Fitness Seller

Sticky Het Katten Topic

Hier een half jaar een MC gehad als overplaatser. Ging niet met een andere dominante kat samen. Maar onze bengalen bleken nog dominanter. Maar man wat een haar. Vind nu jaren later nog plukken haren op spullen terug.

Ik kan me de kattenbak ook al voorstellen😲

😂

Hier dus een MC in huis sinds 4 weken. Hij is nu 13 weken en al 2,2 kg (normale kat is met 12 weken 1 kg). Merk in afgelopen weken nog weinig haaruitval, wellicht komt dat nog. Is erg avontuurlijk, speels en wil altijd bij je zijn. Niet geschikt voor als je veel weg bent denk ik, wil echt veel aandacht. Voel me soms net Joe Exotic met een leeuw als huisdier ;-)
Odin.jpg

So cute :heart:!

Mijn ervaring is ook dat ze superlief zijn en heel aanhankelijk en mensgericht. Maar onze bengalen zijn naast jagers ook heel mensgericht, alleen is spelen voor hun niet het spelen van een MC. Dus de leeuw legt het af tegen het luipaard.

Laatst bewerkt:
Hier dus een MC in huis sinds 4 weken. Hij is nu 13 weken en al 2,2 kg (normale kat is met 12 weken 1 kg). Merk in afgelopen weken nog weinig haaruitval, wellicht komt dat nog. Is erg avontuurlijk, speels en wil altijd bij je zijn. Niet geschikt voor als je veel weg bent denk ik, wil echt veel aandacht. Voel me soms net Joe Exotic met een leeuw als huisdier ;-)
Odin.jpg

Wauw! mooi beest!
Beste joekel inderdaad al voor 13 weken haha

Hier een half jaar een MC gehad als overplaatser. Ging niet met een andere dominante kat samen. Maar onze bengalen bleken nog dominanter. Maar man wat een haar. Vind nu jaren later nog plukken haren op spullen terug.
Goede kleding pas aantrekken 1 minuut voor je weg wilde gaan. :roflol:
Odin.jpg
Zijn doorgaans super aanhankelijk idd. Als ze bij je liggen blijven ze ook het liefst liggen, of je dan tussendoor opstaat maakt niet veel uit. Veel plezier. :)

Odin.jpg
Laat je die vrij buiten?

Nope, alleen als wij in de (omheinde) tuin zijn. Hij vindt het geweldig buiten, maar zal dus met deze restricties moeten leven :D
Tuin is omheind (schutting), alleen van boven nog niet 'katproof'. Zit wel in de planning, dan mag die wat mij betreft ook alleen naar buiten.

Tuin is omheind (schutting), alleen van boven nog niet 'katproof'. Zit wel in de planning, dan mag die wat mij betreft ook alleen naar buiten.
Misschien schrikdraad (voor katten), vrij eenvoudig aan te brengen en niet duur. Afrasteringsgaas verzinkt staal met kunststof coating kan ook.

Nope, alleen als wij in de (omheinde) tuin zijn. Hij vindt het geweldig buiten, maar zal dus met deze restricties moeten leven :D
Een omheining zitten ze zo over dus zou wel voorzichtig zijn.

Vandaag alweer een jaar geleden dat dit schatje altijd mee kwam trainen :(

FB_IMG_1588948369842.jpg

Doet me denken bij iemand waar ik vroeger mee omging. Die had net twee nieuwe poesjes. Ik ging daar ff naar de plee. Liet de deur op een kiertje. Je weet hoe het gaat. Dus ik piese in de pot. Kwamen de poesjes in de pot kijken wat ik aan het doen was. Altijd bijgebleven.

Doet me denken bij iemand waar ik vroeger mee omging. Die had net twee nieuwe poesjes. Ik ging daar ff naar de plee. Liet de deur op een kiertje. Je weet hoe het gaat. Dus ik piese in de pot. Kwamen de poesjes in de pot kijken wat ik aan het doen was. Altijd bijgebleven.
Die van mij is al een paar keer op de rand van de pot gesprongen terwijl ik stond te pissen, dan is het toch wel even knijpen om ongelukken te vermijden 😂

Cat roll fence of oscillot (mooiste maar ook het duurste)
oscillot.jpg
slide011.jpg

Beugels + net (goedkoper en effectief)

protectapet-cat-fence-header-2.jpg

Terug
Naar boven