XXL Nutrition

Het grote Superdudes 2009 topic!!

Vind trouwens niet dst ze gebashd moete worde, snap alleen niet waarom je zon sticker opdoet..

Was gewoon ter herkenning;..niemand kende elkaar, was gewoon een paar jongens met dezelfde muziek smaak en dezelfde passie voor de sport... was een leuke touch, niet meer :)

Sayer, goeie bouw daar. No homo

Vind trouwens niet dst ze gebashd moete worde, snap alleen niet waarom je zon sticker opdoet..

Nee idd als er iemand gebasht moet worden dan is het daniel20 wel. Hij heeft het er al weet ik hoe lang over dat hij zijn tattoo gaat posten in het tattoo topic, en dan ineens durft hij niet meer omdat hij er ondanks zijn kuurtje te ecto uitziet.

Nee idd als er iemand gebasht moet worden dan is het daniel20 wel. Hij heeft het er al weet ik hoe lang over dat hij zijn tattoo gaat posten in het tattoo topic, en dan ineens durft hij niet meer omdat hij er ondanks zijn kuurtje te ecto uitziet.

Oh lawld

ik snap idd dat gebash ook niet, onzekere keyboard warriors hier op dbb

Daniel bashen

IN

op DBB kan en ZAL alles tegen je gebruikt worden, das gewoon the name of the game, weet je op voorhand

oh die gasten ken ik wel

GfE3T.jpg

ik vind jullie er wel goed uitzien hoor jongens

nohomo

was er graag bij om jullie wat PUA skills bij te brengen, volgende keer !

Waarom kan ik hier niemand geloven :p

Ik was er ook overigens.

Terug
Naar boven