdat het geen pct behoeft?

RAD-140 op 20 mg betere resultaten dan lgd? Lees ook dat dit voor 12-16 weken wordt genomen.

mk677 nog enig effect?


ik vond rad-140 weinig effect hebben, deed 8 weken lgd 10 mg en week 4-8 rad 20mg en merkte nauwelijks verschill alleen maar erg moe en ipv agressie juist vele minder agressie alleen de eerste week dat ik rad nam wat meer agressie
 
Heeft er iemand s23 wel eens voor een bulk gebruikt? Zoja wat is je ervaring ten opzichte van lgd als bulk sarm

Zie het eigenlijk meer terug komen tijdens een cut voor hardheid etc.
 
ik vond rad-140 weinig effect hebben, deed 8 weken lgd 10 mg en week 4-8 rad 20mg en merkte nauwelijks verschill alleen maar erg moe en ipv agressie juist vele minder agressie alleen de eerste week dat ik rad nam wat meer agressie

Alright, good to know, thanks
 
Heeft er iemand s23 wel eens voor een bulk gebruikt? Zoja wat is je ervaring ten opzichte van lgd als bulk sarm

Zie het eigenlijk meer terug komen tijdens een cut voor hardheid etc.


Yep tijdens bulk , niets van gemerkt ....... was daarintegen ook wel tijdens mijn blast .
 
Yep tijdens bulk , niets van gemerkt ....... was daarintegen ook wel tijdens mijn blast .


hmm dat is jammer om te horen, heb je met andere sarms wel resultaat behaald?
 
hmm dat is jammer om te horen, heb je met andere sarms wel resultaat behaald?
Yes .... ik heb wel alles genomen tijdens een blast of cruise . Allicht voor echte merkbare resultaten beter te nemen buiten aas om .

Gw genomen tijdens cruise , op dat moment had ik griep gehad , zat in een beste dip .... de gw gaf mij ongekende energie en een super gevoel . Fit , sterk en een uithoudingsvermogen welke ik nooit eerder gehad heb .

Mk 677 gebruikt tijdens cruise en blast , ook tijdens mijn hgh . Had een super gave huid , geen acne of puist .
Slapen als een baby ( tijdens tren ! En met tren lig ik nachten wakker ) wel hele zieke kinderlijke dromen overigens .
 
Yes .... ik heb wel alles genomen tijdens een blast of cruise . Allicht voor echte merkbare resultaten beter te nemen buiten aas om .

Gw genomen tijdens cruise , op dat moment had ik griep gehad , zat in een beste dip .... de gw gaf mij ongekende energie en een super gevoel . Fit , sterk en een uithoudingsvermogen welke ik nooit eerder gehad heb .

Mk 677 gebruikt tijdens cruise en blast , ook tijdens mijn hgh . Had een super gave huid , geen acne of puist .
Slapen als een baby ( tijdens tren ! En met tren lig ik nachten wakker ) wel hele zieke kinderlijke dromen overigens .


ah oke duidelijk, ik vroeg me eigenlijk af of het meer effect zou hebben dan lgd in een bulk. op lgd ben ik zo'n 6kg gegaind 8 weken en had ooit eens gehoord dat s23 nog meer resultaat zou geven. van die 6kg zeker meer dan 4kg overgehouden.
 
ah oke duidelijk, ik vroeg me eigenlijk af of het meer effect zou hebben dan lgd in een bulk. op lgd ben ik zo'n 6kg gegaind 8 weken en had ooit eens gehoord dat s23 nog meer resultaat zou geven. van die 6kg zeker meer dan 4kg overgehouden.

S23 zou meer opleveren. ACP-105 is weer de nieuwste samen met lgd-3303. Deze 3 zijn nu de sterkste.
 
Back
Naar boven