XXL Nutrition

Het grote Superdudes 2009 topic!!

die hele handel dood schieten :eek:

gadverdamme wat smerig dat haar. Zo lang vol met gel, wax en weet ik veel wat allemaal verschrikkelijk.

Precies zulke lui doen er van alles aan om hun lelijke uiterlijk zo veel mogelijk op te fleuren. Veel haar, grote zonnebrillen, "fasionable" kleding etc.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Volgens mij heeft ook ie nog wat make up op.

Nee, hij heeft in een fotobewerkingsproggie z'n huid egaal gemaakt zodat z'n gezichtje helemaal maagdelijk is :D What a fail die gast zeg!!!!

Hahaha ik snapte dat al nooit waarom die huid van hun zo egaal is. Ik zag ze altijd voor me met zo'n creme op hun gezicht en van die komkommers op hun ogen, maar het is dus gewoon photoshop.

Nee, hij heeft in een fotobewerkingsproggie z'n huid egaal gemaakt zodat z'n gezichtje helemaal maagdelijk is :D What a fail die gast zeg!!!!

Jij hebt hier ervaring in? :p

---------- Toegevoegd om 14:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:25 ----------

Hij heeft zijn tanden ook egaal gemaakt??

Zijn middelste tanden zijn een geheel.

Hahaha ik snapte dat al nooit waarom die huid van hun zo egaal is. Ik zag ze altijd voor me met zo'n creme op hun gezicht en van die komkommers op hun ogen, maar het is dus gewoon photoshop.
LOL!

Kun je je voorstellen hoe fake ze zijn en hoe ze door de mand vallen in het echt :sd:

Terug
Naar boven