MuscleMeat

Het grote Superdudes 2009 topic!!

Gym waar je mag *kuch* 'trainen' *kuch* in een spijkerbroek?

^^ heavy weights

Jezus...die gewichten...die spieren...!
Zouden ze geen spotters moeten gebruiken bij zulke curls? Das toch levensgevaarlijk!

Bij ons is het niet verplicht een sportbroek te dragen maar wel ten strengste verboden een halter top te dragen.

Bij ons is het niet verplicht een sportbroek te dragen maar wel ten strengste verboden een halter top te dragen.

Meen je dat nu echt ? :roflol:

---------- Toegevoegd om 13:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:44 ----------

Idd, viel me ook al op, bij welke gym mag je nou in je spijkers trainen??

3-4-5 jaar geleden kwam er altijd nen italiaan trainen
je zag hem alleen maar als het lente-zomer-begin herft was en ie droeg altijd zo'n korte spijkerbroek bermuda

Bij die gym waar ik eerder zat had dat ook, ben toen maar thuis gaan trainen. Veel gyms zeiken daar over. Ik las er ook al iets over in de trainingslog van Marvin17. Echt onzinnig. Maar in een spijkerbroek trainen is nog grotere onzin.

Spijkerbroek trainen lijkt me echt k*t, maar soms train ik wel in een vrij casual driekwart broek.

Wat dacht je van een korte broek en een hempie.

Met spijkerboek kun je prima borst en biceps trainen hoor!..

bij mij lopen ze nog nét niet in burka's rond maar wel van die tienermeisjes met burberry-sjaaltjes en kop en nek vol sieraden wtf :roflol:

Skinnie ben jij dit voordat je tondeuse te pakken kreeg?

[fft haha wat een gays

Terug
Naar boven