Fitness Seller

Het grote Superdudes 2009 topic!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

is dat ferry ???????????????? HAHAHAHAHHA???????????????
254877946_ce80dc676a.jpg

Zo'n tasje is sws makkelijk in de zomer. Tijdje geleden dat zo'n stringetje hier te zien is geweest haha :) zou het wel grappig vinden om te weten wat er op zo'n moment in hun hoofden om gaan als ze zulke foto's maken en ook daadwerkelijk op internet plaatsen :p

Van sommigen denk ik echt, wtf hoe kan je dan ook maar zo gek geworden zijn om daar nog maar aan deel te nemen. Gabberrages of metalheads of van dat rapgezeik kan ik nog net inkomen (ben zelf metalhead) maar wtf zo'n final fantasy look a like met gay tanning en brand clothing...bweirk en die pixiefaces...dafok ?

sommigen zullen niet begrijpen waarom jij een metalhead bent.

vind van die extreme guidos ook niets hoor maar vind het wel goed als iemand wat aan zijn uiterlijk doet.

ot: PBS heeft een nice fysiek

netjes.

Ik heb er een paar gevonden hoor![Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Stiekem vind je die gw allemaal lekker? :P

lol ik ben echt al 10 keer langsgekomen in dit topic

:roflol: :trollface:

hehe, ik ben een man! :$^$$$$$$$$

En ik ben een vogel.

sommigen zullen niet begrijpen waarom jij een metalhead bent.

vind van die extreme guidos ook niets hoor maar vind het wel goed als iemand wat aan zijn uiterlijk doet.

ot: PBS heeft een nice fysiek

Nouja, don't get me wrong, de slipknot, motörhead, metallica shirts zijn allang de deur uit hoor...ik heb gewoon nog enkele shirts uit nostalgie...voor de rest is metal enkel bij me represented door m'n langer haren die ik blijf opsparen totaan Graspop :) voor de rest kleed ik me normaal....

Ik ga me niet zo opjutten als een halve nee, zeg maar dubbele fag....jesus

Terug
Naar boven