XXL Nutrition

Sticky Het Katten Topic

Kat likt eten van hand...
20190714_183742.jpg

received_499652390608099.jpeg

• Like
Waarderingen: Bubs
We hebben weer bezoek :D
20190715_125625.jpg

20190715_130318.jpg

Laatst bewerkt:

Vind die van jou dat cool? Wij hebben regelmatig vreemde katten in de achtertuin en het is dat die van ons niet buitenkomen, maar als ze het zien is het kill en attack mode. Full rage tegen het raam. Van onze vorige bengalen was er 1 zo dominant die kon andere katten de achtertuin uit staren.

• Like
Vind die van jou dat cool? Wij hebben regelmatig vreemde katten in de achtertuin en het is dat die van ons niet buitenkomen, maar als ze het zien is het kill en attack mode. Full rage tegen het raam. Van onze vorige bengalen was er 1 zo dominant die kon andere katten de achtertuin uit staren.
Doorgaans laat hij hun toe maar soms stormt ie erop af en begint dan te blazen.
Die rosse is van de buren en zelfs als zij dan zelf ook op het terras zitten bij hun komen hun katten liever bij ons zitten.

• Like
Zocht eigenlijk naar die BBC doc. Kon m niet vinden

Onze tuin is een pretpark voor de buurtkatten.

20190716_112638.jpg
20190716_113546.jpg

• Like
Met of zonder chloortabletten? :p

Issie straks blond in plaats van rood :roflol:

:heart:
20190716_115214.jpg
20190716_115221.jpg

20190716_115227.jpg

We zitten momenteel nog steeds in noodwoning (nog 2 maand dan verhuizen we terug naar ons eigen huis) en gisteren is onze poes naar buiten gelopen, gegrepen door een motorfiets... naar de spoed... inwendige bloedingen, er kon weinig gedaan worden. Spuitje tegen de pijn, meegebracht naar huis en tien uur later in mijn armen gestorven. Ben er tien uur bij gebleven hopende dat ze de kracht zou vinden om te overleven maar het heeft niet mogen baten. Het laatste uur was afschuwelijk, hoe ze haar muil opentrok haar tong uitstak en kreten slaakte die door merg en been gingen, hoe ze geleidelijkaan steeds zwakker werd en omviel als ze zich even wou verplaatsen; Ze werd steeds kouder, toen haar hartje stopte met kloppen, en haar ademhaling stilviel, zei ik haar naam in haar oor...Tigresse, en ze schoot terug even wakker, keek me aan, slaakte een diepe zucht en doofde terug uit. 5 keer lukte dit, daarna bleef ze me roerloos aanstaren. Ze is begraven in een zeer grote bloemenbak die we zullen meenemen naar ons eigen huis.
Het was de liefste poes die ik ooit heb gehad; Ze zal zwaar gemist worden.

Terug
Naar boven