peppie01
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 790
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat ik me wel afvraag is waarom je van iedereen een foto zoekt.
Nee mijn jimmies zijn niet geritseld, vraag me alleen af waarom je in godsnaam zo veel moeite zou doen en niet langzamerhand een beetje gaat opdonderen hier.
ben jy dr nog steeds mulletman
lol wie is Bas hier. Beetje link naar dit topic op FB posten en vervolgens gaan huilen/reporten als ik zijn foto post.
Waar zit je baas_be? http://instagram.com/baas_be

*zoekt willekeurige foto van iemand die blijkt te sporten op en plaatst hier in de hoop dat het een DBBer is*
Grappig, dat Nick aangeeft het hem geen reet interesseert allemaal, maar vervolgens wel zijn uiterste best doet om aan de profielen van DBBers te komen. En eerlijk is eerlijk, het is allemaal best grappig![]()
Ten eerste ik detective niet. Hij poste de link naar dit topic bij een foto waar 2 gemeenschappelijke vrienden opstaan van hem en mij. Dus ik ben wel benieuwd wie het is op dit forum.
Ik heb niemand gedetectived, ik kreeg alles doorgespeeld*zoekt willekeurige foto van iemand die blijkt te sporten op en plaatst hier in de hoop dat het een DBBer is*
Grappig, dat Nick aangeeft het hem geen reet interesseert allemaal, maar vervolgens wel zijn uiterste best doet om aan de profielen van DBBers te komen. En eerlijk is eerlijk, het is allemaal best grappig![]()

Ik vind serieus knap detective werk.
Ik heb die foto zeker niet als profiel foto op fb want is een oudere foto.
Ach, we hebben hem ook belachelijk gemaakt.
Waarom hij zo veel moeite doet snap ik dan weer niet.
Ten eerste ik detective niet. Hij poste de link naar dit topic bij een foto waar 2 gemeenschappelijke vrienden opstaan van hem en mij. Dus ik ben wel benieuwd wie het is op dit forum.
Ik heb niemand gedetectived, ik kreeg alles doorgespeeld![]()
Wat een rotsfeertje in dit topic, ik zet even een muziekje op.
http://www.youtube.com/watch?v=TO7UI0WIqVw