AndroidHealthClinic

Het grote Superdudes 2009 topic!!

Dit topic is nu mijn karmaslet

DIRTY_phpqRdYK3.jpg

twitterflambo-userpic.png

Laatst bewerkt:
te slecht dat we hebben niet dit soort t**ten te maken grap op in de Lagelanden ey, zou zijn gek grappig yo.

vrede uit thuisers

2a68j11.jpg

315g7bt.jpg

2luvwp2.jpg

16k5b15.jpg

2ynia1t.jpg

2yvnrqc.jpg

Besser Fett als Hasslich:o:o

j74tqr.jpg

34e5hud.jpg

33fc0ma.gif

14cdzzk.jpg

fohwec.jpg

jtoubo.jpg

mvtdma.gif

6nw5ev.jpg

2uthpwo.gif

2zhjswk.jpg

2s82xxc.jpg

10eqw5z.jpg

t69tna.jpg

:roflol: die kerel met fles in bad is toch een loverboy?

Afschieten die loverboys.

Laatst bewerkt:
Het geeft wel een beetje kleur aan de wereld, dat soort lui. Kon ook altijd erg genieten van de verhalen van de ongeschoolde collega's die ik had toen ik nog studeerde en een bijbaantje had. Heerlijk simpel het leven, lekker zuipen, plannen maken om met minimale inspanning schatrijk te worden door illegaal hardhout te importeren ofzo.

Sterke verhalen van 1 die ooit 1000 euro op een avond verdiende als uitsmijter en rondscheuren in getunede civicjes.

Die voorlaatste foto van die emo met rood shirt..

Je kent het niet, maar je hebt de drang om het te slaan.

Lol die 'Rune' kwam ooit bijdehand doen op een andere forum waar ik admin was. Ging om een vergelijkbaar topic als dit, kwam hij klagen dat zijn foto's werden gepost van zijn Superdude pagina :o:roflol:

Mijn gay-o-meter slaat op tilt :o

Sterke verhalen van 1 die ooit 1000 euro op een avond verdiende als uitsmijter en rondscheuren in getunede civicjes.

Say whut. Mijn rij-instructeur was vroeger uitsmijter in Belgie en ving ook 1000 euro op een avond aan fooi. Had toen 5 auto's

Sinds ik uitsmijters tot mijn b*ch maak in plaats van 16 jarige vmbo sletjes ben ik rijke tata

Terug
Naar boven