MuscleMeat

Het jank/klaag topic

  • Topic starter th0maz
  • Startdatum
  • Reacties 325
  • Weergaven 14K
  • Volgers 39

Bezoekers in dit topic

Thomas en ik hebben onze verschillen gehad maar sinds we een gezamenlijke vijand hadden gevonden in wijlen betelgeuse (F in the chat pls), gaat het beter tussen ons.
Dat is toch geen vijand :p... een vlieg op de muur :)
 
2de werkbroek deze maand gescheurd, grotere maten lijken nergens op van werkgever, dus nu maar zelf geld spenderen aan 1.
Wat heb je eraan als je de broek langer maakt maar niet breder.
Net zoals de shirts, shirts worden langer maar mouwen blijven zowat hetzelfde qua omtrek.
 
Dit weer is om te janken, alles wat je doet ik geen kracht training meer maar cardio.
 
nachtdienst gvd :scold:
 
Super veel leden, maar geen geld voor airco

Ook al zouden ze airco hebben had hij toch niet aangekund ivm verspreiding COVID-19 aerosolen .
Door de airco worden de bacteriën rondgepompt en blijven in de lucht , gewoon luchten / doorwaaien is het beste
 
Ook al zouden ze airco hebben had hij toch niet aangekund ivm verspreiding COVID-19 aerosolen .
Door de airco worden de bacteriën rondgepompt en blijven in de lucht , gewoon luchten / doorwaaien is het beste

Rivm wil niks horen over ventilatie.
 
Ook al zouden ze airco hebben had hij toch niet aangekund ivm verspreiding COVID-19 aerosolen .
Door de airco worden de bacteriën rondgepompt en blijven in de lucht , gewoon luchten / doorwaaien is het beste
Hoe zit het eigenlijk met vliegtuig airco?
 
Hele dag in de stralende zon op verschillende plekken in NL lopen laden en lossen, me de pestpleuris gezweet. Net gearriveerd in het DC, ik wil bier verdomme.
 
Mensen die ongegeneerd hun blubbers alle kanten op laten gaan behalve de goede, want warm.

Lelijke chimi's die je blijven aankijken.

Dyel's die een schriftje meenemen naar de gym om hun ''progress'' vast te leggen die al 10 jaar hetzelfde is gebleven.
 
Back
Naar boven