Leeuwarden1998
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 21%
Ik heb liever dat mensen helemaal niet tegen me praten
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb liever dat mensen helemaal niet tegen me praten
Deze snap ik niet, is toch normaalMannen die minutenlang praten met een dame alleen om hun nummer te fixen
?Ik bespeur enige vorm van jaloezie.Mannen die minutenlang praten met een dame alleen om hun nummer te fixen. Kom je nou om te trainen of met dames te praten. Zie je ze op de ene en andere dag met verschillende dames trainen. Damn wat een moeite voor alleen kut
Mannen die minutenlang praten met een dame alleen om hun nummer te fixen. Kom je nou om te trainen of met dames te praten. Zie je ze op de ene en andere dag met verschillende dames trainen. Damn wat een moeite voor alleen kut
We weten hoe je eruit ziet.Ik niet. Laat eens zien.
Hoe doe jij het dan? Jij knikt en dan gaan ze liggen? Praat niet zo tof manWe weten hoe je eruit ziet.
niks te maken met jaloerzie. Ze houden zomaar apparaat bezet.Ik bespeur enige vorm van jaloezie.
Als jij het kon had jij het ook gedaan. Of ben je marikoe of wat.
Je bent 1.70 jij mag niet praten. En nee ik ga niet naar de gym om met dames te praten of om met iemand überhaupt te praten. Tenzij het iemand is die 3x zo groter dan mij is of 7 platen kan deadliften. De rest kijk ik niet eens aan.Hoe doe jij het dan? Jij knikt en dan gaan ze liggen? Praat niet zo tof manWe weten hoe je eruit ziet.
Hah door corona lijk ik nu op een fat slobIk niet. Laat eens zien.
Misschien kan ik nog wat leren van deze player
Mij ben je helemaal kwijt

Ken toch wel een paar dames die geilen op mijn pecs en delts
Hit me up (ga niet vreemd want dan ben ik arm maar ik houd wel van de aandachtKen toch wel een paar dames die geilen op mijn pecs en delts
)niks te maken met jaloerzie. Ze houden zomaar apparaat bezet.
Je bent 1.70 jij mag niet praten. En nee ik ga niet naar de gym om met dames te praten of om met iemand überhaupt te praten. Tenzij het iemand is die 3x zo groter dan mij is of 7 platen kan deadliften. De rest kijk ik niet eens aan.
Ik reageer niet op dwergen. Jij wordt al gescot om je lengte laatstaan dat je dames uberhaupt zietIk durf te wedden dat ik met mijn 1.70 meer vrouwen kan krijgen dan een haarbal met een kale knikker en zwembandjes. Lukt het jou uberhaupt om tegen een vrouw te praten zonder je broekje vuil te maken?
Ik reageer niet op dwergen. Jij wordt al gescot om je lengte laatstaan dat je dames uberhaupt ziet
Soon praat je tegen mij

Get a fucking life mate.Ik niet. Laat eens zien.
Misschien kan ik nog wat leren van deze player