Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom zien de belgen er altijd uit alsof de tijd daar 20 is blijven stil staan? Ze doen me altijd denken aan begin jaren '90 xD
Naam
mikael Dinshken
Geboortedatum
25/04/1991
België
Moedertaal
Nederlands
Bedrijf
delhaize drankenindustrie
Beroep
lasser in opleiding (Arbeider)
Op zoek naar
Relatie
Hobby's
lifting so heavy ass posible -moto racing
Liefdesstatus
Single
Ik val op
Meisjes
staat bij zijn info...

Locatie says it all
Waarom zien al die Nederlandse paupers er uit alsof ze rechtstreeks uit de 90's komen? Same story, marginalen heb je overal![]()

Ben je vriend van hem?
Sorry hoor maar ik vind zelfs zanger Rinus er nog beter uitzien dan de gemiddelde belg![]()

Waarom zien de belgen er altijd uit alsof de tijd daar 20 is blijven stil staan? Ze doen me altijd denken aan begin jaren '90 xD
Geloof me, locatie is cruciaal.
Iedereen weet dat Oost- & West-Vlaanderen verloren gebieden zijn.
Moet je maar eens in Antwerpen langs de Meir & Groenplaats gaan, daar loopt wel wat ander soort volk rond (geile studentjes van de Hogeschool & universiteit)

You're talking bullshit mate.
Ik ben van Antwerpen, heb in Brussel gewoond en woon nu in West-Vl.
Overal heb je mensen van soorten, je hebt in Antwerpen evenveel fl**kers als in West-Vlaanderen , en in Nederland loopt er trouwens ook wat rond hoor![]()

Geloof me, locatie is cruciaal.
Iedereen weet dat Oost- & West-Vlaanderen verloren gebieden zijn.
Moet je maar eens in Antwerpen langs de Meir & Groenplaats gaan, daar loopt wel wat ander soort volk rond (geile studentjes van de Hogeschool & universiteit)