XXL Nutrition

Het jank/klaag topic

Staan nu alweer op mp
$_84.jpg
Heb er 2 verkocht voor 10 euro inclusief verzendkosten :roflol: heerlijk dat mp

Mensen die ongegeneerd hun blubbers alle kanten op laten gaan behalve de goede, want warm.

Lelijke chimi's die je blijven aankijken.

Dyel's die een schriftje meenemen naar de gym om hun ''progress'' vast te leggen die al 10 jaar hetzelfde is gebleven.

Nee, dan mensen die wel hun uiterlijk verbeteren, terwijl hun innerlijk het meeste werk nodig heeft. Dat is pas triest. En maar negativiteit spuien, als of alles eruit moet.
Om te janken thOmas.
Tis jammer dat iemand als jij gezegend bent met zulke goede genen en goede gear.
Respect voor wat je hebt opgebouwd, maar ik pis op jouw houding/mentaliteit.

• Topic Starter Topic Starter
Wat is er mis met de telefoon dan? We leven toch niet meer in het stenen tijdperk

Nee, dan mensen die wel hun uiterlijk verbeteren, terwijl hun innerlijk het meeste werk nodig heeft. Dat is pas triest. En maar negativiteit spuien, als of alles eruit moet.
Om te janken thOmas.
Tis jammer dat iemand als jij gezegend bent met zulke goede genen en goede gear.
Respect voor wat je hebt opgebouwd, maar ik pis op jouw houding/mentaliteit.
Hey ron, gaatie lekker daar. Waarom zo butthurrt, voel je je aangesproken jongen?

Alles draait om uiterlijk.

Wat is er mis met de telefoon dan? We leven toch niet meer in het stenen tijdperk

Hey ron, gaatie lekker daar. Waarom zo butthurrt, voel je je aangesproken jongen?

Niks hoor! Gebruik nu ook excel, eerder wel schriften mee gehad, werkt ook wel fijn

Even zeiken: mijn 5x5 app heeft een update gehad en nu moet je vooraf aangeven op welke dagen je gaat trainen. Nu train ik wanneer het uitkomt met altijd een dag rust. Maar dan ligt dat kutding de training niet goed. Verder fijne app, maar nu zit ik alsnog te kloten met data aanpassen.

Het is juist zo simpel, training a en b. Afwisselend. Dus waarom moet dat perse op maandag? Als ik rust neem kan dat gewoon ook op dinsdag donderdag en zaterdag.

trouwens werkt dEze app we goed op mijn horloge. Dus telefoon alleen nog bij me voor de muziek (helaas Spotify wil niet met alleen het horloge) :(

Noem me ouderwets, maar ik doe dit liever op een papiertje. Nog geen enkele fijne app gevonden om alles te loggen.

Klopt, even een + als het goed ging of waar het niet goed voelde, etc. Anders weet je nog niets, ja wat je tilt.

Neuh, ... En ik heb ook al lang begrepen dat uiterlijk belangrijk is. Neemt niet weg, dat ik denk dat jij wel een betere bijdrage kunt leveren dan negatief zeuren over de sukkelaar.

Jij thOmas, geeft ons mooie mensen een slecht imago.

Noem me ouderwets, maar ik doe dit liever op een papiertje. Nog geen enkele fijne app gevonden om alles te loggen.
Ik vind het ook listig. Maar sl5x5 is momenteel
Voor mij wel handig. Daarvoor gebruikte ik strong en een andere. Niet perfect.

• Like
Waarderingen: Pren
Even zeiken: mijn 5x5 app heeft een update gehad en nu moet je vooraf aangeven op welke dagen je gaat trainen. Nu train ik wanneer het uitkomt met altijd een dag rust. Maar dan ligt dat kutding de training niet goed. Verder fijne app, maar nu zit ik alsnog te kloten met data aanpassen.

Het is juist zo simpel, training a en b. Afwisselend. Dus waarom moet dat perse op maandag? Als ik rust neem kan dat gewoon ook op dinsdag donderdag en zaterdag.

trouwens werkt dEze app we goed op mijn horloge. Dus telefoon alleen nog bij me voor de muziek (helaas Spotify wil niet met alleen het horloge) :(

Vaste dagen voor rustdagen (altijd zondag) en kennen geen 2dagen trainen, 1 dag rust principe.

Elk schema heeft maandag iig borst.

Gebruikte ik ook idd, belachelijk natuurlijk om 100 euries neer te moeten leggen voor 3+ routines dus heb gewoon 2 trainingen per routine gedaan zodat ik niet bij hoef te betalen maar toch 6 verschillende workouts kan loggen
Ik begin altijd een nieuwe en voeg dan de dingen toe die ik dan ga doen.

Terug
Naar boven