Fitness Seller

Sticky Het grote SARMS topic

ik heb 2 sarm kuurs gedaan van 150-200 euro en heb op beide +- 5kg gegaind, met duidelijk verschil op fotos en kleding die me totaal niet meer past, wellicht hebben ze hun voeding of training niet in orde. ik ben totnu toe erg tevreden erover, vind het een mooie tussenstap voordat ik eventueel aan de AAS begin. na de kuur weinig last, geen rare sides, tijdens nakuur iets vermoeider maar niet schokkend. gains zijn overigens makkelijk te behouden. tijdens de kuur goed gevoel van algemeen welzijn, erg scherp alsof ik de hele dag caffeine slik naarmate je verder in je cycle komt word dit iets minder omdat er toch een kleine onderdrukking plaatsvind.

overigens heb ik alleen nog maar een lgd10-15mg 10 weken, en een lgd 10mg week1-8 + rad 20mg week 4-8 cycle gedaan.
5kg gegained wil bij mij niets zeggen.Ik kan ook 5kg zwaarder worden en toch geen verschil in de spiegel zien. Ik wil foto's zien als bewijs. Ik beweer ook niet dat alle sarms bedrog zijn maar wel dat er aangetoond is dat er veel bedrog is en veel brol verkocht wordt. Ik blijf er zeer kritisch over.

5kg gegained wil bij mij niets zeggen.Ik kan ook 5kg zwaarder worden en toch geen verschil in de spiegel zien. Ik wil foto's zien als bewijs. Ik beweer ook niet dat alle sarms bedrog zijn maar wel dat er aangetoond is dat er veel bedrog is en veel brol verkocht wordt. Ik blijf er zeer kritisch over.

Ik begrijp je kritische blik, want er is een hoop shit in omloop, maarrrr ik vraag me af óf je überhaupt nog te overtuigen bent...Volgens mij ben jij inmiddels dusdanig tegen SARMs dat het niet meer uitmaakt wat iemand tegen je zegt. Je zult het altijd in twijfel trekken. Maar dat denk ik hoor...Ik hoop je ooit te kunnen overtuigen ;)

zoals ik zei, ik heb fotos met verschill deze wil ik je best in een pb sturen als je dan minder kritisch bent...

Heb ik niet gezegd. Ik beweer dat je niet weet wat je neemt omdat de meeste sarms, die verkocht worden, niet bevatten wat ze zouden moeten bevatten. Ofwel zijn ze fel ondergedoseerd, ofwel zitten er andere stoffen in. Ik heb daar al een topic over geopend. En eerlijk gezegd, wanneer je de foto's bekijkt van "voor" en "na" op het internet, zie ik geen of bijna geen verschil. Zelfs al zijn die personen 5 kg zwaarder geworden. Ik bedoel dat ik vooral veel twijfels heb over de sarms die verkocht worden.

ik heb ook wel mijn twijfels bij bepaalde merken, het merk waar ik van koop ben ik tot nu toe erg tevreden over. en natuurlijk blijven het sarms, AAS is gewoon een ander level wat niet te evenaren is met sarms. sarms zijn echter voor mij wel een goed begin, kennismaking met test onderdrukkende middelen, pct's en overige dingen. hoever sarms het nog gaan schoppen bij mij weet ik niet, ooit zal ik de overstap maken naar AAS.

Ik begrijp je kritische blik, want er is een hoop shit in omloop, maarrrr ik vraag me af óf je überhaupt nog te overtuigen bent...Volgens mij ben jij inmiddels dusdanig tegen SARMs dat het niet meer uitmaakt wat iemand tegen je zegt. Je zult het altijd in twijfel trekken. Maar dat denk ik hoor...Ik hoop je ooit te kunnen overtuigen ;)
Ik ben niet tegen sarms maar er heeft tot nu toe nog niemand aan mij kunnen bewijzen dat hetgeen hij genomen heeft, sarms waren. Niemand op DBB heeft zijn sarms kunnen laten testen. Er kon evengoed één of ander designer steroid of prohormoon in gezeten hebben. En wat zijn sarms en wat weten we er in werkelijkheid? Waarom zijn ze nooit verder ontwikkeld en op de markt gebracht door de farmaindustrie?

