AndroidHealthClinic

Sticky Het Katten Topic

Hij heeft er gelukkig geen last van :)

20190618_222113.jpg

Blij dat ik de poes van mijn buur niet te zien krijg :roflol:

1:18

Met resumeren kunnen we wel stellen dat je niet moet messen met russian cats

• Like
Waarderingen: mat
Eten jullie katjes ook zo slecht? Die van mij wel en het is een ouder suikerkatje, dus ik raak lichtelijk in paniek als ze niet eet. Heb de dosis insuline wel al aangepast, maar toch.

Met de warmte zijn ze wel minder actief en eten ze over het algemeen ook wel wat minder.
Goed om even in de gaten te houden, minder eten is wat anders dan slecht of niet eten natuurlijk.

Met de warmte zijn ze wel minder actief en eten ze over het algemeen ook wel wat minder.
Goed om even in de gaten te houden, minder eten is wat anders dan slecht of niet eten natuurlijk.

Die van mij is sowieso niet heel actief, lijkt op mama. Ja ze eet bijna niet, wel klein beetje vers vlees. Als ze maar blijft eten, anders leververvetting. Dadelijk visje halen, kijken of ik haar kan verleiden.

• Like
Waarderingen: Vonk
Pff het gaat eigenlijk nog niet beter. Heb haar klein beetje koolvis en wat snoepjes handgevoerd en heb haar van de warme zolder kunnen halen. Ze wilde perse weer naar boven, kon ze nog wel stampij om maken. Dat is wel positief. Kijken wat de nacht brengt en morgenvroeg de dierenarts bellen. Ben beetje bang dat ze zich idd afzondert om te sterven of dat de dierenarts morgen zegt dat het klaar is. Ze is 14 en al jaren een suikerkat dus het kan. Het idee alleen al maakt dat ik jank als een klein kind.

Pff het gaat eigenlijk nog niet beter. Heb haar klein beetje koolvis en wat snoepjes handgevoerd en heb haar van de warme zolder kunnen halen. Ze wilde perse weer naar boven, kon ze nog wel stampij om maken. Dat is wel positief. Kijken wat de nacht brengt en morgenvroeg de dierenarts bellen. Ben beetje bang dat ze zich idd afzondert om te sterven of dat de dierenarts morgen zegt dat het klaar is. Ze is 14 en al jaren een suikerkat dus het kan. Het idee alleen al maakt dat ik jank als een klein kind.

:treuren:

Ik hoop dat dat niet het geval is en dat ze het gewoon warm heeft.. sterkte meis! :aai:

:treuren:

Ik hoop dat dat niet het geval is en dat ze het gewoon warm heeft.. sterkte meis! :aai:

Thx!
Met een oog dicht geslapen, telkens bij haar gaan kijken en toch eten aangeboden. Niks wilde ze en toen bedacht ik me, slagroom. Vol vet en carbs, maar ideaal voor nu om de eetlust in elk geval aan de gang te houden en om een beetje aan te sterken. Ze zondert zich niet meer af en ik mag weer in haar buurt komen. Positief!! Kan de warmte zijn, maar normaal reageert ze niet zo op warmte. Vorig jaar een airco gehaald voor haar en wat deed ze, ging ze nog op de warmste plek van het huis liggen. Dierenarts gaat me terugbellen.

Die van ons is nog steeds uitgehongerd en schrokt alles binnen wat we haar geven.
Maar dat beestje is het natuurlijk niet gewoon om een leven vol eten en liefde te hebben...

Hoop dat het goed komt met jou poezenbeest @pat82 !
Ze is natuurlijk alweer een jaartje ouder en reageert daardoor misschien anders op de hitte dan vorig jaar...

Die van ons is nog steeds uitgehongerd en schrokt alles binnen wat we haar geven.
Maar dat beestje is het natuurlijk niet gewoon om een leven vol eten en liefde te hebben...

Hoop dat het goed komt met jou poezenbeest @pat82 !
Ze is natuurlijk alweer een jaartje ouder en reageert daardoor misschien anders op de hitte dan vorig jaar...

Ahh, ja die zit nog in overlevingsmodus. Misschien heb je wel gelijk. Heb overlegd met de dierenarts en ik moet even een en ander proberen en anders richting de dierenarts.

Het gaat de betere kant op, haar suiker was ontregeld waardoor ze zich zo beroerd voelde en de warmte hielp ook niet echt mee. Wat kan een diertje je laten schrikken :heart:.
A577DE28-5ED6-4D9B-A1F4-962AD130EA3B.jpeg

Wij hadden een kat waar een gezwel werd gevonden nadat we voor vage klachten naar de arts zijn geweest. Biopt genomen en we kregen max. 6 weken te horen als levensduur. Beestje heeft het op prednison nog 3 jaar gedaan. Dierenarts stond versteld. We hadden altijd afgesproken als we ongemak zien hem te laten gaan, maar op het moment zelf is dat toch erg moeilijk. Achteraf gewoon fijn dat je nog zo lang hebt kunnen genieten. Onze andere kat hoorden we midden in de nacht rochelen, gingen we mee naar de dierenarts en die zag bij een echo dat zijn hele maag 1 gezwel was, nooit iets aan gemerkt. We konden nog even afscheid namen en dat was het dan. Hij ging zelfs voor de andere. Dat was wel even een hardere binnenkomer.

Nu liggen de 2 nieuwe idioten lekker voor pampus met dit warme weer.

20190623_150947.jpg
20190623_150824.jpg

Wij hadden een kat waar een gezwel werd gevonden nadat we voor vage klachten naar de arts zijn geweest. Biopt genomen en we kregen max. 6 weken te horen als levensduur. Beestje heeft het op prednison nog 3 jaar gedaan. Dierenarts stond versteld. We hadden altijd afgesproken als we ongemak zien hem te laten gaan, maar op het moment zelf is dat toch erg moeilijk. Achteraf gewoon fijn dat je nog zo lang hebt kunnen genieten. Onze andere kat hoorden we midden in de nacht rochelen, gingen we mee naar de dierenarts en die zag bij een echo dat zijn hele maag 1 gezwel was, nooit iets aan gemerkt. We konden nog even afscheid namen en dat was het dan. Hij ging zelfs voor de andere. Dat was wel even een hardere binnenkomer.

Nu liggen de 2 nieuwe idioten lekker voor pampus met dit warme weer.

Ja bizar! Zo kan het gaan en je kan het inderdaad positief zien. De kloterij bij dieren is dat ze niet snel zullen laten merken dat ze pijn hebben, als ze al wel wat laten merken dan hebben ze echt al flink pijn. Pijn bij dieren, ik kan er niet tegen. Heb liever dat mensen pijn hebben.

Terug
Naar boven