- Waardering
- 1.368
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
Was dit voor of na de incest?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was dit voor of na de incest?
Ik denk dat je mij bedoelt ik ben namelijk een alphabear.Jullie zijn geen van allen alpha. Enige alpha's hier zijn @Snuff-Sann @MrDroeftoeter [USER=166060]@Gast 166060 @RonReves @wovano en die ene beer die flexed op zijn pf, weet zn naam even niet.
Lijkt alsof jullie maandlang een chemokuur gehad hebben maar je haar er nog zit
Echt vet stoere actie man.
Grootste (bij wijze van spreke dan huehue) kneus van het forum.
maar wat dacht je nou eigenlijk toen je dat verhaal postte? Vond je het nou echt een stoere actie om dikke heisa in de kledingwinkel te schoppen terwijl iedereen in schaamte wegkijkt om hem vervolgens zonder haar te peren zodat zij met het ov naar huis moest, omdat je een shirt niet mooi vond?
Zo’n pipo heb je bij mij in de gym ook rondlopen. Gym ging dicht om 16.00, ik nog even omkleden. Loop ik naar de parkeerplaats zie ik ‘t gymshark chickie gewoon instappen bij meneer in de autoMannen die minutenlang praten met een dame alleen om hun nummer te fixen. Kom je nou om te trainen of met dames te praten. Zie je ze op de ene en andere dag met verschillende dames trainen. Damn wat een moeite voor alleen kut
Het lukt m welDusssssss, eigenlijk is het geen pipo? Mooi tochZo’n pipo heb je bij mij in de gym ook rondlopen. Gym ging dicht om 16.00, ik nog even omkleden. Loop ik naar de parkeerplaats zie ik ‘t gymshark chickie gewoon instappen bij meneer in de autoHet lukt m wel

Maar wat voor auto was het?Loop ik naar de parkeerplaats zie ik ‘t gymshark chickie gewoon instappen bij meneer in de autoHet lukt m wel
Hier ben ik het wel mee eens. Agressief doen tegen een vrouw is beta af, zeker als het gaat om zoiets onbenullig. Als je dan toch een punt wilt maken kun je het beste gewoon negeren/geen aandacht meer geven. Effectiever dan dat gaat het niet worden.maar wat dacht je nou eigenlijk toen je dat verhaal postte? Vond je het nou echt een stoere actie om dikke heisa in de kledingwinkel te schoppen terwijl iedereen in schaamte wegkijkt om hem vervolgens zonder haar te peren zodat zij met het ov naar huis moest, omdat je een shirt niet mooi vond?
Wel mooi om die strijd tussen manlets onderling te zien. Tegen natural born alpha's durven ze niet.

Zo’n pipo heb je bij mij in de gym ook rondlopen. Gym ging dicht om 16.00, ik nog even omkleden. Loop ik naar de parkeerplaats zie ik ‘t gymshark chickie gewoon instappen bij meneer in de autoHet lukt m wel

Agressief doen is sowieso beta af. Conflicten win je met je hersenen en niet met macho-gedoe.
Hé, te moeilijk. Ben je b*ch niet.
Tranquilo jongen, hij zit je maar te fokken
. Die tren begint goed te werken zo te lezen. Nou moet je niet TE BOOS worden. Laat dat maar aan mij over.Tranquilo jongen, hij zit je maar te fokken. Die tren begint goed te werken zo te lezen. Nou moet je niet TE BOOS worden. Laat dat maar aan mij over.
fok hem gewoon terug 
Ligt aan de context. Als jij face to face tof tegen mij gaat doen, ga ik je niet negeren. Maar tegen een vrouw wel ja.Agressief doen is sowieso beta af. Conflicten win je met je hersenen en niet met macho-gedoe.
Hé, te moeilijk. Ben je b*ch niet.
NIET LIEGEN, JE BENT BOOS
Hmpf, je bent 1,83m maar voor jou maak ik een uitzondering: ik zou niet durvenAls jij face to face tof tegen mij gaat doen, ga ik je niet negeren.