- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lok een katje uit de buurt met wat lekkers. Heb je wel de lusten niet de lasten. Zo doe ik het ook.
M'n buurvrouw heeft een lieve kat, maar ik ben weinig thuis en het is een binnenkat.Lok een katje uit de buurt met wat lekkers. Heb je wel de lusten niet de lasten. Zo doe ik het ook.
Mn buurvrouw heeft ook een kat. Is ook een vriendin van me die poesM'n buurvrouw heeft een lieve kat, maar ik ben weinig thuis en het is een binnenkat.
En f**k diegene die hem heeft aangereden en in de berm heeft laten liggen.Ik voel geen medelijden voor mensen die hun katten naar buiten laten. Dat is afvragen, niet of, maar wanneer zoiets gebeurt.ahhh dat deed Macho ook altijd.
Macho ripEn f**k diegene die hem heeft aangereden en in de berm heeft laten liggen.
Nooit gedacht dat het zo aangrijpend is om een kat te verliezen. Zodra ik aan hem denk voel ik het verlies.
Mis je vriendje.
![]()
Ik voel geen medelijden voor mensen die hun katten naar buiten laten. Dat is afvragen, niet of, maar wanneer zoiets gebeurt.
Sry bro.
Eens.Ik had er drie, nu dus twee. Een ervan is een binnenkat, gaat niet verder dan de tuin. De andere twee zijn graag buiten. Het klopt dat je dan een groot risico loopt, maar binnen houden is geen optie. Ik gun dat beestje ook zijn plezier, hij heeft er een fijn leven door gehad. Ik ben niet boos omdat hij is aangereden. Maar boos omdat diegene niet is gestopt, wellicht leefde hij nog en heeft hij daar op zijn dood lopen wachten. Hij had een halsbandje om met kokertje, hier stond mijn adres en telefoonnummer in...het was maar enkele straten verderop. Zou mij dit overkomen dan had ik wel even de moeite genomen om minstens even te bellen en aan te geven waar hij ligt.
En dat jij aangeeft geen medelijden te hebben? Zoiets zeg je niet, niet op die manier.

Ik had er drie, nu dus twee. Een ervan is een binnenkat, gaat niet verder dan de tuin. De andere twee zijn graag buiten. Het klopt dat je dan een groot risico loopt, maar binnen houden is geen optie. Ik gun dat beestje ook zijn plezier, hij heeft er een fijn leven door gehad. Ik ben niet boos omdat hij is aangereden. Maar boos omdat diegene niet is gestopt, wellicht leefde hij nog en heeft hij daar op zijn dood lopen wachten. Hij had een halsbandje om met kokertje, hier stond mijn adres en telefoonnummer in...het was maar enkele straten verderop. Zou mij dit overkomen dan had ik wel even de moeite genomen om minstens even te bellen en aan te geven waar hij ligt.
En dat jij aangeeft geen medelijden te hebben? Zoiets zeg je niet, niet op die manier.
Ik had er drie, nu dus twee. Een ervan is een binnenkat, gaat niet verder dan de tuin. De andere twee zijn graag buiten. Het klopt dat je dan een groot risico loopt, maar binnen houden is geen optie. Ik gun dat beestje ook zijn plezier, hij heeft er een fijn leven door gehad. Ik ben niet boos omdat hij is aangereden. Maar boos omdat diegene niet is gestopt, wellicht leefde hij nog en heeft hij daar op zijn dood lopen wachten. Hij had een halsbandje om met kokertje, hier stond mijn adres en telefoonnummer in...het was maar enkele straten verderop. Zou mij dit overkomen dan had ik wel even de moeite genomen om minstens even te bellen en aan te geven waar hij ligt.
Ligt er toch ook maar net aan waar je woont.Ik voel geen medelijden voor mensen die hun katten naar buiten laten. Dat is afvragen, niet of, maar wanneer zoiets gebeurt.
Sry bro.
Ligt er toch ook maar net aan waar je woont.
Wat een kut opmerking zeg.
Onze kat kwam niet verder dan de tuin. Maar kwam wel buiten.
OkéJa want anno 2020 rijden nergens auto's. Denk eens na man. De gemiddelde persoon woont in een woonwijk waar 500 auto's per dag rijden.

Misschien eens nadenken over wanneer je je mening voor je moet houden.Ja want anno 2020 rijden nergens auto's. Denk eens na man. De gemiddelde persoon woont in een woonwijk waar 500 auto's per dag rijden.
Misschien eens nadenken over wanneer je je mening voor je moet houden.