XXL Nutrition

Sticky Het Katten Topic

Vooral met eten heb ik al gemerkt :p
Ze eet graag, perfect match dus :roflol:

Geduld is inderdaad ook wel belangrijk, en rustig zijn.
Ze heeft vroeger altijd op straat geleefd en was helemaal ondervoed toen ze haar vonden :(
Haar vacht was er zelfs van uitgevallen.
Ze is nog steeds erg mager en haar vacht is superdun, maar ik heb er alle vertrouwen in dat ze een beautyqueen wordt binnen een paar maanden :heart:
Ik ben heel blij dat we haar hebben meegenomen uit het asiel ipv een kitten (hoe cute die ook zijn), want ook zij verdient een mooi en onbezorgd leven vol warmte en liefde :)

Germ, gelukkig is ze nu bij jullie. Dat ben ik met je eens! :heart:

• Like
Waarderingen: Bubs
Griekse poes

upload_2019-6-11_13-1-6.jpeg

Letterlijk uit Griekenland?

20190616_192319.jpg
20190616_192108.jpg
20190616_192154.jpg

Konijn niet onder de indruk? Het zou wel gaaf zijn als dat beste maatjes worden.

Dat zou heel gaaf zijn, Nijntje wil heel graag vriendjes worden, maar Nesty wil er niks van weten. Nijntje is totaal niet onder de indruk van het geblaas van Nesty en blijft proberen.

Dat zou heel gaaf zijn, Nijntje wil heel graag vriendjes worden, maar Nesty wil er niks van weten. Nijntje is totaal niet onder de indruk van het geblaas van Nesty en blijft proberen.

Ik heb drie katten en vier jaar geleden kwam daar een puppy bij. Één van de drie katten ‘ Macho’ heeft drie maanden lang op de kast gezeten. Nu liggen ze bovenop elkaar en likken ze elkaar schoon.

Ik heb drie katten en vier jaar geleden kwam daar een puppy bij. Één van de drie katten ‘ Macho’ heeft drie maanden lang op de kast gezeten. Nu liggen ze bovenop elkaar en likken ze elkaar schoon.

Ahh dat heeft even geduurd, maar gelukkig wel goed gekomen. Zou sneu zijn geweest als Macho niet meer gelukkig was in huis. Ik hoop ook op zoiets, dat Nesty moet wennen. Is ook geen buitenkat, ze zit al 14 jaar binnen. Ze kwam alleen op dakterrassen en balkons.

Ahh dat heeft even geduurd, maar gelukkig wel goed gekomen. Zou sneu zijn geweest als Macho niet meer gelukkig was in huis. Ik hoop ook op zoiets, dat Nesty moet wennen. Is ook geen buitenkat, ze zit al 14 jaar binnen. Ze kwam alleen op dakterrassen en balkons.

Komt wel goed, zo niet dan heb je met kerst een lekker feestmaaltijd :eyes:

Ze vindt het niet zo tof dat ze niet verder in de badkamer mag kamperen...
Wordt nog een intensief klusje om haar aan het hele huis te laten wennen.

WP_20190618_11_40_23_Pro.jpg

20190617_181329.jpg

Terug
Naar boven