AndroidHealthClinic

Het grote Superdudes 2009 topic!!

haha altijd epic als je random kerel op internet vind en iemand anders herkent m :roflol:

Haha ja toevallig ik ken hem ook al, wtf :eek:
Ik zal willem eens goed uitlachen hierom als ik hem weer zie!

Hij heeft mathijs volgens zijn hyves -_-
Hij komt me overigens bekent voor ookal ken ik hem niet. Hij heeft beetje standaard mbo niveau 2 sjonnie superdude look vind ik.
Afgelopen zomer waren ze balkon van de flat hier aan het rennoveren en toen liep er ook een kerel bij die op hem lijkt. :roflol:

blue-masculo-vest-blue-tout-a-coup-shorts-gray-lowrys-farm-shirt-black-top_400.jpg

the ****

say wut?

superdude next level....... ghééééjjj

Holy shit, die verwijfde halve aziaat is me wel een beetje extreem op het gay-gehalte af

ik kan maar niet stoppen met fappen bij deze thread :(

Ik vraag me wel af op wat voor websites jullie zitten als jullie dit soort gasten tegenkomen.:troll:

Hij heeft mathijs volgens zijn hyves -_-
Hij komt me overigens bekent voor ookal ken ik hem niet. Hij heeft beetje standaard mbo niveau 2 sjonnie superdude look vind ik.
Afgelopen zomer waren ze balkon van de flat hier aan het rennoveren en toen liep er ook een kerel bij die op hem lijkt. :roflol:

Kan kloppen....hij is schilder :) Kwam em van de week tegen, toen ie aan het schilderen was :)

wow, weer ff op hyves rondgeneusd dankzij die mong**l hierboven. WAT een triest k*tvolk :roflol:

Terug
Naar boven