Leeuwarden1998
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kunt toch je bek opentrekken?niks te maken met jaloerzie. Ze houden zomaar apparaat bezet.
Je bent 1.70 jij mag niet praten. En nee ik ga niet naar de gym om met dames te praten of om met iemand überhaupt te praten. Tenzij het iemand is die 3x zo groter dan mij is of 7 platen kan deadliften. De rest kijk ik niet eens aan.
Verberg je dan ook je gezicht?Ken toch wel een paar dames die geilen op mijn pecs en delts
Hmm lekker die trenIk durf te wedden dat ik met mijn 1.70 meer vrouwen kan krijgen dan een haarbal met een kale knikker en zwembandjes. Lukt het jou uberhaupt om tegen een vrouw te praten zonder je broekje vuil te maken?

Gezellig
idd jij bent pas een echte alfa. in je eentje boos naar huis rijden zonder vrouw omdat je een shirt in de bijenkorf niet mooi vondKleine mannen hebben grote jannen zeggen we wel eens hier in Eindhoven.
ALLES en IEDEREEN op dit forum die telkens begint over de lengte van een ander lid van dit forum is ronduit zielig.
Jij bent dit jij bent dat bla bla bla.
En in real life als we op stap gaan staan ze met hun cola zero zielig in een hoekje naar ‘die dwerg’ te kijken die lekker tjikkies fixt.
Om vervolgens tegen die tjikkie te zeggen: ja, hij heeft iedere week een andere hoor
Get a fucking life mate.
Manlet triggeredKleine mannen hebben grote jannen zeggen we wel eens hier in Eindhoven.
ALLES en IEDEREEN op dit forum die telkens begint over de lengte van een ander lid van dit forum is ronduit zielig.
Jij bent dit jij bent dat bla bla bla.
En in real life als we op stap gaan staan ze met hun cola zero zielig in een hoekje naar ‘die dwerg’ te kijken die lekker tjikkies fixt.
Om vervolgens tegen die tjikkie te zeggen: ja, hij heeft iedere week een andere hoor
Get a fucking life mate.
idd jij bent pas een echte alfa. in je eentje boos naar huis rijden zonder vrouw omdat je een shirt in de bijenkorf niet mooi vond
1.95 checking inWel mooi om die strijd tussen manlets onderling te zien. Tegen natural born alpha's durven ze niet.

1/3 gebuisdJullie zijn geen van allen alpha. Enige alpha's hier zijn @Snuff-Sann @MrDroeftoeter @Gast 166060 [/USER [USER=168424]@RonReves
Echt vet stoere actie man.ja so? What’s ya fucking point? Eihoofd. Ga spelen man.
naar alle waarschijnlijkheid ben ik dit
Je vertelt me toch niet dat je nuchter op deze foto staat eh?
Nuchter op fotos staan is sowiezo not doneJe vertelt me toch niet dat je nuchter op deze foto staat eh?