Fitness Seller

Het grote Superdudes 2009 topic!!

Wat ik me wel afvraag is waarom je van iedereen een foto zoekt.

Nee mijn jimmies zijn niet geritseld, vraag me alleen af waarom je in godsnaam zo veel moeite zou doen en niet langzamerhand een beetje gaat opdonderen hier.

Fapmateriaal?

Dit topic is wel een blijvertje :D

Wat ik me wel afvraag is waarom je van iedereen een foto zoekt.

Nee mijn jimmies zijn niet geritseld, vraag me alleen af waarom je in godsnaam zo veel moeite zou doen en niet langzamerhand een beetje gaat opdonderen hier.

somebody sounds frustrated.

Ze zijn " niet eens boos " omdat ze allemaal foto's van DBB leden opzoeken... Ga iets nuttigs doen, sporten ofzo

lol wie is Bas hier. Beetje link naar dit topic op FB posten en vervolgens gaan huilen/reporten als ik zijn foto post.

Waar zit je baas_be? http://instagram.com/baas_be

Jongens, het boeit mij allemaal niet meer. Ik zit met mijn hoofd in Dota.

*zoekt willekeurige foto van iemand die blijkt te sporten op en plaatst hier in de hoop dat het een DBBer is*

Grappig, dat Nick aangeeft het hem geen reet interesseert allemaal, maar vervolgens wel zijn uiterste best doet om aan de profielen van DBBers te komen. En eerlijk is eerlijk, het is allemaal best grappig :roflol:

*zoekt willekeurige foto van iemand die blijkt te sporten op en plaatst hier in de hoop dat het een DBBer is*

Grappig, dat Nick aangeeft het hem geen reet interesseert allemaal, maar vervolgens wel zijn uiterste best doet om aan de profielen van DBBers te komen. En eerlijk is eerlijk, het is allemaal best grappig :roflol:

Ik vind serieus knap detective werk.

Ik heb die foto zeker niet als profiel foto op fb want is een oudere foto.

Ach, we hebben hem ook belachelijk gemaakt.

Waarom hij zo veel moeite doet snap ik dan weer niet.

goed detective, je weet niet eens wie het is
Ten eerste ik detective niet. Hij poste de link naar dit topic bij een foto waar 2 gemeenschappelijke vrienden opstaan van hem en mij. Dus ik ben wel benieuwd wie het is op dit forum.

Ik heb niemand gedetectived, ik kreeg alles doorgespeeld ;)

Ik vind serieus knap detective werk.

Ik heb die foto zeker niet als profiel foto op fb want is een oudere foto.

Ach, we hebben hem ook belachelijk gemaakt.

Waarom hij zo veel moeite doet snap ik dan weer niet.

Precies, na 5 minuten is dat detectiven ook wel leuk geweest.

blijft een hot topic

Ten eerste ik detective niet. Hij poste de link naar dit topic bij een foto waar 2 gemeenschappelijke vrienden opstaan van hem en mij. Dus ik ben wel benieuwd wie het is op dit forum.

Ik heb niemand gedetectived, ik kreeg alles doorgespeeld ;)

Dat is minder leuk dan.

super smash bros. brawl melee ftw

Terug
Naar boven