MuscleMeat

Sticky Het Katten Topic

Om tere zieltjes niet te breken? Nah. Learn the hard way.

Ik gaf alleen mijn gevoel weer, later pas mijn mening toen mensen zich aangevallen voelde. Hopelijk besparen mensen hun katten en hun verdriet op die manier in de toekomst. Ik ga er iig niet meer op in. Doe ermee wat je wil. Onthouden zul je het op deze manier toch wel en dat was ook mijn bedoeling.
zfp41.jpg

@Camelus Zeker klote maat, maar leer ervan. Ik vind je verder nog steeds een top gozer.
Dat plaatje er ook bij. Echt een grote jongen ben je! :emo:

Zeer bot van mij, maar wel de waarheid. Je hebt altijd de keus om katten binnen te houden. Je weet van te voren of je een binnen of buitenkat aanschaft. Period. Je weet gewoon dat zoiets kan gebeuren. Naar mijn mening ben je 1/3 van de schuld, niet alleen jij maar elke normie die katten buiten laat.

Daarbij.. waarom zou je een kat als huisdier nemen als t beestje toch constant buiten is. Tuin prima, maar dan alsnog kun je last krijgen van gemauw etc.

Tuurlijk heb je een keus, maar ik laat ze zelf kiezen. Katten horen nu eenmaal op avontuur te gaan ipv opgesloten te worden.
Waarom een kat nemen wanneer je zijn vrijheid gaat afnemen? Deze kat was trouwens het zoontje van mijn andere kat, dat was een zwerfkat. Die heeft toen een oppas katje (toevallig een binnenkat) zwanger gemaakt. Hoe kan ik dan weten wat voor een kat het is? Zijn vader (de zwerfkat) is trouwens de kat die alleen 's avonds een kwartiertje de tuin in gaat. Macho was verder niet constant buiten, maar was elke dag wel even er op uit.

Er valt over beide standpunten natuurlijk wat te zeggen, maar het gaat mij niet om zijn dood maar om het gebrek aan fatsoen van de doodrijder.

Mijn vriendin en ik zeiden al jaren tegen elkaar dat die kat nog eens aangereden ging worden. Desondanks wisten wij dat hij niet gelukkig zou zijn indien wij hem binnen zouden houden. We hebben een tijd in een appartement op 2 hoog gewoond waardoor hij dus noodgedwongen binnen moest blijven, dat was geen succes.

Ik denk dat katten die sneuvelen in het verkeer maar een klein percentage zijn van het aantal die er rondlopen België en Nederland.

Oh, hi poesjes :wave:

• Like
Waarderingen: mat
:treuren:

Katten zijn echt meesters in slijmen

• Like
Waarderingen: mat

Terug
Naar boven