AndroidHealthClinic

Het grote Superdudes 2009 topic!!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Damn die foto's op pagina 1.. Ik word echt bang van sommige foto's :o
 
s5955d.jpg

Die gast lijkt op PINKY :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


:roflol: :roflol:
 
[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]


:roflol: :roflol:

Dit zijn dus de maatrichtlijnen waarop de kleding tegenwoordig wordt gemaakt. Vorm ecto dus ??? Zeer vervelend.... verschrikkelijk fysiek trouwens :roflol:
 
Dit zijn dus de maatrichtlijnen waarop de kleding tegenwoordig wordt gemaakt. Vorm ecto dus ??? Zeer vervelend.... verschrikkelijk fysiek trouwens :roflol:


Haha ja joh. Die gast zit bij massief en bij mij op de gym.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Sommige mensen snappen duidelijk het verschil niet tussen een superdude en een gedrocht he, of iemand in een superman pak. :rolleyes:
 
Haha ja joh. Die gast zit bij massief en bij mij op de gym.

Nou dan mag ie wel eens aan de gewichten zitten, wat een k*t fysiek! Ohja wat een vrouwenharses op die eerste foto's zeg :roflol:




(ja jongens ben gewoon jaloers dat ik niet zo modellig als hem ben :D)
 
Ongelooflijk dat sommige mensen zich vrijwillig zo compleet voor lul zetten voor de hele wereld.

more please!!!:popcorn:
 
Ik weet niet, maar die superdudes en andere mooiboys krijgen wel altijd de h0tt3 chiCkZ jeweetoch.
 
Oh My God!!!!!!!!!!! Dit is echt niet meer te doen !! Dan verschieten ze als ze slaag krijgen wanneer ze op stap gaan

Kan het niet laten om die gaste te rekke en te strekke, wacht ff :D
 
O jeeej hahaha
 
Zo die middelste heeft master triceps:D
 
Oh My God!!!!!!!!!!! Dit is echt niet meer te doen !! Dan verschieten ze als ze slaag krijgen wanneer ze op stap gaan

Zat net ook te denken 'komen jullie dat echt tegen in Nederland?' :p
 
vind hem nu beter :)

die linkse zou nog een goene kop moeten hebben dan ik het precies de hulk van in de film
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven