Fitness Seller

Het grote Superdudes 2009 topic!!

Reacties bij zijn foto's, allemaal van zijn moeder :roflol:

De t*ring nice belly.
8 december 2012 om 15:14

hahaha dankje mam
8 december 2012 om 15:34

in mne oude huis ,dikke jonko roken :d

30 euro skunkj ,
4 tips
&2 peuke was t volgens mij :P — bij mijn oude huis ;).

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Anja Ligtvoet He pik
5 december 2012 om 18:15

Anja Ligtvoet Blijft een gave jas.
5 december 2012 om 19:17

Marcel Kooyman haha ja gepikt

dalijk weer trainen ,spieren pompen .zomer komt eraan en ben tog single .
alles komt wel weer goed .k heb genoeg problemen ,k ga me niet druk maken om n meid die me niet wil .k doe t blijkbaar tog niet goed

Spieren pompen JWZ :sd:

zo nu ben ik voorlopig vrijgezel , ik hoef niet met zo hersenloos ,die n kindje heeft die begeleid woonjd tussen de verslaafde en mong*len enz ..
en alles aan elkaar liegt ,snachts ligge appe en zegge rond 10 uur k ga slape .
ik wordt zo ook geestelijk gestoord en wordt met de dag agressiefer .btr stop ik en zoek ik n meid die wel eerlijk is ,en goed bij dr hoofd ,en bij me wil zijn en niet bij andere.

lekker met dr ex omgaan ,k neemt nooit meer iemand die begeleid woond ,die zijn 1 voor 1 allemaal hersenloos en 8erlijk

hersenloos en 8erlijk:roflol:

:roflol: @ zijn moeder

OT:

oh lawd

zo nu ben ik voorlopig vrijgezel , ik hoef niet met zo hersenloos ,die n kindje heeft die begeleid woonjd tussen de verslaafde en mong*len enz ..
ik wordt zo ook geestelijk gestoord en wordt met de dag agressiefer .btr stop ik en zoek ik n meid die wel eerlijk is ,en goed bij dr hoofd ,en bij me wil zijn en niet bij andere.

lekker met dr ex omgaan ,k neemt nooit meer iemand die begeleid woond ,die zijn 1 voor 1 allemaal hersenloos en 8erlijk

als ik die kanker h**r van een jennifer tege kom he ,die knijp ik zo hard ik die strot van dr dat dr stront langs dr benen loopt ,vieze hersenlozen 8erlijke bloedhoer dat ze is .
echt geeestelijk gestoord is die . kogel tussen dr ogen geven .

OMG :roflol:

Ik mag toch hopen dat jullie twee anderen aan het citeren zijn. Zo ja: BRON BITCHEZ! Show me!

als ik die kanker h**r van een jennifer tege kom he ,die knijp ik zo hard ik die strot van dr dat dr stront langs dr benen loopt ,vieze hersenlozen 8erlijke bloedhoer dat ze is .

Mama gelijk met een reactie

Anja Ligtvoet Zo dat is eruit .gelijk verwijderen uit je fb.en uit je leven.xx
maandag om 11:44 via mobiel

Marcel Kooyman ja is ze al ,ben dr helemaal klaar mee . xx geen hand maa n land vol
maandag om 11:45

:D

Ik mag toch hopen dat jullie twee anderen aan het citeren zijn. Zo ja: BRON BITCHEZ! Show me!

[Link niet meer beschikbaar]

FDnPPpM.jpg

lawd

geen woorden hiervoor

Ranjaparty

als dat mijn zoon toch was :whip:

Die linker zn kop ziet er echt fotosoep opgeplakt uit ofzo. Weird as ****.

• Like
Waarderingen: Vonk
Terug
Naar boven