Ik ben niet tegen sarms maar er heeft tot nu toe nog niemand aan mij kunnen bewijzen dat hetgeen hij genomen heeft, sarms waren. Niemand op DBB heeft zijn sarms kunnen laten testen. Er kon evengoed één of ander designer steroid of prohormoon in gezeten hebben. En wat zijn sarms en wat weten we er in werkelijkheid? Waarom zijn ze nooit verder ontwikkeld en op de markt gebracht door de farmaindustrie?

Oh is dat het? Dan begrijp ik je beter en je hebt ook gelijk. Ik heb wel wat certificaten voorbij zien komen, waarvan ik dan vind (valse hoop wellicht) dat ze voldoende bewijzen dat ze echt zijn ;)

Ik kan je helaas geen garanties geven, of aan je bewijzen dat het geen (pro)hormonen zijn...

Heb ik niet gezegd. Ik beweer dat je niet weet wat je neemt omdat de meeste sarms, die verkocht worden, niet bevatten wat ze zouden moeten bevatten. Ofwel zijn ze fel ondergedoseerd, ofwel zitten er andere stoffen in. Ik heb daar al een topic over geopend. En eerlijk gezegd, wanneer je de foto's bekijkt van "voor" en "na" op het internet, zie ik geen of bijna geen verschil. Zelfs al zijn die personen 5 kg zwaarder geworden. Ik bedoel dat ik vooral veel twijfels heb over de sarms die verkocht worden.

Helemaal mee eens !

Een leverancier waar ik een groot forum te vinden is, heeft toch echt analyserapporten die voor zich spreken ;)

@skydirk

Ik weet dat ik hier niet moet reageren maar ik word zo moe van je jochie.

Ik daag je hier nu uit om met een analyserapport te komen. Voeg jij je woord nu maar eens bij de daad.

Ik wacht geduldig af.......

Ik snap die reacties over dat namaken niet goed. Er zitten toch verificatiecodes bij dienje op de site van de tester kan controleren? Of heeft de supplier ook een fake site nagebouwd?

Of het testcentrum te vertrouwen is, en of de spullen die je in je caps krijgt hetzelfde zijn als die van de testsample, dat is wel aan jezelf om te bepalen natuurlijk.

Of het testcentrum te vertrouwen is, en of de spullen die je in je caps krijgt hetzelfde zijn als die van de testsample, dat is wel aan jezelf om te bepalen natuurlijk.

Ja maar dat weet je dan ook niet van andere suppliers....en dan heb ik het over producten zoals Creatine, eiwitten, pre workouts etc.

Ja maar dat weet je dan ook niet van andere suppliers....en dan heb ik het over producten zoals Creatine, eiwitten, pre workouts etc.
Jij denkt dat bedrijven zoals XXL het risico gaan nemen om iets anders dan creatine in een pot creatine die jij besteld te doen?

Klopt. Het schijnt zelfs met rundvlees nog wel eens mis te gaan.

Laatst bewerkt:
@skydirk

Ik weet dat ik hier niet moet reageren maar ik word zo moe van je jochie.

Ik daag je hier nu uit om met een analyserapport te komen. Voeg jij je woord nu maar eens bij de daad.

Ik wacht geduldig af.......
Ik zit natuurlijk jouw winkel af te breken en dan wordt je daar moe van. Je moet niet onnozel doen over dat namaken. Waar ik vroeger in de informatica werkte, gebruikten we een programma scriptura van inventive designers waarmee je dat gemakkelijk kon maken. Ik ben daar al jaren weg en ga mij daar heus niet moe aan maken. Ik geloof dat er nog op dit forum zitten die best weten dat met bepaalde ontwikkelprogramma's elk formulier kan gemaakt worden. Het ligt eigenlijk aan jou om te bewijzen dat je rapporten real zijn. Je moet de zaken niet omdraaien. Galen heeft in die andere topic ook iets gepost over je testrapport en ik heb je daar nog altijd geen antwoord weten op geven.

Laatst bewerkt:
Dat die opmerking van jou komt, is nog het beste. Als ik jou morgen wijs maak dat je tien kilo spieren kan winnen door elke dag een half uur in de wei te grazen als een paard, dan ga je daar een half uur later een topic over openen om te vragen of iemand daar ervaring mee heeft.

Eeeh...minimaal 40 minuten. Beste is een weide minimaal 1324 meter van de snelweg. Zwitserse en Oostenrijkse weides zijn ook erg goed. Kijk maar naar Schwarzenegger.

Terug
Naar boven