peter202
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 19
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoals ze staan

Rechts, links, middan, anders proef je de highland park niet meer.
Tullamore dew is wel een lekkere en betaalbaar. Je bent niet in nl.... maar de limited edition is nu bij gall en gall in de aanbieding.Wat zijn goede whisky's voor de beginnende whisky drinker? budget ligt niet heel hoog aangezien ik nog student ben. qua smaak vind ik Jameson en Highland Park 12 de besten die ik tot nu toe op heb
Wil je een (paar) fles(sen) kopen? Of uitzoeken wat de verschillen tussen whisky’s zijn en zo er achter komen waar je voorkeur ligt.Wat zijn goede whisky's voor de beginnende whisky drinker? budget ligt niet heel hoog aangezien ik nog student ben. qua smaak vind ik Jameson en Highland Park 12 de besten die ik tot nu toe op heb
nu nog vooral een beetje uitzoeken waar mijn voorkeur ligt. heb het liefst gewoon 1 open fles per keer.Wil je een (paar) fles(sen) kopen? Of uitzoeken wat de verschillen tussen whisky’s zijn en zo er achter komen waar je voorkeur ligt.
meerdere flessen open hebben bedoel je dan of gewoon verschillende soorten halen? ben nu in het buitenland dus wil niet te veel kopen aangezien ik het niet mee naar huis kan nemen. ook verplaats ik maandelijks en sleur al genoeg mee imo

hier in supermarkten is niet kleiner te vinden, alleen jack danielsJa kan ook whisky is kleinere hoeveelheden dan 70cl kopen.
(al heb ik dat nog nooit op, dus misschien eens waard) De rest van de winkels is nog dichtVerschillende soorten en dat zorgt dan ook voor meerdere open flessenmeerdere flessen open hebben bedoel je dan of gewoon verschillende soorten halen? ben nu in het buitenland dus wil niet te veel kopen aangezien ik het niet mee naar huis kan nemen. ook verplaats ik maandelijks en sleur al genoeg mee imo![]()

foto maken van het schapIk zal volgende keer wel even kijken en dan aangeven welke ze hebben. Heb nu highland queen 8 en die is ook best lekker.
Drankschappen zijn hier half leeg tijdens de lockdown
er is zelfs een max hoeveelheid bier die je mag kopen zodat het niet meteen uitverkocht is