AndroidHealthClinic

Het grote Superdudes 2009 topic!!

Kan niet eens schilderij/poster/whatever recht hangen..

The society is ****ed up :( wel vermakelijk :)

Met HP-posters op de achtergrond :roflol:

(Niets tegen HP, heb alle boeken gelezen.)

ik zou moeten lachen maar ze hebben allemaal lager BF dan het mijne dus imma stfu

Ik snap soms echt niet waar sommige pubers de illusie vandaag halen dat ze gespierd zouden zijn... Zijn zij zo naïef of is mijn beeld niet reëel doordat ol teveel naar bb'ers kijk?

Echt helemaal achterover leunen voor de abs :roflol:

Ik snap soms echt niet waar sommige pubers de illusie vandaag halen dat ze gespierd zouden zijn... Zijn zij zo naïef of is mijn beeld niet reëel doordat ol teveel naar bb'ers kijk?

komt waarschijnlijk omdat er een 'superecto' is die eerst een foto heeft gemaakt waarin hij elk spiertje in zen tere lijfje opspant, dan gaan de andere natuurlijk denken: "hey, ik ben gespierder dan die ecto, ik zal even een foto maken om mijn spiertjes te showen", en zo gaat het natuurlijk verder :rolleyes:

komt waarschijnlijk omdat er een 'superecto' is die eerst een foto heeft gemaakt waarin hij elk spiertje in zen tere lijfje opspant, dan gaan de andere natuurlijk denken: "hey, ik ben gespierder dan die ecto, ik zal even een foto maken om mijn spiertjes te showen", en zo gaat het natuurlijk verder :rolleyes:

Ligt het niet aan de 13 jarige meisjes die zeggen, ow jij hebt blokkiezz?

Toch bijzonder hoe een foto waarin geen derde beens of anale vernedering voorkomt vrijwel net zo gay is als een een foto waarin dat wel voorkomt. Erg knap.

Gelukkig was mijn generatie niet zo op die leeftijd..
Maar de hele media maakt het er ook naar, metroseksueel..

Ik heb blokjes maar idd omdat ik te dun ben. Ik denk dat het idd de meiden zijn die al snel zeggen jij hebt blokjes hehe

kijk dat wouden we effe weten danny

Ik zal er niet mee zitten zolang de meiden het leuk vinden hehe

De meiden die op diezelfde leeftijd zitten vinden je al heel gespierd als je wat buikspiertjes en een iets gevormde borst en armen hebt. Toen ik van 55kg naar 60kg ging was ik opeens heel gespierd volgens velen.
Ik dacht okee, misschien ben ik dat ook wel, dus ik een foto op dbb gezet.

Na tientallen superecto en EET EET!!! berichten stond ik weer met beide benen op de grond:D

De meiden die op diezelfde leeftijd zitten vinden je al heel gespierd als je wat buikspiertjes en een iets gevormde borst en armen hebt. Toen ik van 55kg naar 60kg ging was ik opeens heel gespierd volgens velen.
Ik dacht okee, misschien ben ik dat ook wel, dus ik een foto op dbb gezet.

Na tientallen superecto en EET EET!!! berichten stond ik weer met beide benen op de grond:D

srs? laat je niet gek maken joh, ik bulk nu naar 65, epic gewicht met mooie vormen, chicks dig it

• Like
Waarderingen: Vonk
srs? laat je niet gek maken joh, ik bulk nu naar 65, epic gewicht met mooie vormen, chicks dig it

lol, het ging er meer om dat ik mijzelf niet zo gespierd vond als mijn omgeving en dbb heeft dat bevestigd.:p
Stel je voor dat ik ook zo'n superdude met blokjus en biceps was geworden.

Soms hebben mensen duidelijkheid en eerlijkheid nodig.

Terug
Naar boven