- Waardering
- 1.615
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
- 35%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik snap soms echt niet waar sommige pubers de illusie vandaag halen dat ze gespierd zouden zijn... Zijn zij zo naïef of is mijn beeld niet reëel doordat ol teveel naar bb'ers kijk?

komt waarschijnlijk omdat er een 'superecto' is die eerst een foto heeft gemaakt waarin hij elk spiertje in zen tere lijfje opspant, dan gaan de andere natuurlijk denken: "hey, ik ben gespierder dan die ecto, ik zal even een foto maken om mijn spiertjes te showen", en zo gaat het natuurlijk verder![]()
Ligt het niet aan de 13 jarige meisjes die zeggen, ow jij hebt blokkiezz?
Ligt het niet aan de 13 jarige meisjes die zeggen, ow jij hebt blokkiezz?

Niet enkel onze leeftijd hoor, ouderen ook.dit is het probleem, ken genoeg mensen van mijn leeftijd die nog steeds zo denken
![]()
"first world problemsNiet enkel onze leeftijd hoor, ouderen ook.
"Train jij? Maar je hebt geen blokjes..."

De meiden die op diezelfde leeftijd zitten vinden je al heel gespierd als je wat buikspiertjes en een iets gevormde borst en armen hebt. Toen ik van 55kg naar 60kg ging was ik opeens heel gespierd volgens velen.
Ik dacht okee, misschien ben ik dat ook wel, dus ik een foto op dbb gezet.
Na tientallen superecto en EET EET!!! berichten stond ik weer met beide benen op de grond![]()
srs? laat je niet gek maken joh, ik bulk nu naar 65, epic gewicht met mooie vormen, chicks dig it