MuscleMeat

Het grote Superdudes 2009 topic!!

Je bent pas stoer als je de bovenste 2 streepjes van de E weg streept dan staat er Lastpak.

Haha of een b maakt van de p en de e weg haalt

As T-bak

Jeweet

Ja, wat is dat?

Grappige is dat dit soort gasten vaak ook nog eens met een wannabe Marokkaans of Turks accent proberen te praten.. :roflol: Inb4: ''Wollah, mijn overgrootvader was Turks''

Hahaha :roflol:

Een voormalig vriend van mij deed dat inderdaad, hij wil geen contact meer nadat ik zei dat ik niet over straat wilde met iemand die zich als een homofiele Marokkaan kleedde :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is al eens langsgekomen in dit topic
Heeft behoorlijk wat massa bij nu

wel netjes voor een 17 jarige , haters gonna hate :p

Kzie geen pic?

'''''Hey , maakt niet uit of je haat of niet.
Ik krijg die vraag meer te horen dus ben ik het al gewoon
In het begin woog ik rond de 68kg en nu weeg ik rond de 84/85kg. op in Maart 2 jaar tijd
Met dagelijks 7aminozuren, 3vitaminepillen, 3 shakes, 4bcaa's + keiharde training & een strikte voeding. iets wat 95% niet volhoud of niet doet
Het is haalbaar, Ik zeg je eerlijk dat ik naturell ben. Ik ben ook nog heel jong dus ik denk er niet eens aan om aan die vuiligheid te beginnen. vind dat geen karakter hebben .
Keihard trainen word tegenwoordig NIET gedaan.
Voeding ook niet echt.
& de supplementen nemen de meesten maar half half.. dus Geloof me, iedereen kan dat halen je moet gewoon een droom hebben. En die waarmaken! en niet smsen als je aan trainen bent of gaan babbele'''

Even een quote :p

Potverdomme, heb ik heel dit jaar mn gains weg zitten smsen.

'''''Hey , maakt niet uit of je haat of niet.
Ik krijg die vraag meer te horen dus ben ik het al gewoon
In het begin woog ik rond de 68kg en nu weeg ik rond de 84/85kg. op in Maart 2 jaar tijd
Met dagelijks 7aminozuren, 3vitaminepillen, 3 shakes, 4bcaa's + keiharde training & een strikte voeding. iets wat 95% niet volhoud of niet doet
Het is haalbaar, Ik zeg je eerlijk dat ik naturell ben. Ik ben ook nog heel jong dus ik denk er niet eens aan om aan die vuiligheid te beginnen. vind dat geen karakter hebben .
Keihard trainen word tegenwoordig NIET gedaan.
Voeding ook niet echt.
& de supplementen nemen de meesten maar half half.. dus Geloof me, iedereen kan dat halen je moet gewoon een droom hebben. En die waarmaken! en niet smsen als je aan trainen bent of gaan babbele'''

Even een quote :p

Foto die je poste doet het niet...

---------- Toegevoegd om 22:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:23 ----------

Is al eens langsgekomen in dit topic
Heeft behoorlijk wat massa bij nu

wel netjes voor een 17 jarige , haters gonna hate :p

Deze dus

quote van wie a sahbi?

Moet wel zeggen, die kerel motiveert mij echt, maar 17 kilo pure spiermassa in 2 jaar... :/ + op 6% staan..

Terug
Naar boven