AndroidHealthClinic

Het jank/klaag topic

Sinds wanneer is 1m75 lang?

• Topic Starter Topic Starter
niks te maken met jaloerzie. Ze houden zomaar apparaat bezet.

Je bent 1.70 jij mag niet praten. En nee ik ga niet naar de gym om met dames te praten of om met iemand überhaupt te praten. Tenzij het iemand is die 3x zo groter dan mij is of 7 platen kan deadliften. De rest kijk ik niet eens aan.
Je kunt toch je bek opentrekken?

Ken toch wel een paar dames die geilen op mijn pecs en delts
Verberg je dan ook je gezicht?

Ik durf te wedden dat ik met mijn 1.70 meer vrouwen kan krijgen dan een haarbal met een kale knikker en zwembandjes. Lukt het jou uberhaupt om tegen een vrouw te praten zonder je broekje vuil te maken?
Hmm lekker die tren

Oké er is maar één manier om deze te settlen

@Camelus en @dreamy1 posten beiden hun gezicht en body + lengte en dan gaan de dames van dit forum jullie raten

Ik doe ook mee x

Bijlagen

• C2708A52-986A-478C-BF39-0C91B06537ED.jpeg
    C2708A52-986A-478C-BF39-0C91B06537ED.jpeg
    117,8 KB · Weergaven: 143
Kleine mannen hebben grote jannen zeggen we wel eens hier in Eindhoven.

ALLES en IEDEREEN op dit forum die telkens begint over de lengte van een ander lid van dit forum is ronduit zielig.
Jij bent dit jij bent dat bla bla bla.
En in real life als we op stap gaan staan ze met hun cola zero zielig in een hoekje naar ‘die dwerg’ te kijken die lekker tjikkies fixt.
Om vervolgens tegen die tjikkie te zeggen: ja, hij heeft iedere week een andere hoor

:dunno: Get a fucking life mate.
idd jij bent pas een echte alfa. in je eentje boos naar huis rijden zonder vrouw omdat je een shirt in de bijenkorf niet mooi vond

Kleine mannen hebben grote jannen zeggen we wel eens hier in Eindhoven.

ALLES en IEDEREEN op dit forum die telkens begint over de lengte van een ander lid van dit forum is ronduit zielig.
Jij bent dit jij bent dat bla bla bla.
En in real life als we op stap gaan staan ze met hun cola zero zielig in een hoekje naar ‘die dwerg’ te kijken die lekker tjikkies fixt.
Om vervolgens tegen die tjikkie te zeggen: ja, hij heeft iedere week een andere hoor

:dunno: Get a fucking life mate.
Manlet triggered

Lengte maakt pas verschil als je een lelijk hoofd hebt :trollface:

Zelfs op mijn 16e was ik meer alpha

Bijlagen

• 6814F403-3DF2-49BD-BC6D-B0536CE2DB43.png
    6814F403-3DF2-49BD-BC6D-B0536CE2DB43.png
    828,2 KB · Weergaven: 157
Terug
Naar boven