MuscleMeat

Het grote Superdudes 2009 topic!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

http://m-arcoss.hyves.nl/

:roflol: ik lig gevouwen door die gast!!!

deze kneus ken ik..
hij komt hier uit de buurt en loopt sinds kort ook rond bij ons in de sportschool.
het is echt zo een ****ing kneus, niet normaal. maar het is een zwaaaare e-warior want hij heeft in het echte leven maar denk ik 5 vrienden, hij is ****ing mager en heel erg. het is echt een minkukel. als je hem zo ziet op een foto denk je dat het nog wel wat is maar schijn bedriegd.
hij wordt ook best wel vaak in elkaar geslagen omdat iedereen uit de buurt hem zo haat omdat hij zo mans doet op hyves.

typische superdude internetheld dus...

deze kneus ken ik..
hij komt hier uit de buurt en loopt sinds kort ook rond bij ons in de sportschool.
het is echt zo een ****ing kneus, niet normaal. maar het is een zwaaaare e-warior want hij heeft in het echte leven maar denk ik 5 vrienden, hij is ****ing mager en heel erg. het is echt een minkukel. als je hem zo ziet op een foto denk je dat het nog wel wat is maar schijn bedriegd.
hij wordt ook best wel vaak in elkaar geslagen omdat iedereen uit de buurt hem zo haat omdat hij zo mans doet op hyves.

typische superdude internetheld dus...
ik schrok al. stel je voor dat hij echt zo populair is.

ik schrok al. stel je voor dat hij echt zo populair is.

haha ja kneusie met ze 12000 vriendinnetjes op ze hyves.
moet je nagaan hoe ****ing lang je wel niet bezig ben om zoveel mensen toe te voegen. dan mis je serieus een sociaal leven.

hij heeft ook zo een kapsel die lijkt alsof net ze feun is ontploft
als ik hem tijdens het uitgaan tegenkom gooi ik altijd ze haar ff in de war hehe:D

Ik wil hem ook slaan. Waar gaat ie vaak uit?

Mischien zit dat jonk ook welop dbb en leest hij mee :D

Ik heb nog wel een lekker sugababe in mijn hyves staan,
i love her tits :heart:
Zo'n wijf vraagt er gewoon om om, damn ik wil dat mokkel eingelijk wel een jaar lang 5 keer per dag tussen de t**ten batsen

Oh my god, instant eeuwige boner + Test boost

Waar halen jullie haar vandaan dan?

't mooiste is nog dat al die superdudes ZELF een foto maken met het telefoontje in de hand.
Als je echt zo popie jopie bent kun je vast wel een van je 12000 vriendjes een foto laten maken (of je camera op zn minst op een statief zetten..........)

haha die foto van Marvin xd

maak dan tenminste je spiegel schoon

misschien waren ze net klaargekomen op hun eigen spiegelbeeld?

Houdt het nou nooit eens op met die superdudes ?

:roflol: fag

Maar begrijp ik het nu goed, Luppie is terug? :D
(waarom onder een andere account?)

Ja ok waarschijnlijk, maar als je geband wordt kan je na een bepaalde tijd toch terugkomen?
En terugkomen met een andere account tijdens je ban lijkt me ook niet zo een goed idee.

Snap het niet zo goed :D

Ja ok waarschijnlijk, maar als je geband wordt kan je na een bepaalde tijd toch terugkomen?
En terugkomen met een andere account tijdens je ban lijkt me ook niet zo een goed idee.

Snap het niet zo goed :D

Nee je mag nooit terugkomen, na een tijdje word een nieuwe account wel soms gedoogd, wel de laatste kans die je krijgt.

Ik wil hem ook slaan. Waar gaat ie vaak uit?

haha wie niet?
ik was ook een keer lekker bezig maar toen kwam een maat van me naar me toe en die zei dat ik moest stoppen omdat het zijn neefje was..:( naja volgende keer beter..
ik zie hem het vaakst bij de poespas in avenhorn
hij komt ook wel eens in de houte in de goorn en heel soms loopt hij rond in de waerdse tempel in heerhugowaard.

zet hem op!:D

Terug
Naar boven