Fitness Seller

Het grote Superdudes 2009 topic!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

want we zijn nog steeds de bazen van de club :jeweet:

maar ik vraag me af he hoe dat kan want die gasten zien er zo verwijft uit zouden die lekkere wijfen hun als een van hun vriendinnen zien ofzo ???

je kan zeggen wat je wil maar die gasten hebben veel lekkere vrouwtjes in hun vrienden lijst staan ???

Was toevallig eens bij een andere Gym gaan trainen (afgelopen maandag), en daar was die Fajar ook. Echt zo'n cliché groep mooiboy's met een shitload aan AAS achter de kiezen...

kijk dit beest:

http://nl.netlog.com/RBX_camboy18/photo/photoid=53699099#photos

hij vind zich zelf heel wat, aan de reacties te lezen bij zen foto.

2emjuoi.jpg

Op netlog kun je natuurlijk ook wat mooie kloontjes maken.:cool:

Was toevallig eens bij een andere Gym gaan trainen (afgelopen maandag), en daar was die Fajar ook. Echt zo'n cliché groep mooiboy's met een shitload aan AAS achter de kiezen...
haha hij traint volgens mij alleen borst ofniet hij heeft namelijk een stel tietn waar menig vrouw jaloers op zal zijn

maar ik vraag me af he hoe dat kan want die gasten zien er zo verwijft uit zouden die lekkere wijfen hun als een van hun vriendinnen zien ofzo ???

mss een beetje verwijfd door die oorbellen enzo maar anders zijn het gewoon mooiboys die dan nog gespierd zijn ook.

haha hij traint volgens mij alleen borst ofniet hij heeft namelijk een stel tietn waar menig vrouw jaloers op zal zijn

Hmm valt gek genoeg best mee.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hier zijn trainingsmattie, die gast is 19 jaar btw.

ik bedoelde eigenlijk deze gast [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bijven toch dudes met rare kapsels, beiden komen net van bij een bejaardenkapster lijkt het..

me so sexyyy

AHAHAHA:d

das wel een brute gast...

Terug
Naar boven