XXL Nutrition

Het grote SNEEUW topic

Leuk dat er sneeuw is, jammer dat ns er weer een teringzooi van maakt

behoorlijk wat gevallen..

bleh, vind het maar k*t.

Is alweer aan het smelten..
Straten zijn al helemaal nat.

helemaal niks hier:D

hier ook niets..

Hier sneeuwt het nu ook, ligt al aardig wat en gelukkig niet van die natte drap :) Ik vind het wel wat hebben :D

Moest er net doorheen voor mijn uitkering, dat was wel even afzien. Moest er 11 uur al uit namelijk normaal slaap ik dan nog, dus snel weer mijn bed induiken straks. De wereld is oneerlijk, het valt me enorm zwaar.

Het sneeuwt nu as we speak

HML

Laat het maar komen die dikke pakken sneeuw van vroeger, NL is niks gewent een paar cm sneeuw en er rijd geen OV meer :lol:

Laat het maar komen die dikke pakken sneeuw van vroeger, NL is niks gewent een paar cm sneeuw en er rijd geen OV meer :lol:
Is wel waar, heb in Duitsland eens voor gehad dat het in geen tijd 30cm gesneeuwd had. Toen we aankwamen in Duitsland 0 sneeuw. Ff miniwandelingetje gaan doen, bij vertrek begint het te sneeuwen en tegen wanneer we terug waren 30cm sneeuw. Was bijna niet te geloven.

zow hier sneeuwt het al de hele dag ligt ook best wel een pak en volgens mij blijft het nog wel ff sneeuwen ook

Hele dikke laag hier in Rotterdam. Jammer dat al die k*tkindjes het prachtige sneeuwdek verpesten met hun sneeuwballengevechten. Zag er zo mooi uit. :(

Klotesneeuw

• Topic Starter Topic Starter
Helemaal niks hier
wel stervens koud

Sneeuw heeft wel iets, die zwarte papperige drek erachter is een pak minder :(

Kom op man, het is winter..
Helemaal niks hier
wel stervens koud

Jammer, Ik ben blij met een pak sneeuw, morgenmiddag even een sneeuwpop maken voor de kids in de buurt.

---------- Post toegevoegd Tue 15 Jan 2013 om 17:29 ----------

Sneeuw heeft wel iets, die zwarte papperige drek erachter is een pak minder :(

Dat is het nadeel van dat vieze strooien, laat de weg gewoon onder de sneeuw en de mensen passen hun wel aan.

5fd68d2c8b25d7126df6f94833d893d5.600x400_large.jpg

Terug
Naar boven