- Waardering
- 2.890
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hartverscheurend en too close to homeMooie foto van je poes/kat, doet me denken aan de mijne. Haar was geen lang leven gegund, had een ziekte meegenomen uit het nest wat ons werd achtergehouden. We hebben alles gedaan, geld speelde geen rol maar ze was ongeneeslijk ziek. We hebben haar moeten laten inslapen, ze keek me aan toen ze het spuitje kreeg, toen ik haar geruststelde en vaarwel zei, ik zie het zo voor me... Ik zal haar nooit vergeten, ze zal me altijd bijblijven, als ik terug in de tijd kon om haar op schoot te nemen, zoals de eerste nacht samen in de gang, lekker warm tegen mij aan. Zou het zo doen. Weet niet waarom ik dit schrijf, heb soms van die momenten dat het eruit moet, altijd maar sterk moeten blijven is vermoeiend...
![]()
. Niks ergers dan je maatje te verliezen. Hoe oud is ze geworden?Hartverscheurend en too close to home. Niks ergers dan je maatje te verliezen. Hoe oud is ze geworden?
Vast wel. Klinkt alsof je alles eraan hebt gedaan om haar een goed leven te geven. Helaas heb je zulke dingen niet in de handMisschien was ze nu net zo mooi en vol geweest als de jouwe. Als ze had geleefd. Als als als...... niemand heb er wat aan.

M'n zus
De andere poes liet zich niet fotograferen. Niet wat je denkt. Ze heeft er twee en die ander is echt bang en heeft volgens mij ooit een trauma opgelopen.