MuscleMeat

Het jank/klaag topic

Wtf :roflol:

Echt vet stoere actie man.

Grootste (bij wijze van spreke dan huehue) kneus van het forum.

35490164-A6D7-40A9-A9FC-E0808B045E57.gif

Allemaal lachen jongens!!!!

Zemmeltje.

Eerlijk gezegd erger ik mij aan niemand, ieder moet voor zich weten hoe hij/ zij eruitziet in de gym! Ja ik zie ze wel lopen hoor op powerlift schoeisel kniebanden om incl. polsbanden, z’n grote hoofdtelefoon of oordoppen hoe je het ook noemen wilt en daar zit nog eens een cap overheen! De dames net zo.. als je haar maar goed zit en uiteraard lippenstift strak gesneden! Wat ik wel lachen vind dat zijn de boys met te kleine t-shirts aan 😂 Het is eerder fascinerend.

35490164-A6D7-40A9-A9FC-E0808B045E57.gif

Allemaal lachen jongens!!!!

Zemmeltje.
maar wat dacht je nou eigenlijk toen je dat verhaal postte? Vond je het nou echt een stoere actie om dikke heisa in de kledingwinkel te schoppen terwijl iedereen in schaamte wegkijkt om hem vervolgens zonder haar te peren zodat zij met het ov naar huis moest, omdat je een shirt niet mooi vond?

Mannen die minutenlang praten met een dame alleen om hun nummer te fixen. Kom je nou om te trainen of met dames te praten. Zie je ze op de ene en andere dag met verschillende dames trainen. Damn wat een moeite voor alleen kut
Zo’n pipo heb je bij mij in de gym ook rondlopen. Gym ging dicht om 16.00, ik nog even omkleden. Loop ik naar de parkeerplaats zie ik ‘t gymshark chickie gewoon instappen bij meneer in de auto :roflol: Het lukt m wel

Zo’n pipo heb je bij mij in de gym ook rondlopen. Gym ging dicht om 16.00, ik nog even omkleden. Loop ik naar de parkeerplaats zie ik ‘t gymshark chickie gewoon instappen bij meneer in de auto :roflol: Het lukt m wel
Dusssssss, eigenlijk is het geen pipo? Mooi toch :)

• Topic Starter Topic Starter
maar wat dacht je nou eigenlijk toen je dat verhaal postte? Vond je het nou echt een stoere actie om dikke heisa in de kledingwinkel te schoppen terwijl iedereen in schaamte wegkijkt om hem vervolgens zonder haar te peren zodat zij met het ov naar huis moest, omdat je een shirt niet mooi vond?
Hier ben ik het wel mee eens. Agressief doen tegen een vrouw is beta af, zeker als het gaat om zoiets onbenullig. Als je dan toch een punt wilt maken kun je het beste gewoon negeren/geen aandacht meer geven. Effectiever dan dat gaat het niet worden.

Zo'n pipo is het dus niet :shrug:

• Topic Starter Topic Starter
Terug
Naar boven