- Waardering
- 22.094
Heb er 2 verkocht voor 10 euro inclusief verzendkosten
heerlijk dat mpVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb er 2 verkocht voor 10 euro inclusief verzendkosten
heerlijk dat mpDyel's die een schriftje meenemen naar de gym om hun ''progress'' vast te leggen die al 10 jaar hetzelfde is gebleven.

Mensen die ongegeneerd hun blubbers alle kanten op laten gaan behalve de goede, want warm.
Lelijke chimi's die je blijven aankijken.
Dyel's die een schriftje meenemen naar de gym om hun ''progress'' vast te leggen die al 10 jaar hetzelfde is gebleven.
Wat is er mis met de telefoon dan? We leven toch niet meer in het stenen tijdperk
Hey ron, gaatie lekker daar. Waarom zo butthurrt, voel je je aangesproken jongen?Nee, dan mensen die wel hun uiterlijk verbeteren, terwijl hun innerlijk het meeste werk nodig heeft. Dat is pas triest. En maar negativiteit spuien, als of alles eruit moet.
Om te janken thOmas.
Tis jammer dat iemand als jij gezegend bent met zulke goede genen en goede gear.
Respect voor wat je hebt opgebouwd, maar ik pis op jouw houding/mentaliteit.
Wat is er mis met de telefoon dan? We leven toch niet meer in het stenen tijdperk
Hey ron, gaatie lekker daar. Waarom zo butthurrt, voel je je aangesproken jongen?
Alles draait om uiterlijk.

Noem me ouderwets, maar ik doe dit liever op een papiertje. Nog geen enkele fijne app gevonden om alles te loggen.
Hey ron, gaatie lekker daar. Waarom zo butthurrt, voel je je aangesproken jongen?
Alles draait om uiterlijk.
Ik vind het ook listig. Maar sl5x5 is momenteelNoem me ouderwets, maar ik doe dit liever op een papiertje. Nog geen enkele fijne app gevonden om alles te loggen.
Even zeiken: mijn 5x5 app heeft een update gehad en nu moet je vooraf aangeven op welke dagen je gaat trainen. Nu train ik wanneer het uitkomt met altijd een dag rust. Maar dan ligt dat kutding de training niet goed. Verder fijne app, maar nu zit ik alsnog te kloten met data aanpassen.
Het is juist zo simpel, training a en b. Afwisselend. Dus waarom moet dat perse op maandag? Als ik rust neem kan dat gewoon ook op dinsdag donderdag en zaterdag.
trouwens werkt dEze app we goed op mijn horloge. Dus telefoon alleen nog bij me voor de muziek (helaas Spotify wil niet met alleen het horloge)![]()
Notitie appNoem me ouderwets, maar ik doe dit liever op een papiertje. Nog geen enkele fijne app gevonden om alles te loggen.
Strong app is opzich wel chillNoem me ouderwets, maar ik doe dit liever op een papiertje. Nog geen enkele fijne app gevonden om alles te loggen.
Gebruikte ik ook idd, belachelijk natuurlijk om 100 euries neer te moeten leggen voor 3+ routines dus heb gewoon 2 trainingen per routine gedaan zodat ik niet bij hoef te betalen maar toch 6 verschillende workouts kan loggen
Ik begin altijd een nieuwe en voeg dan de dingen toe die ik dan ga doen.Gebruikte ik ook idd, belachelijk natuurlijk om 100 euries neer te moeten leggen voor 3+ routines dus heb gewoon 2 trainingen per routine gedaan zodat ik niet bij hoef te betalen maar toch 6 verschillende workouts kan loggen
Jullie zullen me nu wel echt een ouderwetse lul vinden, maar ik ga bij voorkeur zonder telefoon naar de gym :')

Walkman mee?Jullie zullen me nu wel echt een ouderwetse lul vinden, maar ik ga bij voorkeur zonder telefoon naar de gym :')

Mag ook niets meer tegenwoordig