Fitness Seller

Het grote Superdudes 2009 topic!!

schrale ecto, yeah right lol.

Deze halve foto's zeggen ook echt wat over hoe je er irl uitziet. Algemeen bekend dat lange mensen er op foto's stukken minder groot uitzien dan op fotos.

En over dat 'hypocriet' wat je blijft aanhalen; volgensmij train ik al 2,5 jaar 6x per week, en weet ik wel wat meer ervanaf dan een random
kerel die gelijk op dag 1 de spuit erin zet, zoals op die foto.

/out

Ja man, want op 1.90 op 94kg ben je wel echt flink buff

En no way dat jij op die foto van vorige pagina op 10% staat :o

Jezus wat ben jij een geretardeerd persoon zeg.

Hoelang train je want je bent echt nog botteriger dan ik?

Dit is zo potverdomme triest. Elke post is een wanhopige schreeuw om aandacht.. Zwangere vrouwen gelijktrekken met zuiperds? WTF:loony: Foto's met #beastmodeon bij een quartersquat met pussypad, foto's van bankdrukken met gewichten erop die ze never nooit kunnen tillen etc. etc. Op zich hilarisch maar ook zwaar ergerlijk :(

10ems91.png

Dit is zo potverdomme triest. Elke post is een wanhopige schreeuw om aandacht.. Zwangere vrouwen gelijktrekken met zuiperds? WTF:loony: Foto's met #beastmodeon bij een quartersquat met pussypad, foto's van bankdrukken met gewichten erop die ze never nooit kunnen tillen etc. etc. Op zich hilarisch maar ook zwaar ergerlijk :(

10ems91.png

hey wil je erover praten?

10ems91.png

indd wat een superdude ook beetje stoer doen met zen shakebeker op een foto
trained wss enkel zen bicep

• Like
Waarderingen: macf
FeAXv76.jpg

1365127309321_zps14fc6a97.png

Laatst bewerkt:
Hahahahahha die met die wenkbrouwen

Wat is deze

fitness is like marriage, you can't cheat on it , and expect it to work
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:o

working out is my partying protein shakes are my beer pre workouts are my shots the pump is my buzz and the pain the next morning is my hangover

Lijkt alsof die baby ook een hangover heeft.

vrouw zal tijdens de zwangerschap ook vaak een hangover gehad hebben dan :D

mooie subtiele nippelslip ook...

die baby wtf :rofl: i be4meme

Ik hoop echt dat die baby niet van hem is.

Terug
Naar boven