gast 301121
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 116
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 12%
is dat niet marvin17?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gilletWat een mooie jongen!
En hij heeft een leuke spencer aan (of hoe heet zo'n mode-ding nou?).
Angus youngmja welke hetero draagt dan ook zon gare pet, heeft halflang haar en speelt gitaar![]()
whaha geef de link waar dat opstaat ik wil die reacties wel eens zien![]()
achja.
haters everywhere I go.
Het is maar een foto, betekent niet dat ik elke dag er zo bij loop he.
en al is dat wel zo, mag ik lekker zelf wetennnn jewait.
Was na het fitnisse
en haters laat ik praten!
ik ben veranderd zegge sommige jah miss wel en heb je er problemen mee heb ik schijt aan je en dn vertrek je maar!
en dn tot nooit!

[Link niet meer beschikbaar]
18 jaar....
http://ridderkerkgekkewerk.hyves.nl/fotos/950337506/0/iONY/

hey das grappig..
onder die pic van dennusvw.hyves staat ook zo'n stylow tekzt:
---------- Toegevoegd om 14:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:24 ----------
wat een ****ing lelijke tattoo![]()

Niet haten check mijn mavo diploma dan
En ik ben zo hardcore ik drink niet eens alcohol

Het is nog altijd niet te begrijpen dat z'on magere ecto ****ing veel reacties krijgt van hopelose tieners zelfs van oudere meisjes.
maar deze was wel lachen :
ik vind dat je wel een lekker sixpackkie hebt man respect daarvoor wat is je trainings schema die wil ik weten dude, en die oordopjes komen die uit je navel zetten ofsow?? en ik vind dat je je scheiding van je haar de andere kant op mocht buigen, en die nekspieren sooo die zijn knap!! En vind je moeder het wel goed dat je je broek zo laag draagt want ik zie je ondergoed daar krijg je een boeten van als de onderbroekenpolitie komt, so watch out dude!![Afbeelding niet meer beschikbaar]
,goede reactie inderdaad haha,
wat ik me afvroeg zou die kerel dennis die daar onder ook reageerd op die foto ook op dbb zitten?
http://de-eerste-wildeman.hyves.nl/fotos/838838080/0/NZLq/