MuscleMeat

Het grote Superdudes 2009 topic!!

Zuid-Nederlandse vertaling aub? :)

een koelie is eigenlijk een van ver afkomstige Hollander die vroeger naar Suriname met de slaventijd is mee gegaan en daar is gebleven daarom komt het dat koelies net zoals blanken stijl haar hebben en "dunne" neus. maar door de zon zijn ze wel beetje bij gekleurd daarom zijn het dus gewoon zwarte Hollanders. in tegenstelling tot de echte surinamer die uit het boskomt en daarom kroes haar heeft en platte neus.

een koelie is eigenlijk een van ver afkomstige Hollander die vroeger naar Suriname met de slaventijd is mee gegaan en daar is gebleven daarom komt het dat koelies net zoals blanken stijl haar hebben en "dunne" neus. maar door de zon zijn ze wel beetje bij gekleurd daarom zijn het dus gewoon zwarte Hollanders. in tegenstelling tot de echte surinamer die uit het boskomt en daarom kroes haar heeft en platte neus.

Je kan beter zeggen Hindoestaan. Dus uiterlijk als Indiër (uit India), Pakistan (pakenkop), Bangladesh of ergens uit die regio.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
stoere boys

Ik weet niet of ik nou moet lachen of huilen van dit topic. Ze zien er allemaal erg grappig uit, maar als ik me dan bedenk dat een deel van mijn belastinggeld bij hen zal eindigen... :no:

Had die fag nou uggs aan? TJONGEJONGE

Had die fag nou uggs aan? TJONGEJONGE

Schrikbarend hoeveel "mannen" er tegenwoordig op die dingen rondlopen.. Om nog maar niet te spreken van al die figuren die op "stoere werklaarzen" rondlopen terwijl ze een kantoorbaan hebben. En natuurlijk allemaal over de broek heen hè. Stelletje relnichten.

Indeed. Standaarden van heterocoïtusualiteit zijn ook niet meer wat ze geweest zijn :P

Veel gasten die hier passeren moeten dringend anaal vernederd worden door een grote harige Pl'er, dokwerker, staalarbeider en/of houthakker

Waarom heeft iedereen zo'n obsessie met 'anale vernedering' en 'skinnie verkrachting'?

Is bijna net zo erg als die hele Zyzz hype

Heb je de man wel eens aan het werk gezien? Its like an anal art trainwreck. Its amazing.

via t verstandslozen topic :roflol:

Wel alles mooi in verhouding, lijkt the situation wel

stefanisdenaam14.hyves.nl/
Deze slaat echt alles, moet je maar ff bij ze foto's kijken :rolleyes:

:roflol:

Vraag me af of er ooit al is een pic gepost werd van een superdude en dat het dan iemand van dbb was? ??? :D
lol laatst nog, akajeroen ofzo.
Maar als je wat slimmer bent, dan zeg je natuurlijk niet dat jij het bent, dus misschien zijn er al veel meer voorbij gekomen :p

:roflol:

Strong fap arm :roflol:

Terug
Naar boven