Fitness Seller

Sticky Het Katten Topic

20200217_143820.jpg

Ik wil ook een kat. :heart:

20200217_004633.jpg

Kan nooit eens rustig poepen:fluit:

ahhh dat deed Macho ook altijd.
Macho rip :heart: En f**k diegene die hem heeft aangereden en in de berm heeft laten liggen.

Nooit gedacht dat het zo aangrijpend is om een kat te verliezen. Zodra ik aan hem denk voel ik het verlies.

Mis je vriendje.

20180813_171242370_iOS.jpg

Laatst bewerkt:
ahhh dat deed Macho ook altijd.
Macho rip :heart: En f**k diegene die hem heeft aangereden en in de berm heeft laten liggen.

Nooit gedacht dat het zo aangrijpend is om een kat te verliezen. Zodra ik aan hem denk voel ik het verlies.

Mis je vriendje.

20180813_171242370_iOS.jpg
Ik voel geen medelijden voor mensen die hun katten naar buiten laten. Dat is afvragen, niet of, maar wanneer zoiets gebeurt.

Sry bro.

• Like
Waarderingen: Lork
Ik voel geen medelijden voor mensen die hun katten naar buiten laten. Dat is afvragen, niet of, maar wanneer zoiets gebeurt.

Sry bro.

Ik had er drie, nu dus twee. Een ervan is een binnenkat, gaat niet verder dan de tuin. De andere twee zijn graag buiten. Het klopt dat je dan een groot risico loopt, maar binnen houden is geen optie. Ik gun dat beestje ook zijn plezier, hij heeft er een fijn leven door gehad. Ik ben niet boos omdat hij is aangereden. Maar boos omdat diegene niet is gestopt, wellicht leefde hij nog en heeft hij daar op zijn dood lopen wachten. Hij had een halsbandje om met kokertje, hier stond mijn adres en telefoonnummer in...het was maar enkele straten verderop. Zou mij dit overkomen dan had ik wel even de moeite genomen om minstens even te bellen en aan te geven waar hij ligt.

En dat jij aangeeft geen medelijden te hebben? Zoiets zeg je niet, niet op die manier.

Ik had er drie, nu dus twee. Een ervan is een binnenkat, gaat niet verder dan de tuin. De andere twee zijn graag buiten. Het klopt dat je dan een groot risico loopt, maar binnen houden is geen optie. Ik gun dat beestje ook zijn plezier, hij heeft er een fijn leven door gehad. Ik ben niet boos omdat hij is aangereden. Maar boos omdat diegene niet is gestopt, wellicht leefde hij nog en heeft hij daar op zijn dood lopen wachten. Hij had een halsbandje om met kokertje, hier stond mijn adres en telefoonnummer in...het was maar enkele straten verderop. Zou mij dit overkomen dan had ik wel even de moeite genomen om minstens even te bellen en aan te geven waar hij ligt.

En dat jij aangeeft geen medelijden te hebben? Zoiets zeg je niet, niet op die manier.
Eens. :aai:

Gecondoleerd, erg triest.
Ik begrijp je helemaal, zou ook boos verdrietig zijn omdat diegene door is gereden...

En het geen medelijden hebben omdat je je kat naar buiten laat, vind ik ook ongepast.

Zeer bot van mij, maar wel de waarheid. Je hebt altijd de keus om katten binnen te houden. Je weet van te voren of je een binnen of buitenkat aanschaft. Period. Je weet gewoon dat zoiets kan gebeuren. Naar mijn mening ben je 1/3 van de schuld, niet alleen jij maar elke normie die katten buiten laat.

Daarbij.. waarom zou je een kat als huisdier nemen als t beestje toch constant buiten is. Tuin prima, maar dan alsnog kun je last krijgen van gemauw etc.

Sry bro.
Ligt er toch ook maar net aan waar je woont.
Wat een kut opmerking zeg.

Onze kat kwam niet verder dan de tuin. Maar kwam wel buiten.

• Like
Waarderingen: mat
Misschien eens nadenken over wanneer je je mening voor je moet houden.

Om tere zieltjes niet te breken? Nah. Learn the hard way.

Ik gaf alleen mijn gevoel weer, later pas mijn mening toen mensen zich aangevallen voelde. Hopelijk besparen mensen hun katten en hun verdriet op die manier in de toekomst. Ik ga er iig niet meer op in. Doe ermee wat je wil. Onthouden zul je het op deze manier toch wel en dat was ook mijn bedoeling.
zfp41.jpg

@Camelus Zeker klote maat, maar leer ervan. Ik vind je verder nog steeds een top gozer.

Terug
Naar boven