Fitness Seller

Het grote Superdudes 2009 topic!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:slap::slap::kots::vomit:

Triest. Het zal je kind maar wezen.

Lol, check die reacties van al die wijfen dan.:o

Dat is typisch Nederlands dat meiden op van die gay gasten vallen, ik ken veel meiden uit oost-europa (polen/roemenie) en die lachen om dat soort gasten en snappen er totaal niets van. Wat moet je nu met zo'n schrielkip met zijn gaykapsel en kleding :p .

Daar houden ze van een stevige vent :D

Dat is typisch Nederlands dat meiden op van die gay gasten vallen, ik ken veel meiden uit oost-europa (polen/roemenie) en die lachen om dat soort gasten en snappen er totaal niets van. Wat moet je nu met zo'n schrielkip met zijn gaykapsel en kleding :p .

Daar houden ze van een stevige vent :D

Helaas wonen wij niet in Polen of Roemenie.:p

Laatst bewerkt:
Het valt mij op dat alle superdudes/beachboys weer verdwenen zijn uit de gym. Tot volgend jaar zomertrainers! :hello:

hahahaha die van patty brard is gruwelijk man!!! :D

Haha wilde het net zeggen. Viel me ook al op dat het na de zomervakanties weer gigantisch rustig is, gelukkig.

Jij bent er vroeg bij op een vrijdagochtend! :eek: en ik maar denken dat ik een vroege vogel was door om 10 uur naast m'n bed te staan hehe :D

Het valt mij op dat alle superdudes/beachboys weer verdwenen zijn uit de gym. Tot volgend jaar zomertrainers! :hello:

+1 van die 3/4 x in de week borst-biceps types die denken in 3 weekjes buff te zijn voor vakantie.
die zien we nu niet meer inderdaad xD

maar ga naar de publieke homepage op hyves, en ga naar foto's (meest gerespecteerd of best bekeken ofzo) allemaal gare dudes die respect willen.. met 5% vet en 55kg bw.. hehe, dan met ontbloot bovenlijf op de foto.
alle 13 jarige dames gaan er wild op :rolleyes:

Vandaag moest ik me rooster ophalen zag ik gelijk me nieuwe klas en er zit een superdude bij in! Ze haar strak 2 oorbelletjes in ... help me!!!:(

gheheh.. och dat zie ik zovaak.. boven ze staan en vooral niet laten denken dat ze wat zijn.

Terug
Naar boven