Fitness Seller

Het grote Superdudes 2009 topic!!

die gast heeft toch al wat spieren ??

heeft iemand zijn blog gelezen, waarin staat hoe je staalharde borstspieren krijgt???:rolleyes::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

moet je netlog account hebben ofso om dat te kunnen zien ?

Fosa is back in town...Achter paar maandjes hard trainen...
En resultaat mag gzien worrn vindk van mezlf [Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wss zijn er velen van jullie...(en krijg ook vaak de vraag op mijn netlog )

Hoe krijg jij zo een borstspieren?? ...Vandaar deze blog...

Ik zal jullie kort en bondig uitleggen om in een mum van tijd
het lichaam te krijgen waar ge altijd al van droomde [Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Eerst en vooral moet ge weten dat "in een mum van tijd" geen 2 weken zijn [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Om te bekomen tot een atletisch lichaam moet ge geduld volharding en discipline hebben..!
Reken op een maand tot een maandenhalf tot ge de eerste resultaten zal te zien krijgen.

::Voeding::

Probeer zoveel mogelijk vetten en suikers te vermijden...(behalve als je een type bent dat kans heeft
om extreem mager te zijn of gwoon iemand die het nodige extra vet wel kan gebruiken )

Voor je spiermassa optimaal te laten groeien...Eet zoveel mogelijk voedingswaren waar deze aanwzig zijn
1) eiwitten
2) proteinen

3) koolhydraten

Bv : Kippewit, pasta, kalkoen, kwark, brood, nzo...

Ok nu de oefeningen voor die staalharde borsspieren !!

Klinkt mss stom...maar de basis begint nog altijd met de gwone push-ups !! :
Voor die stevige massa te verkrijgen houd je het best bij 8 herhalingen en 10 tot 16 setjes
Want dan train je op massa!! [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maw :: ik begin met 8 keer te pompen--wacht 40 sec-- ik pomp weer 8 keer--wacht 40 sec--weer 8 keer ..

Bij voorbeeld hierboven heb ik al 3 setjes gedaan van 8 herhalingen [Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]..hou dit zo vol tot je 10 setjes of meer hebt gedaan... OPGELET : de 40 sec moeten perfect nageleefd worden !! kijk op een klok of timer!
Die 40 sec zijn je rust moment ...Doe dan geen andere zware handelingen!!

De pomphouding kan je ook varieren door je voeten op een verhoog te leggen...oftewel je handen op een verhoog...Of je handen ver uit elkaar...of ja handen pal op elkaar !!

Deze blog is speciaal gemaakt voor de beginneling..die moeite heeft om aan halters of gerief te geraken..

Als je wel halters hebt...of toegang hebt tot een fitness wil ik altijd tips geven..

Maar anders zou deze blog wat te lang worren he [Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik zou zo zeggen blijf trainen en vooral...train ALLE lichaamsdelen evenveel !!

Hopelijk binnen een paar maand ben je al op een goede weg voor dat lichaam dat je altijd al wou [Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

peace homeboys [Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]

fosa

xxx

---------- Toegevoegd om 13:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:05 ----------

dit is dus zijn blog:p

Fosa is back in town...Achter paar maandjes hard trainen...
En resultaat mag gzien worrn vindk van mezlf [Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wss zijn er velen van jullie...(en krijg ook vaak de vraag op mijn netlog )

Hoe krijg jij zo een borstspieren?? ...Vandaar deze blog...

Ik zal jullie kort en bondig uitleggen om in een mum van tijd
het lichaam te krijgen waar ge altijd al van droomde [Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Eerst en vooral moet ge weten dat "in een mum van tijd" geen 2 weken zijn [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Om te bekomen tot een atletisch lichaam moet ge geduld volharding en discipline hebben..!
Reken op een maand tot een maandenhalf tot ge de eerste resultaten zal te zien krijgen.

::Voeding::

Probeer zoveel mogelijk vetten en suikers te vermijden...(behalve als je een type bent dat kans heeft
om extreem mager te zijn of gwoon iemand die het nodige extra vet wel kan gebruiken )

Voor je spiermassa optimaal te laten groeien...Eet zoveel mogelijk voedingswaren waar deze aanwzig zijn
1) eiwitten
2) proteinen

3) koolhydraten

Bv : Kippewit, pasta, kalkoen, kwark, brood, nzo...

Ok nu de oefeningen voor die staalharde borsspieren !!

Klinkt mss stom...maar de basis begint nog altijd met de gwone push-ups !! :
Voor die stevige massa te verkrijgen houd je het best bij 8 herhalingen en 10 tot 16 setjes
Want dan train je op massa!! [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maw :: ik begin met 8 keer te pompen--wacht 40 sec-- ik pomp weer 8 keer--wacht 40 sec--weer 8 keer ..

Bij voorbeeld hierboven heb ik al 3 setjes gedaan van 8 herhalingen [Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]..hou dit zo vol tot je 10 setjes of meer hebt gedaan... OPGELET : de 40 sec moeten perfect nageleefd worden !! kijk op een klok of timer!
Die 40 sec zijn je rust moment ...Doe dan geen andere zware handelingen!!

De pomphouding kan je ook varieren door je voeten op een verhoog te leggen...oftewel je handen op een verhoog...Of je handen ver uit elkaar...of ja handen pal op elkaar !!

Deze blog is speciaal gemaakt voor de beginneling..die moeite heeft om aan halters of gerief te geraken..

Als je wel halters hebt...of toegang hebt tot een fitness wil ik altijd tips geven..

Maar anders zou deze blog wat te lang worren he [Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik zou zo zeggen blijf trainen en vooral...train ALLE lichaamsdelen evenveel !!

Hopelijk binnen een paar maand ben je al op een goede weg voor dat lichaam dat je altijd al wou [Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

peace homeboys [Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]

fosa

xxx

---------- Toegevoegd om 13:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:05 ----------

dit is dus zijn blog:p
Wacht, serieus 16 setjes?

1) eiwitten
2) proteinen

eiwitten en proteinen Juist :roflol:
16 setjes juist

PIPO

Oke chill, ik ga borstspieren kweken van de week :D

ik ga vanaf nu ook 16 setjes pompen want ik wil ook staalharde borstspieren:D:D

Terug
Naar boven