Fitness Seller

Het grote Superdudes 2009 topic!!

Marvinn' (841)
vandaag, 02:02
Hoe was Auschwitz?

:roflol:

eindelijk 1 die even afgemaakt word. meestal krijgen ze nog positieve comments ook.

Haha heerlijk, eindelijk niet van de wijven die het nog knap vinden ook nog.

niet veel van terrecht gekomen:thebest:
de meeste zien er al zo uit van 1dagje fitness op school

Maar hij is nogsteeds buffer.

a29j53.jpg

I lol'd :D

haah zijn armen zijn eve groot als zijn benen

---------- Toegevoegd om 13:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:31 ----------

deze jongen is erg populair trouwens op internet je kan zeggen wat je wilt maar deze gast vangt veel chickies

haters gonna hate

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

2vtnnyg.gif

---------- Toegevoegd om 13:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:35 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 13:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:39 ----------

23vg8ew.jpg

yes mad

Ja die kerel kan zeker veel wijven krijgen maar ik denk dat ie iets heel anders wil :D

Tht is why :hitit:

http://leo-boshart.hyves.nl/fotos/828030450/0/ACUh/#respect_1=1&show_reactions_1=1&__state__=2
deze en check de reacties :roflol:

Brikkie in kretaaa (377)
13 jul, 08:21
krijg je niks te eten van je mama?

29 mei, 10:26

in half jaar getraint ik was boos opgefokt bedstolen kind gekregen en alleen gelaten gevraagt voor arbortus en ik heb voormezelf gekozen ga niet naar een kerk ging mijn eigen weg en had zelf urgentie geregeld heb maar 1jongen als een christenvriend zelf naar God gebracht heb dus geen vriend(en)meervoud???tjah weet je ik ben best wel verbaast eerst wil je me ballen??daarna heb je genoeg van n blijdschap nu met de Here????God bless ya God roept de mensen die nergens meer zin in hebben wat de wereld je bied slechtte eigenlijk niet mag en wil dienen dan roept God je terug naar en goed leven!dus boos of niet God is goed voor mij en ik dien hem nu een jaar heerlijk leven vergelijken toen iedereen lief hebben is beter dan iedereen haten je houd niemand over en het belangrijkste de goede mensen al helemaal niet!

ehh???

Uhm... Halleluja??

29 mei, 10:26

in half jaar getraint ik was boos opgefokt bedstolen kind gekregen en alleen gelaten gevraagt voor arbortus en ik heb voormezelf gekozen ga niet naar een kerk ging mijn eigen weg en had zelf urgentie geregeld heb maar 1jongen als een christenvriend zelf naar God gebracht heb dus geen vriend(en)meervoud???tjah weet je ik ben best wel verbaast eerst wil je me ballen??daarna heb je genoeg van n blijdschap nu met de Here????God bless ya God roept de mensen die nergens meer zin in hebben wat de wereld je bied slechtte eigenlijk niet mag en wil dienen dan roept God je terug naar en goed leven!dus boos of niet God is goed voor mij en ik dien hem nu een jaar heerlijk leven vergelijken toen iedereen lief hebben is beter dan iedereen haten je houd niemand over en het belangrijkste de goede mensen al helemaal niet!

ehh???

Ja wtf zei gaf mij respect op een foto ik dacht ook al wtf!

Terug
Naar boven