H3LLRAIS3R
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 40
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
PSV is zoiezo GAY

Dat is 1 ding wat zeker is

Sinterklaas is ne Piet vergeten denk ik...hier is hij nog maar eens, nu met nog MEEER haar en nog meer lip
![]()

Hahaha wtf die gast ken ik die zie ik wel eens rondlopen.Epic blokjuhs buik
---------- Toegevoegd om 16:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:22 ----------
Nog een raadspelletje voor jullie:
Is dit een chick of een jongetje? (links ofc)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
lol, waar woon jij dan? volgensmij woont hij ergens in de buurt van kaatsheuvel ofzo..Hahaha wtf die gast ken ik die zie ik wel eens rondlopen.
En die gast is zeker wel een gayfag, hij heeft altijd van die sjaaltjes enzo. En hij is ook lekker aan het zumba'en in de lokale sportschool
Berkel-Enschot.lol, waar woon jij dan? volgensmij woont hij ergens in de buurt van kaatsheuvel ofzo..
Hmm zou goed kunnen.. Maargoed het is en blijft een fag, waar hij ook vandaan komt.Berkel-Enschot.
Hij komt zelf volgens mij uit Udenhout
Mn vriendin rijdt wel is paard... hij ookHahaha ja wtf, de eerste keren dacht ik dat het gewoon een soort van schriel meisje was. Tot een maat van mij zei dat hij hij Freek heette en een gast was... Waar ken je hem van?