Fitness Seller

Het Whisky & Spirits Topic

Bezoekers in dit topic

Wat een lege bende hier, de wintermaanden en feestdagen zijn aangebroken...
Laphroaig.jpg


Wat een heerlijk spul is dit zeg, goede keuze geweest om een grote fles van te kopen. Ik kom de wintermaanden wel door :D. Kleine beloning voor mezelf.
 
Is best een lekkere whisky ja, zeker voor het geld.
 
iemand bekend met deze?
 
Loch Lomond is in ieder geval een distillery die erg veel verschillende soorten whisky maakt en kan maken. Malt whisky, grain whisky, peated in verschillende gradaties en unpeated. Echt uniek. Zij kunnen dus een single blend maken (denk daar maar eens over na). Dit is de instapper, zelf nooit gehad. In mijn ervaring heeft Loch Lomond een apart profiel, niet echt fruitig en weinig te vergelijken met anderen.
 
Ik heb The Balvenie 12 yo Doublewood gekregen, smaakt wel lekker maar het mist iets bijzonders.
 
Dit weekend deze geproefd.
Niet slecht maar bijzonder is iets anders.
IMG_20200215_181636.jpg
 
Bezoek gehad van de kameraad die me vorige keer een fles Kraken rum had gegeven en vandaag heb ik van hem een fles rum van Ron Jerremy gekregen :baard:
 
Iemand advies voor een goede single malt voor een 'beginner' (budget rond de 40/50euro)?

Heb een tijd geleden een flesje aerstone sea cask gekocht, in dit heeft mijn interesse voor whiskey wel opgewekt.
 
Ik zou een tientje bijleggen en twee flessen kopen, bijv een Glenfiddich en een Bowmore.
 
Of 1 van de classic malt collections:

Ik zou dan alleen niet voor 3 peated malts kiezen.
 
  • Like
Waarderingen: JdT
Thank, hier kan ik wel wat mee. Eens zie wat er morgen in de winkel ligt.
 
Iemand advies voor een goede single malt voor een 'beginner' (budget rond de 40/50euro)?

Heb een tijd geleden een flesje aerstone sea cask gekocht, in dit heeft mijn interesse voor whiskey wel opgewekt.
Aberlour 12... Altijd een perfect begin van een whisky avondje! Super toegankelijke whisky, maar zeker niet saai...

Glenkinchie en Oban zeker goed, maar ik vind Dalwhinnie echt niet te drinken!
 
  • Like
Waarderingen: JdT
Back
Naar boven